Intorsatura complicata

414 51 2
                                    

- Sehun ? 

- Da.. da , asta e numele lui , zic zambind printre picaturile invizibile de transpiratie de pe fata

- Haha, ce dragut. Atunci sa-l chemi... hmm.. Marti . Spune-i prietenului tau sa vina marti pe la noi.

- Ce ? Adica..

- E vreo problema ?

- Nu. Ii voi spune.

- In regula , fiule . Maine e luni , inceputul scolii. Esti pregatit ? 

- Da.. Hm. Tata ?

- Da.

- Ai numerele de telefon ale angajatilor ?

- Da. De ce ?

- Pai.. Vreau sa ii spun Alexei programul nou de venit . Stii, si ea are scoala .

- Ii pot spune eu.

- Nu . Tu esti ocupat. Lasa-ma sa fac eu asta pentru tine. Tu faci multe pentru mine.

- Oh , sunt tatal tau, normal ca iti sunt aproape. 

- Inteleg, de aceea a nevoie de o pauza . Hai , du-te in pat , ma ocup eu.

- In regula , fiule.

- Unde sunt numerele ?

- In biroul meu , e un dosar in sertarul al doilea . 

- Multumesc. Acum du-te , tata.

- Ma duc .

      Intru in biroul perfect organizat al tatei si iau dosarul indicat de el. Erau mai multe hartii printre care si cea cu numerele . Acum... Kim.. Kim SoRa.. Kim ShinAh.. Alexa.

- 'Alo ?' se auzi vocea ei

- 'Sunt Jimin.'

- 'Jimin ? De ce ma suni ? De unde ai numarul meu ?'

- 'Stii.. Tata are numerele angajatilor , e cam clar.'

- 'A, da . Dar de ce m-ai sunat ? S-a intamplat ceva ?'

- 'Vreau sa te intreb.. Sehun e la aceeasi scoala cu tine ?'

- 'Sehun ? Da, de ce ?'

- 'Faza e ca i-am spus tatei ca am dormit la un prieten si el a vrut sa afle mai mult despre el . Asa am ajuns sa-i spun ca-l cheama Sehun si a zis sa-l invit la noi.'

- 'Oau. Ce intorsatura.'

- 'E vina ta' spun razand

- 'Da, da. Ok , daca am terminat , trebuie sa plec.'

- 'Stai. La ce scoala esti ?'

- 'Aa, JoSo 12. E un liceu la cateva strazi distanta de mine.'

- 'Mersi. Si.. Maine incepe scoala si trebuie sa lucrezi.'

- 'A , da . Cum fac cu scoala si munca ? Ah ce fac ?'

- 'Pai poti lucra de la 17:00 la 21:00. Voi incerca sa-l conving pe tata sa nu scada salariul ca lucrezi mai putin in zilele cu scoala.'

- 'Serios ? Multumesc. Asa voi face. Inchid , pa!'

- 'Pa.'

Din perspectiva lui Sehun :

      In sfarsit s-au terminat orele de astazi. Nemaistudiind de mult am uitat oboseala scolii. Trebuie sa revin la dormitul devreme si trezitul dimineata , acest program insuportabil. Ies pe hol cu ceilalti baieti si o caut din priviri pe Andie, sa mergem impreuna acasa . 

Diferențe ilegaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum