B.S.1

477 5 3
                                    

Topuğumun bos sokakta cikardigi seslerle doluyordu.Gece gece hangi akilla bu sokagi Sevmiştim ki zaten..Köşeden döndüğümde iki uç serseri olduğunu gördüm geri gitmek için hareketlenirken biri koşup kolunu tuttu ve beni bi anda yere firlatti."nereye gittigini saniyosun"dediği şeyle gulesim gelse bile kendimi tuttum..yavaş yavaş bana yaklaşmaya basladiginda kalp atislarim hilandi."iyi eğlenceler kardeşim"bu sözle donakalmistim ne olacakti salak gibi bir ara sokaktan girmiştim aptaldim işte... İyice dibine girip diz çöktü benle ayni hizaya geldiğinde beklemedigim bir anda saclarima yapisti.Bense düz bir şekilde ona bakiyrdm.Bu boyle olmayacaktı var olan gücümle bir Çiğlik attigimda yüzüme inen sert bir tokatla sustum,gozumden bir yas suzuldu ilk defa bu kadar acizdim gokyuzu bile ağlamaya baslamisti yavaşca yağan yagmur iyice hizlanmisti..."Bu gece.."sesinin kesilmesiyle gözlerimi actim halbuki ne zaman kaatmistim gözlerimi..
Bir adam o ... Dovuyordu bense sadece bakiyordum donakalmistim sanki...Kendime geldiğimde ayağa kalktim,ve yanlarina gittiğimde bana sadece kisa,kisa bile denmeyecek kadar bakti...Sessizce ilerlemeye basladiginda arkasindan gidiyordum.Neden?neye güvenerek gidiyordum bilmiyordum.Sanki ayaklarim benden bagimsiz onu takip ediyordu.Sahil kenarinda bir banka oturduğunda yanina oturdum...
Bu sefer bana baktiginda buz mavisi gözlerini farketmistim,gecenin zifiri karanliginda oarliyorlardi sanki bir yildiz gibiydi adeta.
Bu kisa süre içerisinde önüne döndü ve denizi izlemeye basladi,sanki denizi izleniyordu gözünün önüne birşeyler geliyordu ve o ona gore hareketler sergiliyordu.Gecenin soğukluğu bedenimi kavradiginda dislerimin birbirine sürtme sesini duyabiliyordum ve tahminine göre o da duyuyordu ve ben rezil olmuştum...
Ayağa kalkip gitmeye basladiginda ne yapacagimi bilemedim.O bankta öylece kaldim,omzumdaki sicaklikla Çiğlik atmam bir olmuştu,bir el ağzımı tuttuğunda vücudum hem soğuğun hem de korkudan iyice titremeye baslamisti...

Body SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin