Patru prieteni

319 38 2
                                    

Il imping pe Sehun si ma uit nevinovat spre perete. Putea fi un moment mai prost ? Andie se apropie de el si il palmuieste , acesta inrosindu-se.

- Ce tot faceti ? intreaba adresandu-se mai mult lui

Sehun ii prinde incheietura si i-o ridica furios.

- Cum poti sa dai asa in mine ? zice intristandu-se pe parcurs

Ea tace , doar il priveste incruntata, fara a incerca sa-si traga mana , fara a-l mai palmui o data. Ea doar tace.. Buzele incep sa-i tremure si-si coboara privirea incet , devenind la randul ei trista. Intr-un final spune cu vocea tremuranda , aproape de a plange.

- Imi fac curaj sa vin aici dupa tot ce s-a-ntamplat si te gasesc asa chiar in fata usii.. Esti un nesimtit ,Sehun , zice lent lasandu-si lacrimile sa curga

Acesta ii da drumul incheieturii si o imbratiseaza , asezandu-i capul pe pieptul sau. Imi face semn sa plec in alta parte si ma duc in dreapta , nestiind in ce camera voi ajunge.

Din perspectiva lui Sehun :

Am fost extrem de furios atunci cand am simtit cum prima lovitura in acest cuplu si-a facut aparitia. Insa.. faptul ca a inceput sa planga pentru asa ceva.. ei chiar ii pasa. Nu rezist s-o vad trista. Am imbratisat-o ca pe un copil si l-am trimis pe Jimin in alta parte , e destul de intim.

- Nu intelege gresit , a fost un accident , doar am cazut peste el.. A fost jenant si pentru noi doi , zic razand putin incercand s-o inveselesc

- Chiar? zice cu vocea neclara deoarece isi tine fata in tricoul meu

- Da , spun razand

O indepartez incet de mine si raman privind-o cu mainile pe umerii ei, apoi ii sterg lacrimile cu degetul mare si ii strang obrajii facand-o sa rambeasca. Tocmai am impacat-o ,ceea ce ma face sa ma simt un Superboy.

- Alexa nu s-a trezit. Trebuie sa mergem sa o vedem.

- Hm ? Inca nu ? Dar au trecut 4 zile , cum.. Sa mergem !

- Jimin ! strig . Hai la Alexa !

Acesta iese din bucatarie cu o farfurie de tocanita.

- E delicioasa , sa stii. Da , hai acum , zice ducand inapoi mancarea si luandu-si geaca.

Din perspectiva lui Jimin :

Am intrat in spital , iar acum intrebam de Alexa.

- Alexa.. spune femeia uitandu-se la monitor. Imi pare rau, dar se pare ca nu mai poate primi vizite.

- Poftim ? intreb eu

Ne intoarcem cu spatele si ne consultam in privinta a ceea ce vom face. Il vedem pe doctor venind si discutand cu femeia de mai devreme.

- Unde va duceti , doctore?

- Ah , o pacienta cu dependenta de picaturi , am obosit , cred ca-mi voi lua concediu cateva zile.

- E Alexa , sopteste Andie

- Ce ? Dependenta de picaturi ? intreaba uimit Sehun

- Cum adica ? continui eu

- Nu e timp acum . Jimin , du-te la camera 28G s-o vezi, acolo se afla. Eu si Sehun ramanem sa-l tinem pe doctor ocupat. Repede !

- Mersi , zic si fug

Din perspectiva lui Sehun :

- Da-mi sticla ta cu apa.

I-o arunc si aceasta ii desface dopul , apoi varsand-o la picioarele doctorului care aluneca si cade pe spate.

Diferențe ilegaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum