Club pervers

467 57 1
                                    

     Din perspectiva lui Jimin :

      Intru pe usa din fata a casei si il zaresc pe tata stand pe canapea si sorbind dintr-o ceasca de cafea.

- Cum a fost plimbarea, fiule ?

- Placuta, raspund zambind fortat.

- Ma bucur . Sper ca asta te-a ajutat sa-ti golesti mintea. Ti-am pregatit un film de doua ore despre afaceri .

- Uh, ma voi uita . 

      Cum sa-i spun ca ma duc in club in noaptea asta ?

- Tata, azi..

- Stai putin , spuse in timp ce-si scoase telefonul sunand din buzunar .

- Alo ? Oh , ma bucur de telefonul tau . Poftim  ? Jimin studiaza , este foarte ocupat si concentrat pe lectii. Da, da .. 

      Acesta se ridica si imi facu semn sa merg la filmul pregatit de el , dupa care pleca spre bucatarie.

      Nu. Nu-i pot spune . 

Din perspectiva Alexei :

      Nu pot sa cred ca m-am intalnit cu el.. Sper sa nu ii spuna nimic lui Andie , nu vreau sa se ingrijoreze pentru mine stiind ca si ea are o situatie destul de nasoala..

      Dupa ore de dormit , ma trezesc la 21:00 datorita alarmei. Trebuie sa ma pregatesc.

      Imi iau un pulover lung , o pereche de colanti in dungi alb-negru , cizmele albe , imi fac bucle si la 23:00 plec spre locul intalnirii cu ceilalti.

Din perspectiva lui Jimin :

- 22:00..

      Trebuie sa ies de aici. Imi iau niste jeansi albastrii , un hanorac colorat , tenesii , un fes 'Supreme'.

Deschid incet usa camerei si incep sa pasesc silentios spre scari . Intr-un ritm lent ajung in curtea din fata a casei si ma indrept spre iesire , cand..

- Tinere stapan ! Ce faceti afara noaptea ? spuse o servitoare .

       Servitoarele au propriile camere de cate 4 persoane, in spatele gradinii mari . Sunt foarte sarace , de aceea locuiesc aici , in weekend-uri vizitandu-si familiile.

- Am iesit pentru o gura de aer.

- Ah , dar nu puteti iesii asa noaptea . Ma voi ingrijora. Va rog sa va intoarceti acum.

- Nu  pot , du-te la culcare.

- Dar nu puteti face asta , trebuie sa il anunt pe stapan .

- Uite ce e , ma duc la o petrecere. Nu mai suport sa stau cu capul in cartiile alea plictisitoare si lipsite de sens. Am nevoie de o pauza,  intelegi ?

- Ah,m..

- Daca ii spui ceva despre asta tatalui meu , voi avea grija sa ramai fara slujba . Si casa . Asa ca doar du-te la culcare fara sa spui vreun cuvant.

      Aceasta pleca rapid inapoi spre camera sa , eu reusind sa ies .

- Acum sa merg spre parc.

Din perspectiva Alexei :

Ajunsa acolo il vad pe Jimin stand pe banca , butonand telefonul ce-i lumina fata . Ma apropii si acesta isi ridica privirea confuza spre mine .

- Ah , buna. Aseaza-te ! spuse in timp ce imi facea un loc.

- Mersi.. 

     Acesta isi inchise telefonul.

- Ai mai fost in club ?

Diferențe ilegaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum