Din perspectiva domnului Ahn :
Relaxat pe canapea si cu picioarele obosite pe masuta din fata , imi beau in lininste obisnuita cafea cu lapte ce ma ajuta de fiecare data sa trec cu brio zilele din ce in ce mai dificile.
Aud pasi grabiti apropiindu-se de marea incapere luminata natural si iau pozitia adecvata rangului meu , lasand masuta goala.- Dragule , imi aud iubita sotie strigand ingrijorata cu o mica pata de dramatism
Sorb inca o data din cafea , dupa care o asez cu grija pe farfuriuta din mana. Trag aer in piept , imi rotesc umerii si-mi scutur usor capul, apoi asezandu-mi ochelarii.
- S-a-ntamplat ceva , iubito ? spun lasand ceasca pe masa cu ambele maini
- Nu il pot gasi pe Jimin nicaieri . Unde este baietelul meu ? zice asezandu-se pe cealalta parte a masutei si facandu-si aer cu palma
Nici eu nu l-am mai vazut sau auzit de ceva vreme. Nu am intentionat sa ii verific camera fiindca aveam totusi o farama de teama de ce-as putea vedea acolo.. sau ce n-as mai vedea. Am preferat sa cred ca isi face datoria neintrerupt.
- Daca nu se intoarce pana seara , am de gand sa sun politia pentru a-l cauta.
- Nu, Hyerin , zic punandu-mi mana sub cap si rezemandu-ma de pernele canapelei. Sunt sigur ca e bine , lasa-l.
- Dar e fiul nostru , trebuie sa-l gasim.
- L-am oprit de-atatea ori. Lasa-l sa vedem unde va ajunge de data asta..
O privesc uitandu-se inca ingrijorata la mine , incercand sa-mi inteleaga cuvintele. Imi ridic sprancenele si-mi intorc capul , pregatit sa ma ridic. Discutia asta se incheie, nu vreau sa ma stresez dupa momentele relaxante de dinaintea venirii ei.
Din perspectiva Alexei :
31 decembrie. A fost un Craciun unic anul acesta , si nu prin momente de bucurie , ci de spaima. Noaptea dintre 24 si 25 a fost , pentru multi , una dintre cele mai frumoase . Dormind linistitor , avand vise frumoase gandindu-te inainte la cadourile ce le vei gasi sub bradul impodobit , acele cadouri care fac fiecare Craciun din ce in ce mai frumos si asteptat de catre toti. Ei bine.. Noaptea aceea a fost contrariul . Pentru toti patru au fost momente de groaza , alergand in intuneric printre copaci in cautarea unei surse de siguranta si sfarsind despartiti de tristete si suparare pentru ceva timp. De abia apoi , dupa certuri familiale si schimbari locale , am reusit sa redevenim acel grup de prieteni ce se bazeaza unul pe altul si castiga orice batalie cu viata. Am ajuns sa fim mult mai apropiati locuind cu totii in acest apartament pentru o singura persoana si asumandu-ne fiecare responsabilitatile pentru ca aceasta familie de tineri sa poata continua si functiona la fel si in viitor.
- Ma bucur asa mult ca ai reusit sa te angajezi , spun luand-o de maini
- Sunt chelnerita acum . Va fi cam dificil , dar cred ca ma pot descurca , imi zice zambind
Jimin iese din baie intr-un capot alb stergandu-si parul ud cu prosopul si vine in bucatarie.
- Oau , esti prima dintre noi care si-a gasit o slujba . De unde aveti iaurturile? zice uitandu-se la noi mancand iaurturile cu cereale cumparate de Sehun
- Sehun le-a adus , spune Andie . Mai gasesti in frigider.
Deschide frigiderul , isi ia un iaurt , isi spala o lingurita si se aseaza langa mine la masuta de 4. Incepe sa manance.
- Unde e el acum ? intreaba uitandu-se la Andie
- S-a dus sa mai caute anunturi pentru job.
- Hmm.. Si noi trebuie sa gasim , imi zice
CITEȘTI
Diferențe ilegale
RomanceTotul începe când Alexa se angajează ca 'servitoarea' domnului Ahn..