Da, stapane !

1K 67 1
                                    

- Trezeste-te , Alexa !

- Neata , mami .

- Fara neata . E 12:00 . Stiu ca e vacanta , dar nu trebuie sa te trezesti asa tarziu.

- Am adormit mai tarziu ..

- Sa nu se mai intample .

- Bine.

Ma dau jos din pat si fug sa ma spal , apoi imbracandu-ma in niste blugi scurti si un maieu albastru larg . Ma asez pe scaun si deschid laptopul sperand sa gasesc un anunt nou pentru job. Am nevoie de bani...

Am 17 ani si locuiesc cu mama si fratele meu mai mic . Tata se ocupa cu treburi murdare : trafic de droguri , jocuri ilegale si vanzari de fete in alte tari . De asemenea avea o multime de datorii , insa , dupa moartea sa din cauza bauturii , toate aceste datorii de platit i-au revenit mamei ..

- Oh , ce-i asta .. Am gasit o slujba , oh doamne , multumesc . Sun acum .

- 'Alo ?' se aude o voce groasa de barbat

- 'Alo . Buna ziua ! Am vazut anuntul de pe internet si as vrea sa ma angajez ca si menajera dumneavoastra'

- ' Inteleg. Vin-o la adresa din anunt intr-o ora, fara nici un minut de intarziere daca vrei slujba'

- 'Oh.. Um , da , da , desigur . Voi fi acolo . Multumesc ' uh , a inchis ...

Imi iau o bluza alba si niste blugi negri lungi pentru a fi imbracata cat de cat decent si plec spre adresa prezentata in anunt .

Cand ajung raman uimita. In fata mea se afla niste porti uriase prin care se poate vedea vila cu trei limuzini parcate in fata ei .

- Cred ca am gresit locul.. spun uitandu-ma in telefon .

- Ai venit pentru slujba ? zice aceeasi voce groasa din telefon

E barbatul cu care vorbisem mai devreme . Un domn inalt , saten cu ochelari rotunzi, costum negru si o expresie serioasa ce ma face sa par un clown pe langa el. Imi pare ca are in jur de 40 de ani.

- Um. Da , domnule .

- Eu sunt Ahn DaeHyun . Domnul Ahn pentru tine . Intra.

- Imi pare bine , domnule Ahn. Eu sunt Kim Alexa.

- Numele servitorilor nu sunt importante . Doar intra.

- Am inteles.

Intru in gradina frumos ingrijita si il urmez pe domnul Ahn cel ingamfat pana inauntrul cladirii gigante . Intentionez sa iau loc pe canapeaua de piele din sufragerie insa barbatul ma opreste.

- Nu te aseza.

- Uhm.. De ce?

- Servitorii nu stau jos.

- Dar inca nu m-ati angajat.

- Esti angajata , acum pleaca de langa canapea incepe sa faci curat.

- Dar nu am..

- Gasesti tot ce ai nevoie in camera numarul 8 de la etajul 2.

- Um.. Ma duc acum.

- Se spune ' Am inteles , domnule Ahn'.

- Uh.. Am inteles , domnule Ahn.

- Acum pleaca.

Imi aplec capul umil si fug spre camera 8. Ajunsa acolo imi iau uniforma alba de 'servitoare', matura , farasul si mopul apoi ies. In timp ce inchid usa aud alta deschizandu-se . Ma uit in dreapta mea si vad la doua usi distanta un baiat roscat , purtand un tricou alb si niste blugi negrii lungi , aceeasi imbracaminte pe care o am si eu, dar parca pe el sta mult mai bine..

Acesta isi indrepta privirea catre mine . Are ochii caprui si lungi , expresia lui fiind una aproape la fel de serioasa ca a domnului Ahn ingamfatul . Imi cobor privirea si plec.

Oare cine e el.. O fi fiul domnului Ahn ? Privirea ii semana..

Cobor inapoi in sufragerie si incep sa matur . Dupa cateva minute ma opresc ma uit in jur pentru a vedea cati km mai am de maturat in aceasta casa. Dintr-o data il vad pe baiatul roscat stand pe canapea si uitandu-se atent la mine cu aceeasi privire .

- Oh doamne , m-am speriat. De ce ma privesti?

- Voiam sa vad daca maturi bine.

- Poftim?

- Unii servitori nu se pricep , asa ca ii dam afara . Nu te cunosc pe tine.

- Sunt Kim Alexa , noua menajera.

- Adica servitoare.

- Cum vreti voi sa spuneti . Tu cine esti?

- Cum iti permiti sa vorbesti la per tu ? Se spune ' cine sunteti ?' . De fapt nici nu ai voie sa ma intrebi .

- Umm..

- Sunt Park Jimin . Stapanul Jimin pentru tine.

- Stapan?

- Fara intrebari.

- Am inteles.

- Curata cum trebuie . Acum plec , daca nu te descurci ma intrebi.

- Dar ai spus fara intrebari.

- Eu stiu ce am spus . Am terminat aici.

- La revedere , stapane Jimin.

- Asa.

De ce toti din casa sunt cu nasul pe sus ? Inteleg ca au bani.. multi bani.. dar nu trebuie sa se comporte asa. Rezista , Alexa ! Rezista pentru familie. Vei plati toate datoriile si vei pleca de aici , iar apoi ii vei injura pe toti . Revin la curatat.

Dupa 6 ore de curatat alaturi de celelalte zeci de menajere , il vad pe domnul Ahn venind .

- Aveti pauza 20 de minute.

- Multumim , domnule Ahn , aud spunand in cor femeile obosite

- Multumim , spun eu la urma.

- Atunci cand multumesti , o faci in odata cu celelalte . Nu te crede mai presus fiindca esti noua sau tanara .

- Am inteles , domnule Ahn.

- Gata , tata . E noua si prostuta . Nu stie . Pauza asta ar trebui sa invete regulile casei.

- Ai dreptate , Jimin.

- Ma ofer eu sa o ajut.

- Dar ai treburi mult mai importante , trebuie sa studiezi , fiule.

- Doar iau o pauza.

- In regula.

- Haide nou-venita slujitoare . Urmeaza-ma!

- Da , stapane Jimin.

Am inceput sa ma plimb in spatele lui Jimin , ascultandu-i regulile stupide , dar de care am nevoie pentru a ramane acolo . Ma uit la spatele lui , forma sa de barbat atat de perfecta si parul perfect pieptanat . Lasa in urma sa un parfum ce miroase foarte, foarte puternic, aproape ma inec .. Dar nu am spus ca nu miroase frumos.

- Ai inteles care-i faza cu peretii din camera mea?

- Uh ? Da ,da.

- Ce am spus despre pereti?

- Umm..

- Fii atenta ! zice si isi impinge degetul aratator in fruntea mea

- Da , stapane Jimin.

- Pauza s-a terminat ! Inapoi la munca ! se aude vocea domnului Ahn de jos

- Trebuie sa fug.

Baiatul ma prinde de mana.

- E ora de plecare.

- Dar domnul Ahn a zis sa revenim la munca.

- Servitoarele noi stau mai putin in prima zi.

- Domnul Ahn nu a zis..

- Nu conteaza ce spune domnul Ahn . Stapanul tau sunt eu.

- Servitoare nou-venita , treci aici sau esti concediata!

Imi trag mana si fug spre stapanul cel batran.






Diferențe ilegaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum