Odaya geçtiğimde koltukta oturmuş ayakkalarını sallıyordu,yavaşça yanına oturup dirseklerimi dizlerine dayadım."Sen çocuk gibi değilsin yaman sen olduğundan daha da olgunsun"kafasını önüme doğru getirip Şirince bana baktı,yavaşça yanağıma bir öpücük kondurduğunda gözümden bir yas süzüldü."Sen bana iyi hissettiriyorsun"bana sarıldığında bende ona sarıldım"benim uykum var "koltuğun köşesindeki battaniyeyi alip üstümüze örttüğümde gözlerini hemen kapatip daha da sarıldı...
Gözlerimi yavaşça actigimda sabah olmuştu bile,üzerimde ki ağırlığı hissettigimde gözlerimi tamamen açtım.Yaman yanımda kıvrılmış uyuyordu kolumu öyle bir kavramıştı ki...
"Yaman"seslendigimde hic tepki vermedi bir kaç kez daha seslendigimde"Anne"kelimesi döküldü ağzından, bana daha çok sarıldığında diklesip onu kendime doğru çektim...
"Etkilendim"kafamı sağa cevirdigimde pars tekli koltukta ayaklarını sehpaya uzatmış bir şekilde oturuyordu,kısık bor sesle"ne isin var burada?"yavaşça diklesip"sana anne demesinden etkilendin"etkilenmiş miydim?evet allah kahretmesin ki etkilenmiştim hatta onun benim oğlum olmasını istemiştim.."Bundan sanane"yaman uyanmaya başladığında ona doğru yöneldim,"günaydın küçük kahraman"kucuk elleriyle gözlerini ovusturup bana baktı"günaydın prenses"söylediği kelime gülmemi sağladı...
Pars'ı gördüğünde gözlerini oldukça büyüttü, mavi gözleri tamamen dikkat çekiyordu ve çok komikti.Kulağına yaklaşıp"korkma ben varım küçük kahraman"koltuğun üzerine çıkıp bana sarıldı ve öptü...
"Hadi bakalım git yüzünü yıka"koltuktan atlayıp banyoya doğru koştuğunda bende kalkıp sortumu duzelttim."Beni dikizlemeyi kes ve bu evi terket"Mutfağa doğru ilerleyip kahvaltılıkları masaya koydum tost ekmeklerinin arasına sucukları koyup makinaya koyduktan sonra yaman'a sut koyup makinadan tostları alıp tabaklara koydum."Ben geldim"onu kucağıma alıp tabureye oturttuğumda bir öpücük kondurdu yanağıma,"acıktın mı bakalım?"kafasını olumlu anlamda sallayıp"kurtlar gibi"kurt taklidi yaptığında bir kahkaha patlattım...Bir an durduğumda ne zamandır boyle gülmedigimi fark ettim...
Pars yaman'ın yanına oturduğunda yaman Ürkmüş olacak ki küçük ısırıklar almaya başladı."Korkma"söylediğim kelimeyle ikisi birden bana baktılar"Pars buradan git onu korkutuyorsun" Pars yaman'a bakıp ayaga kalktı...
İs bulmalı ve kafamı dağıtmalıydım,yaman'ı okula yazdırmayı da düşünüyordum...Hem iş'e hem okula uygun giyinmeliydim,Yaman'a baktığımda çok tatlı gözüküyordu...Okula geldiğimizde yaman'ı kaydettirip dışarı çıktık ve ben artık bir şirkette çalışacaktım..Kendimi bir anne gibi hissediyordum ve bu cok güzel bir duyduydu..."Acıktın mı?"elini başına koyup düşünür gibi yaptı, kafasını olumlu şekilde salladığında bir kafeye girip hamburger siperis ettik... Ağızının her yeri mayonez olmuştu ve bu benim gülmeme sebeb oluyordu.Saçlarımı geri atıp önümdeki içeceği içtim."Ben bir yere gidebilir miyim?"sorusuyla"nereye yaman?"sırıtıp "arkadaşlarımın yanına"birşey diyemezdim sonuçta bir şeyi değildim dimi?"aksam gelecek misin?"gözlerini acip"tabi ki"cevabiyla Gülümsedigimde bana karşılık Gülümse di...
Bara girdiğimde Şeyma' nın yanındaki hodugu görene kadar gülüyordum.Bar taburesine oturup dirseklerimi masaya dayadım,"sen gülüyordun"kafamı sallayıp "yaman'ı okula yazdırdım kendime iş buldum"Şeyma koşarak yanıma gelip bana sarıldı."Tebrik ederim Alya"sıkıldığımı belli edercesine ofladığımda benden ayrıldı."Bana bir meyve kokteyli"artistik hareketlerine gözlerimi döndürdüğümde elindekileri bıraktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Body Say
RomanceAynı hikayeleri yasayan insanlar.. Peki bu insanlar asik mi olacaklar? Neden olmasin? Ve ya başka aşklar mi doğacak? Bunu bilmek için bir göz atin derim!!! UYARI:Bu hikâyeyi okurken bilindik diyebilirsiniz ama sonuna kadar okumadan da bilemezsiniz d...