A venit pana aici ca sa ii spuna lui Sehun sa imi pastreze secretul?
- Pe unde a luat-o Jimin?
- S-a dus in colo , zise aratand cu degetul in partea stanga
- Ah, multumesc . Pa ! spun incepand sa alerg
- Pa ! striga el facandu-mi cu mana
Am fugit drept, dupa vreun minut ajungand in dreptul a doua strazi ce duceau in directii diferite .
- Pe unde o iau..
Privesc in spre una din strazi si vad un roscat in departare . Oare.. e el?
Incep din nou a alerga , de data aceasta spre baiatul ce mergea singur.- Jimin ! strig eu
Se intoarse spre mine confuz ,apoi mirat . Neputand sa ma opresc ,dau peste el , acesta prinzandu-ma in brate. Respir greu din cauza oboselii , fata mea fiind rosie . Nu sunt obisnuita cu alergatul.. Ma desprind de el, acesta inca uitandu-se uimit.
- Esti in regula ? ma intreaba aplecandu-si putin capul spre a-mi vedea mai bine fata. Oau , esti rosie , zise apoi razand si punandu-si mana la gura
- Sunt bine, sunt bine. Tu..
- Eu..
- Tu.. Chiar ai venit sa-i ceri lui Sehun sa-mi pastreze secretul?
- De unde ai..
- Sehun mi-a zis. Am fost la el sa-l rog acelasi lucru si mi-a spus ca ai venit la scoala mea sa-i spui asta..
- Doar am vazut ca erai foarte ingrijorata in privinta asta si i-am zis eu..
- Oh.. Deci asa e . M..multumesc.
- Nu-mi mai multumi . Nu imi place sa aud asta de la tine.
- De la mine ?
- Of ! Taci ! Nu uita sa vii la 17:00 sau vei da de belea cu tata.
- Haha, ok. Atunci , pe mai tarziu!
- Ne vedem la 5.
Dupa aproape trei luni de scoala , lucrat ca de obicei la domnul Ahn si invatat din greu , a venit in sfarsit vacanta de iarna. Vacanta in care am de gand sa ma relaxez acasa deoarece domnul Ahn ne-a dat liber de sarbatori. E un barbat destul de acru la exterior , dar cred ca are si o latura dulce , lasandu-ne sa ne bucuram de acest Craciun.
In prima zi de vacanta, Andie ne-a chemat pe mine , Sehun si Jimin in parcul primei noastre intalniri cu totii. A zis ca are sa ne spuna ceva . Ceva ce ne va bucura . Sper sa fie asa.
Ma imbrac cu un trening, niste ugg-uri , fular , un fes cu 'NY' si geaca , apoi ies indreptandu-ma spre parc.
Ajung aproape de banca pe care am stat langa Jimin in seara clubului , a trecut asa mult timp.. Acum toti trei sunt asezati pe ea , cu mainile in buzunar si fata in fularele mari.- Hei ! ii salut eu
- O , ai venit , spuse Andie ridicandu-se
- Nu ti-e rusine sa ne faci sa asteptam in frig ? zise razand Sehun.
- N-ai pic de mila , ii se alatura Jimin razand de asemenea
- Scuze, scuze , nu voiam sa ajung prea devreme ca sa nu astept asa ca am mai stat 5 min in casa.
- Urat , spuse Sehun.
- Ok, ok. Acum sa va spun de e v-am chemat.
- Da , spune-ne, continua Jimin curios de ceea ce avea sa ne zica Andie
- Unchiul si matusa mea detin o cabana la mare. Are 6 camere de cate doua paturi , restaurant jos si priveliste spre apa. Ei au spus ca nu s-a planificat nimeni sa vina la cabana lor in vacanta asta si m-a chemat pe mine pentru cateva zile . De asemenea a spus ca imi pot aduce prieteni , ca sa nu fiu singura . Mai pe scurt.. Vreti sa veniti cu mine , sa ne petrecem vacanta la mare ?
CITEȘTI
Diferențe ilegale
RomantikTotul începe când Alexa se angajează ca 'servitoarea' domnului Ahn..