B.S.2

79 3 0
                                    

"Sakın ol"diye kulagima fisildayan bir sesle dona kaldım,ses tanıdıkdı buz gibiydi oydu.Kafamı yavaşça arkama cevirdigimde elini omzumdan çekti ılık ruzgarin yüzüme vurmasıyla aydınlandım sanki.
"Beni takip et"yavaşça yürümeye basladığında onu takip etmekten başka carem yoktu,o önde ben arkada yürümeye basladiginizda sadece topugumun o tok sesini duyuyorduk..Ama o takmıyordu bile bir kere arkasına dönüp bakmamıstı.Bir bahçeden içeri girdiğimizde önümüze iki katli bir villa cıktı...
Güneşin gözüme hücum etmesiyle gözlerimi kipirdatip actim,nerdeydim ben böyle. Aklimin basima gelmesiyle yerimden fırladım.İsmini bile bilmediğim bir adamın evindeydim ve orda kalmıştım,etrafa baktigimda kimse yoktu köşedeki merdivenleri gördüğümde yavaşça oraya ilerledim ayagim soğuk zemine degdikce vücudum ürperiyordu.Üst kattaki odalara baktigimda yoktu en son iki kapiya geldiğimde önüme gelen ilk kapıyı açtım,Isıgı bulmak için elimi pütürtülü duvarda gezdirmeye basladigimda yavasca bir adim atacakken yere kapaklandim.Işıgın açılmasıyla gözlerimi kapatıp açtım,karşımda ayakta duruyordu şuan kıpkırmızı olmuştum izin almadan evini gezmistim bana elini uzattığında terettud etsemde tutup kalktim,şuan çok yakındık utançtan ona bakamıyordum karsı düvari gördüğümde öylece kalmıstım,vücudum buz kesmişti.Benim baktığım yere baktıp duvarın karsindaki duvara yaslanıp yere çöktü.Bende hala soktaydım duvarda ben vardım,kalemle çizilmiş kocaman bir ben...
"Annem...İnsanlar çift yaratılırmış derlerdi inanmazdım,dun gece inandım iste buna, ona o kadar benziyosun ki"yanina ilerleyip "o nerde?"nefesini disari ufleyip "2sene ...tam iki sene önce öldü "yanina çöküp bende duvara baktim o kadar ayrintili çizilmişti ki...Çok güzeldi...
"Ben gitsem iyi olucak"hiçbir tepki vermedi ne git ne gitme bile demedi pütürtülü duvardan destek alarak kalktım."araban bahçede görüşürüz" Görüşürüz? Araban bahçede?ne görüşüyoruz ya arabam nasıl bahçede tabi bunları ona soramazdım..Yavaşça  evden çıktım...Koltukta duran telefonumu elime alıp annemi aradm hoporlere alip arabayi calistirdım.Annemin o tedirgin sesini duyunca biraz olsun rahtatlamis oldum...İçimde birşeyler bırakıp gidiyordum sanki koca bir boşluk vardi...

Body SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin