Gözlerimi kızarak aşağı indiğinde Şeyma koltukta içkisini yudumluyordu,birşey olmuştu belli ki "neyin var"hala içimdeki o sertlik gitmemişti kafasini hafifçe bana çevirip geriye doğru atti"alaz.."anlamayarak baktigimda anlamis olacak ki"dun geceki arabayi durduran çocuk "sıkıntılı bir nefes verip"EE "nefesini verip bende koltuğa oturdum daha da yayilirken"senle ilgili konuştu ve.."yatar hale geldiğimde"ve?"oturur hale gelip sağ elini saclarindan geçirip sıkıntılı bir şekilde off'ladı...
"Pars..dun alaz'i durduran"kafasimi dikrestirip"agzindan laflar cimbizla cikiyo Şeyma ne anlaticaksan anlat artik"ayağa kalkip duvara sirtini dayadı"pars seni bulucak ve ben aptallik yaptim anladin mi?buraya gelmemeliydin"sesi oldukça yuksek cikmisti bende ayağa kalkip karsisina gectip"beni istemediğini soylemen yeterliydi"koşar adimlarla odama cikip bosaltmadigim bavulumu alip asagi indim,postallarimi giydigimde"öyle demek istemedim Alya gitme tehlikeli disarisi lütfen"kibarca beni durdurmaya calistiginda küçük sirt cantami alip ciktim...
Bos sokakta topuklu botlarimin sokakta cikardigi tok sesleriyle o gün canlandi beynimde o çocuk adi neydi? Ah!beynim sormamistim ki...sokaktan hizlica ayrilip küçük bir markete girdim enerji iceceklerine bakarken karsidaki çocuk dikkatimi çekti dövmeleri yüzüne kadar uzaniyordu nerdeyse...
İcecegimden bir yudum alio sagima ve soluma bakindim,nerdeyse bir allahin kulu dahi yoktu..İnsanlar olduğunun disindaydi.Kizlar resmen bikiniyle geziyorlardi ve bu çok sinir bozucuydu...Biraz ilerledikten sonra sahile ulasmistim,soğuk ruzgarin etkisiyle saclarim kopucakmis gibi ucusuyorlardı.Yanimda bir agirlik hissettigimde enerji iceceginden bir yudum daha aldim."yine burdasın"tanidik olan sesle bir anda kafami ona doğru çevirdim..."Sen.."o gün bu sahilde beni koruyan çocuk"evet o gün seni kurtardım yanlis hatirlamiyosun"kendimi sahile doğru çevirip dirseklerimi dizlerime dayadim,"adin neydi?derin bir nefes verdi sanirim bana doğru dönmüştü."Alaz"kafamı onaylarcasına sallayip"o gün eve gittim ertesi gün okulun son günüydü ve ...Ve benimde annem öldü hem de senin annen gibi bir trafik kazasında"sırtında bir el hissettigimde kendimi dikrestirdim"adın neydi?"sorusuna "Alya"derin bir nefes verip sirtimdaki elini çekti."bizim aramızdaki fark ne biliyor musun Alya?Ben annem öldüğünde hep aglamistim her yeri yikip kırmıştım ama sen susuyorsun ve sakinsin hayatına devam ediyorsun"hafif tebessüm edip ona doğru döndüm"biliyor musun?sen içindeki aciyi atmissin ya ben"ekimi kalbime götürüp"hepsi burada bir gıdım dahi eksilmedi"yavaşça onume donup enerji içeriğinden bir yudum aldım,beni izlediğini hissediyordum ama farketmezdi beni izlesede birşey değişmezdi...
Yerinden kalkıp icecigin bos kutusunu elime aldığımda"nereye?"sorusuyla arkamı döndüm rüzgarın etkisiyle saçlar yüzüme çarpmıştı,şişeyi elimde sallayıp,"bunu çöpe aticam sonra da evime gidicem"kafasını belli belirsiz sallayıp denize doğru döndü...
Zili caldığımda Şeyma'nın açması gereken kapıyı dün kü hoduk acmisti,beni görünce tek kasini kadırıp kapıyı daha çok açtı içeri girip ayakkabilarımı çıkardığımda karşısına geçip"neden burdasın?"hafif tebessüm edip bana daha çok yaklaştı"sevgilimin evimdeyim"kaslarımı çatıp salona yöneldiğimde Şeyma'nın gayet iyi hazırlanmış romantik bir masada oturduğunu gördüm..
"Değişmişsin..Bana değişmediğini söylerken yalan söylemiş sin sen adi adamları seçebilecek kadar değişmişsin Şeyma"idama cikip kapiyi kilitledim üstümü cikarip pijamaları giydigimde diş kapinin sesi duyuldu bir sure sonrada benim odamin kapisi...Alya..Değişmedim derken yaln söyledim çünkü burası bir cehennem ve sende degiseceksin ama ben buna izin vermem Alya.Bak herşeyi anlayicam"tok diye ses ciktiginda yere oturduğunu anladim bende ayni şekilde oturdum.."Buraya geldiğimde resmen ölmüştüm sınırlı param vardı karsima nazen adında bir kız cıktı şuan amerika:'da gelince tanışırsın ve onun yardımıyla bu eve aldım,nazen'in abisi çok büyük biri buralarda bir barları vardı, orda calisiyorum şuan,iste değişimin en büyük sebebi tam bir yıl içinde çok şey yaşadım"sesi ağlamaklı çıkıyordu biliyordum değişmedigini...
Tıkırtı sesleriyle uyandığımda asabi indim kimse yoktu heryere baktığimda Şeyma'nın evde olmadığını farkettiğimde bir Çiğlik duydum balkona koşup baktığımda kimse yoktu en son karar verip asabi indim.. Biraz ilerledikten sonra kolumda buz gibi bir el hissettim,sırtımın acısıyla tiz bir Çiğlik cikti agzimdan..Kafamı kaldırdığımda,o gece ki adam vardı,Savaş'un bile korktuğu neydi adı"PARS"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Body Say
RomanceAynı hikayeleri yasayan insanlar.. Peki bu insanlar asik mi olacaklar? Neden olmasin? Ve ya başka aşklar mi doğacak? Bunu bilmek için bir göz atin derim!!! UYARI:Bu hikâyeyi okurken bilindik diyebilirsiniz ama sonuna kadar okumadan da bilemezsiniz d...