Nu aveam sa stiu de ce ma luase Jimin cu adevarat de mana, dar am aflat dupa cateva minute. Acesta m-a tras intr-o alta directie continuand sa alerge. Acum eram departiti de Andie si Sehun. Am ajuns in sfarsit la marginea unei strazi si ne-am trantit pe iarba .
- De ce ai facut asta ? intreb stergandu-mi fata transpirata cu bluza
- Nu stiu.. Mi-a fost doar teama ca ne vor prinde, spuse privindu-ma atent
Am stat cateva secunde privindu-ne cu ajutorul luminii neclare a lunii. In cele din urma , Jimin vorbeste.
- Trebuie sa asteptam o masina.
- Si ceilalti?
- Vom merge la politie si ei ii vor cauta , nu ii lasam aici singuri.
- Nu pot.. Trebuie sa o gasesc pe Andie. Daca ii vor prinde batrana si barbatul?
- Nu se va intampla asta , s-au indepartat mult de casa lor.
- Dar nu pot pleca asa stiind ca ei sunt aici , speriati , probabil inca fugind..
- Ne vom intoarce dupa ei cu politia , Al..
Nu am mai vrut sa astept cuvintele lui Jimin , am plecat inapoi in cautarea celor doi prieteni.
- Alexa ! il aud strigandu-ma
Din perspectiva lui Jimin :
Cum a putut pleca asa ? Nu stie ca e periculos ? Cred ca are mai multa ambitie si mai mult curaj decat mine.. Nu am de gand sa o las singura , nu se va descurca . Si in plus.. tin la ea.
M-am ridicat in picioare pregatit pentru inca o tura de alergat insa m-am oprit speriat la auzul tipatului ei . Nu!
- Alexa ! am strigat eu cat de tare am putut
Am fugit cu o viteza pe care nici eu nu stiam ca o pot atinge inspre directia din care auzisem inocentul ei strigat de inspaimantare.
- Nu , Alexa , unde esti ? Alexa! Alexa!
Am continuat sa strig in speranta ca imi va raspunde , ca va da un semn. Nimic.. Am putut simti cum pe obrajii mei curgeau neincetat lacrimile calde , ajungand chiar sa-mi ude gulerul bluzei. De ce a trebuit sa fuga asa ? E vina mea , trebuia sa o tin langa mine , sa insist sa ramana cu mine. E din nou vina mea..
- Jimin ! aud o voce feminina , insa nu cea pe care mi-o doream atat de mult
- Te-am gasit ! zise Sehun fericit si obosit
- Unde-i Alexa?
- Nu stiu . Voia sa va caute si , si apoi a fugit si am vrut sa merg dupa ea , apoi a tipat si m-am speriat . Am cauta..
- Opreste-te frate , este trist sa te vedem asa..
- A tipat ? O doamne..
- Trebuie sa o gasim! zise el punandu-mi mana pe umar
- Daca au prins-o ei.. Ce sa fac , Sehun ? O sa mor.. O sa mor sigur , zic eu innabusit de durere strangandu-i bluza
- Jimin , nu mai plange! Nu avem timp de regrete , acum trebuie doar sa o gasim cu orice pret. Inceteaza sa te porti copilareste si fi barbat sau o vei pierde pentru totdeauna , imi replica Andie nervoasa si hotarata
- Ai dreptate , imi pare rau. Sa mergem , nu ne oprim pana nu o gasim , sau imi voi face propria inmormantare aici.
Am inceput sa alergam prin apropierea satului uitandu-ne atent in jur pentru a o gasi.
- Nu merge asa , sa intram in sat ! spun eu
- In sat ? intreba Andie
- Daca nu am gasit-o aici , trebuie sa fie in sat. Sigur a fost rapita..
CITEȘTI
Diferențe ilegale
RomanceTotul începe când Alexa se angajează ca 'servitoarea' domnului Ahn..