БЕЛЕЖКА НА АВТОРА:
Така...знам,че мина много време от празниците ,но с гордост мога да съобщя,че глават е готова и искрено се надявам да ви хареса.За мен беше огромно изпитание да напиша хиляда думи та и повече за миналото на Каролина,но според мен си заслужаваше.Наслаждавайте се и очаквайте нови предизвикателства от лично моята любимка Каролина.И сега една малка пикантна подробност...Каролина е реална личност,която познавам макар и с различен живот.
P. s Надявам се сте чули за новия ми проект с предизвикателствата ,а ако още не сте ,моля прочетете най-новата глава на анкетника ми.
Целувки Кайл Чайлд-Няма да останем тук вързани-Шарлот не издържаше на цялата побъркана ярост ,която струеше от Каролина като гигантска струю на току-що отворено шампанско.
-О,не ,мили мои.Ще седите и още как.Нямате право на глас при положение ,че самите вие убихте най-добрите ми приятелки и започнахте да използвате най-големите ми страхове срещу мен-каза твърдо Каролина-Няма да ви дам свободата ,която незалсужавате.Бъдете спокойни,че няма да ви убия ,мръсни кучки такива.Все пак е Коледа ,но не се притеснявайте...скоро ще дойде ден в който вашите тела ше бъдат в чували.
Тя се обърна и раздвижи чисто новите си токчета Гучи,които се вписваха с цялата празнична обстановка-зелен кант с маки червени снежинки ,които оразяваха скандално късата й рокля с същия рубинен цвят.Беше великолепна както никога досега.Косата и бе вързана в дълбок кок,който беше украсен с блестящи пайети и зашеметяващи златни прашинки.На нежният и тънък врат,се вееше гердан стил "Мария Антоанета " ,който се впиваше във в-образното й деколте на роклята.Очите и бяха гримирани така,че да приличат на котешки,а на ноктите й танцуваше Коледна балерина .Точно така.Отново имаше нокти ,които благодарение на Шарлот и Елизабет бяха откъснати от ръката й преди няколко месеца на ливадата й и сега лежаха дълбоко погребани под земята...точно като Мередит и Мегън.Двойното "М" както обичаха да се наричат.Тя си спомни онзи ден в който бяха измислили този налудничева прякор""Мередит,Мегън и Каролина-лицето на Мередит блестеше от радостното й вълнение.Все пак щяха да ходят на концерта на One direction.
-Двойнити "М"-кокетно се изкиска Каролина-И ,разбира се,кралицата им,моя личност.
Мегън нацупи недоволни устни й и кимна убедено.В този миг и трите избухнаха в лудешки смях,който беше способен да разтърси цялата земя.Тогава на прага се появи сестра й,най-голямата квартална уличница,Шарлот.
-Време е да депортираме кралското семейство тогава.
-Пак ли си ни подслушвала?!"
ESTÁS LEYENDO
Войната на короните
Misterio / SuspensoВ едно от най-известните градчета на света,богатите воюват по-между си.Интриги,власт и пари са обсебили крехките им души и ги карата да правят необратими неща.Каролина Хакс е едно от онези богати момичета,които не се интересуват от нищо друго освен...