Siyah gözleriyle bir inciyi animsatiyordu.Kolumdaki eli bileğimi donduracak kadar soğuktu, kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda alev gibi bana bakıyordu."Hoşgeldin Alya Demir"en güzel şarki tonu gibiydi sesi,"Hosbuldum Pars"tek kasını kaldırıp daha da yaklastiginda nefesimi üfledim,o an gözlerini kapadı.Kaşları yine catıktı,bir sure sonra kolumu çektiğim de gözlerini acti,"Buradan ya iki gün içinde gidersin ya da hep burada kalırsın Alya Demir"sesi oldukça sert cikmisti kolumu kıracak derece de bırakıp gittiğinde bende arkasından gittim.Hayir onu takip etmiyordum sadece seyma'yı bulmalıydım.Üzerimde siyah bir sort ve siyah bir buatiyer vardi ayağımda ise siyah uzun botlarim bide asker yeşili uzun motumu unutmamak lazım bir bara gitmek için uygun muydum? Sanırım hayır ama umrumda bile değildi kapsonu basima kapattığımda kolumun aniden çekilmesiyle kapattigim şapka kafamdan yere düşmüştü. Şapkaya bakip sonra da beni cekene baktığımda yine bir Pars klasiği olgunu anladim ondan buradaki herkes Korla bilirdi ama benim korkacak birseyim yoktu daha doğrusu benim kaybedecek birseyim yoktu..."Beni takip ediyorsun"hayir siritip"sen öyle diyosan"kafasini kasiyip sinirle bana vakti"beni deli etme"biraz yaklaşıp"black biliyor musun?"oda hafif yaklastiginda aramizda ki mesafe daha da azalmisti"evet"biraz geri çekilip"bana orayı tarif eder misin?"dediğimde oda siritip "hayir"dedi arkami donup ilerlemeye basladim ben o kizlar değildim bana hayir dediyse ben bulurdum ben kimseye muhtacta değildim belki annem yoktu ama ben bana yeterdim.Markette gördüğüm dövmeleri nerdeyse yüzüne uzanan çocuğu gördüğümde yanina ilerledim"meraba black biliyor musunuz?gözlerini kisip kafasindaki sapkayi çevirdi"evet tam arkanda"arkamı döndüğümde siyah yazilarla black yazdigini gördüm...
Sigaraya ter içki kokularıyla karışık bir ortama gelmeyeli çok olmuştu.Bar masasına gittiğimde markette ki çocuğa benzeyen bir çocuk vardi"ne istersiniz bayan sexy?"gözlerimi çevirip"Şeyma burada mı?"elindeki içkiyi birakip kollarini bar masasina dayadı"Şeyma"diye bagirdiginda içerden mini siyah etek siyah sutyen ve kırmızı bir önlükle Şeyma çıktı beni gördüğünde gözlerini önüne eğip yanima geldi"ne isin var bursa alya sana tehlikeli demedim mi?"kafami hafif sağa eğip "sence umrumda mı?"arkasından savaş'ın sarılmasıyla kolunu bırakto savaş omzuna bir öpücük bıraktığında gözlerini kapadı savaş'ın bir eli seymanın sutyeninin içindeydi nerdeyse"sevisecek başka yer bulun"savaş kafasını kaldırıp bana baktı Şeyma utanmış olacak ki bar masasının arkasına geçti.. Savaş omzuma kolunu atıp "Baldız isime tas koyuyorsun"kendimi biraz öne çektiğinde kolu geriye düştü"başka yerde yap o zaman"cenemi tutup dans edenlere bakamamı sağladı"herkes burda yapıyor o işi yapıyor Alya yoksa sen hic bara gitmedin mi?"bar sandalyesinden kalkip karsisina dikildim"Keşke gitmeseymisim sizin gibi itleri tanimazdım"sinirden kolunu sıkıyordu kolumu hızla çekip montumun şapkasını başıma örtüp bardan çıktım....Yine sahile annemin yanına gelmiştim,"beni eskiden hic dinlemezdin,simdi anlatsam peki dinler misin?"hafif tebessüm ettim biliyordum cevap gelmeyeceğini ama onla konusuyor olmak huzur veriyordu."istersen ben dinlerin"kqfamı sola cevirdigimde alaz'ın geldiğini görmüştüm. Önüme donup yanıma oturmasını bekledim."Çıkmazdayım,korkmuyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum burada kalmalı mıyım?kara veremiyorum"yavaşça bana dönüp"kalbin ne diyorsa onu yap Alya o seni yanlışa sürüklemez"kalbim ne diyordu?ama benim kalbim denize dalgalara kavusmam gerektiğini söylüyordu ama ben yapamazdım ben o kadar güçsüz değildim...
"Ben güçsüz değilim"mırıtıyla söylediğim lafları duymuş olacak ki"bir şey mi söyledin Alya"kafamı sallayıp kendime geldim.."gitmem gerek"diyip kalktım...
Bavullarımı taksiden indirip arabanın saatinin gelmesini bekledim,gitmeliydim Şeyma'ya benim yüzümden zarar verebilirlerdi ve ben buna bir daha dayanamazdım..Telefonuna gelen mesaj sesiyle irkildim..
053* *** ****
Bu kadar korktuğunu bilmiyordum,halbuki sabah çok cesaretliydin...
PARS
Cesaretli değildim aslında korkmuyordum,korkucak kaybedicek birseyim olmadığı için cesaretliydim belki de.Tabi buna cesaret denilirse...
Seyma'nın aramalarından bıkıp telefonumu kapatmıştım beni bulmamalıydı,peki pars benim burada olduğumu nerde biliyordu,kimin umrunda ki...
Bavulumu bagaja yerleştirip arabaya biniyordum ki kolumdaki sıcaklığı hissettim"gitme"ağlamaklı sesin sahibine dönmeye cesaretim yoktu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Body Say
RomanceAynı hikayeleri yasayan insanlar.. Peki bu insanlar asik mi olacaklar? Neden olmasin? Ve ya başka aşklar mi doğacak? Bunu bilmek için bir göz atin derim!!! UYARI:Bu hikâyeyi okurken bilindik diyebilirsiniz ama sonuna kadar okumadan da bilemezsiniz d...