Impreuna in vacanta

407 43 2
                                    

Din perspectiva Alexei :

      E ziua plecarii . Mi-am facut bagajele de ieri, m-am pregatit de plecare, iar acum astept sa se faca ora la care trebuie sa ma intalnesc cu ceilalti . Sunt atat de nerabdatoare. O vacanta la mare alaturi de ei ? Va fi atat de frumos . Un Craciun minunat. 

      Aud sunandu-mi alarma. Era deja 13:00 . Trebuie sa plec. 

      Ajung in acelasi loc de alaltaieri si ii gasesc din nou pe ceilalti asteptandu-ma.

- E a doua oara ! A doua ! spuse Sehun tragandu-ma de geaca ca si cum ar vrea sa-mi dea un pumn

- Nu stiu de ce intarzii mereu . Eu incerc , spun razand

- Chiar incerci ? zise in timp ce-mi da drumul razand si el

- Nu pare , se alatura Jimin amuzat conversatiei

- Ati terminat ? Ok , atunci sa mergem spre gara . Vom lua trenul , intervine Andie

- Oau , super.  N-am mers niciodata cu trenul , zic

- Atunci va fi prima data la tine , spuse Andie zambind

- Si la mine , zise Jimin

- Ok, ok , va va placea.

- In regula , sa ne grabim ca sa nu il pierdem.

- Haideti!

      Am ajuns sa intram in tren. Era prima oara cand mergeam cu asa ceva . M-am asezat langa Andie , baietii fiind in fata noastra . Pe parcurs am vorbit , am ras , ne-am uitat pe geam la peisajele fascinante pe langa care treceam , am facut poze ca sa avem amintiri si in final am dormit cu totii.

- Fetelor , treziti-va , spuse Sehun zgaltaindu-ne

      Imi deschid ochii usor , putand sa-l vad pe Sehun ce statea in picioare . Jimin era inca asezat uitandu-se la mine.

- Da.. Am ajuns ? o aud pe Andie intreband

- Da. Hai sa coboram.

- Ok..

      M-am intins putin in timp ce cascam , iar apoi m-am ridicat urmandu-i pe ceilalti spre iesire.

- Oau , uimitor !

      Stateam aliniati cu totii uitandu-ne spre plaja . Cerul inchis la culoare parca ne spunea ca am petrecut ore bune pana sa ajungem aici.

- Cat e ceasul ? intreb eu

- 18:19, spune Andie dupa ce isi verifica telefonul.

- E iarna, deci e normal ca la ora asta sa fie intuneric, zise Jimin

- Sa mergem spre cabana , zise Andie dupa ce facu o poza plajei.

      Am inceput sa mergem cu bagajele spre cabana ce-o puteam vedea in departare.

- Da-mi asta , imi spuse Jimin aratand spre geanta mea plina cu haine pe care o caram pe langa celelalte bagaje.

- Nu, nu. Ma descurc.

- E grea.. Da-mi-o , zise incercand sa mi-o ia

- Dar poti sa le duci pe toate ? Adica geanta mea si bagajele tale..

- Da , nu-ti face griji.

- Ok..
    
      Spuse acestea si-mi lua geanta. Acum imi pot simti mana..

      Ajungem la cabana unde uchiul si matusa lui Andie ne asteptau.

- Bine ati venit , copii ! spuse femeia cu un zambet larg pe fata. Lasati-ne sa v-ajutam cu astea .

Diferențe ilegaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum