*ретроспекция*
-Госпожице,Хакс,верни ли са слуховете ,че сте лизбийка?
-избоботи репортера,стараейки се да надвика пищяштата талпа,която беше дошла да види младата преуспяваща актриса на холивудското парти по случай последния епизод на първи сезон на сериала "Крещяшти спомени",който бе завладял клюкарските списания и влогърските ревюта както й самия "Нюьорк Таймс ", който беше направил уникално щедра оценка насочена към HBO ,който продоцираше невероятно-мистериозния ситком,който разби всички телевизионни рейтинги.Неприятноста в цялата ситуация бяха слуховете,които сякаш от самосебеси завладяваха ушите на хората .
-Снощи гаджето ми крещеше съвсем друго в леглото-изкиска се преизвикателно като изчака публиката да последва "невинната" й реакция -Не че имам нещо против обратните ,даже една моя приятелка и то близка е,но както виждам вие ,господине,имате...А как ви беше името?Джеронимо?Хубаво са ви кръстили,но надали са предполагали,че като порастне те ще изневерявате толкова много на жена си-лицето на журналиста побеля и придоби странния цвят на моряшко платно развято в бурно синьо море,като накрая сменяйки всички нюанси на плахостта ,той кротко, изпълнен със злоба ,постави закоравялото си тяло върху големия пухен стол предоставени за употреба на множеството папараците ,търсещи невъобразими сензации,които щяха да пръснат из целия град тази нощ.Каролина се насочи към келнера,който носеше питиета като ловко грабна една чаша с шампанско ,стараейки се да отбегне момчето,което щеше да й забрани олкохола заряди непълнолетието й.
-Хакс!-един писклив глас прониза добрия й слух,като сякаш я изкара от романтичния й транс-Как може?!Нали ти казах,че...
Агентът й.Тя се забърза с разстоптяно сърце като се стараеше да не изблъсква тълпата от говорещи гости и вече пияните "отговорни " родители.Усмивката й озари лицето й,която подчертаваше копринената й накъдрена на вълни сребриста на цвят рокля ,обсипана с малки камъчета ,които имитираха звездите на безоблачното нощно небе ,която се развяваше всеки път,когато момичето се завърташе или опитваше да избяга ,за да се скрие от някой папарак или хормонлив полудял фен.Най-накрая просто излезе от огромното помещение и избухна в изстеричен смях ,който беше нещо като смесица на лек кикот и момичешки нервен срив ,който като че ли успя да уплаши две прелитащи птици поели по своя дълъг път.Едно чернокосо момче с уникално спретнат вид излезе от голямата зала и извади от джоба си кутия цигари и запалка.
-Искаш ли?-предложи той,но момичето отказа като нарече този вреден навик "омъртвяващ" и "напълно неприемлив за възраст като неговата".
Момчето запали и издуха ужасно вредния дим далеч от устата си като погледна изучаващо Каролина като накрая почти незабележимо се спря на гърдите й,което силно я подразни и тя беше решена да подчертае този незначителен факт,защото не беше онова четиринадесет годишно момиче с малко смелост в сърцето си, а точно обратното-силната ,хладнокръвна и непоколебима Каролина Хакс,която успяваше да покори всяко човешко съзнание само с някой макара и незначителен поглед.
-Ще спреш ли да ми гледаш в деколтето?-разгневи се вече зачервена тя-И ще спреш ли с тази цигара?!Въобще защо започна да пушиш?
-Ами...добре,но смятам ,че не трябва да спирам желанието си.Ти си секси и аз имам правото да ти гледам циците колкото си искам, а и не вярвам да си си сложила този тоалет просто ,защото си желалела да изглеждаш разголена.Доколкото вредното ми желание бях млад и тъп, а сега не мога да ги откажа-момичето кимна одобрително на коментара описващ външния й вид,но въпреки това не се предаде без бой.
-Надявам се не си сериозен?!Та ти не ми изглеждаш на повече от петнайсе!Горе-долу на моите години и аз съм на толкова...В кой сериал участваш?
-В никой.Баща ми е продуцента на "Тайните Х" .Наистина ли не ме позна?-той изглеждаше изненадан,но въпреки всичко някакси отегчен сякаш бе очаквал такава интересна развръзка на разговора.
-Обожавам този сериал!Как така ?Аз познавам ли те отнякъде?Фен ли си ми...-този път момичето беше прекъсанта от гръмкия глас на непознатия пушач,което направо се тресеше от смях.
-Не,разбира се-не можеше да се спре да се смее ,което все повече и повече започваше да изнервя невероятно красивата Каролина,която си правеше паланове да го фрасне-Ние с теб ,скъпа,сме в един клас!Е,преди като ходеше на училище -нали сега си звезда !
-Какво?!Щях да запомня някой толкова сладък и чаровен ,но й много досаден като теб и ако още веднъж ме наречеш така ще те убия със собствените си ръце-избухна в ненужни обяснения тя-А как ти беше името...?
-Картър Уилис и не ме помниш,защото не ме познаваш,просто е.За теб бях поредния зъбър опитващ се да говори с "великата" Каролина,която няма време за нас простосмъртните ученици ,които се борят за твоето одобрение-изрече го така меланхолично и иронично ,че тя щеше да се разплаче заради грешките си и голямата си грандоманщина,която й пречеше да мисли трезво и най-вече със сърцето си,което беше чисто и искрено въпреки покварите на света.
-Съжалявам...аз наистина не...сложно е-момичето извади блестящият айфона от марковата си чанта на Прада и набързо надраска нещо върху клавиатурата си-Сега вече си известен , скъпи,провери си телефона.
Веднага щом прочете поста на момичето той вече й беше простил за всичките унижения на които тя го беше подложила години наред само за да остане на върха,който гарантираше училищната слава.
-А сега да си поговорим за дрехи ,приятели,телефони...секс-Да ти се прави?-погледа й беше доста игрив и предизвикателен като приканваше младото момче да се усмихне.
-Страшно много .Направо си нямаш й наидея!И така...а кой е щастливеца,който може би ще те направи ...да кажем малко по-весела?-негови глас лудуваше и си играеше с мръсното подсъзнание на мистериозната грешницата.
-Надявах се да си ти-тези думи направо изкараха неопитния Картър да избухне в изумително силен гърлен смях.
-Ами...има един малък проблем.Имам си приятел-последното изрече с голяма неувереност ,която разчувства Каролина и я накара да го прегърне с най-голямата си искреност и любов.
-Оу...аз съжалявам ,не знаех ,че си гей.Нали не ми се сърдиш ?Поне приятели ще бъдем, нали?Винаги съм искала да имам най-добър приятел,който да е обратен!
-Няма проблем.Не се тревожи,наистина-кимна смирено той.
-Ъмм...С кого излизаш?
-С Мелсън Мангеро!
-Шегуваш се,нали?Ааа,това е толкова сладко,не мога да повярвам ,та вие сте толкова различни!-две качества на момичето бяха кристално ясно-приятелската и любов и загриженост и непринудената й радост.
-Знам,но любовта си е любов,никога не можеш да я разбереш-нежните му очи се впиха в нейните и запърви път в целия му живот той разбра,че тя ще му бъде истинска приятелка.
-Така е...-погледа й спря да шари по пространството и да пърха така детински щастливо ,защото гледката на вековните аризонски скали беше тотално различна.Чак сега момичето разбра,че в далечината някой ги наблюдаваше ,а това беше наистина шокиращо.Там седеше в красиво облечена черна вдовическа рокля и покриващи копринено було в същия зловещ цвят млада жена,която изглежда забеляза шока на Каролина и се запъти на някъде като че ли търсейки някой и се запъти към скалистите върхове на планината.Младата притеснена актриса излетя с бясна скорост ,за да види лицето на мистериозно появилата се ,която понасяше със себе си всички спомени ,които момичето имаше.Всичко сякаш се върна преди години,когато тя беше сънувала онзи шокиращ ужас за убиеца и лицето му,тя потръпна от този спомен и се опита да прехвърли страха надалеч в главата си.
Вдовицата се обърна и разкри лицето си.
-О,не!-Студени бели капки под се изтръгнаха от измъченото изражение на девойката ,ръцете й започнаха да треперят,целият й свят се размаза пред погледа й докато най-накрая не чу собствения си удар в земята.Жената носеше същата маска,онова домино,което беше видяла в съня си...или не беше просто отвратителен кошмар,а невъобразима реалност,която беше на път да я преследва години наред?Или както навремето тя беше казал "играта няма да свърши без аз да кажа "шах и мат"",но сега правилата бяха различни и тя беше на път да загуби ...всичко.
Здравейте!Посвещавам тази глава на всички хора ,които са наречени от обществото "обратни"!Да знаете,че за Каролина,мен и приятелите ми вие сте уникални и не сте по-малко от другите хора!
#любовтапечели
Край на ретроспекцията-начало на настоящето.
Следва продължение...
BẠN ĐANG ĐỌC
Войната на короните
Bí ẩn / Giật gânВ едно от най-известните градчета на света,богатите воюват по-между си.Интриги,власт и пари са обсебили крехките им души и ги карата да правят необратими неща.Каролина Хакс е едно от онези богати момичета,които не се интересуват от нищо друго освен...