Kumsala geldiğimizde son issiz günümüm tadını çıkarmalıydım,Şeyma ve reha bir sezlonga uzandığında savaş ve ateş gözüküyor ya bunlar bizi takip ediyor ya da gerçekten sanssiziz...
"Siz cagirdiniz di mi?"Şeyma ve reha birbirine baktıklarında oflayarak sezlonga oturdum.Uzerimdeki t-shirt cikarip kremi sürdüğümde Şeyma ve reha'nın saçma bakışlarını üzerimde hissettim,Arkamdan sarılan biriyle afallasam da yaman'ı görünce sakinleştim.Çok şirin gözüküyordu üzerinde mavi bir sort ve beyaz bir tshirt vardı,kafasındaki şapka çok yakismisti..Peki yaman bunları nerden bulmuştu?"yaaman bunları kim aldı sana?"arkasını gösterdiğinde pars bütün ihtisamiyla karşımda duruyordu."ondan korktuğunu sanıyordum"kafasını olumlu bir şekilde salladığında "dun ben gelicektim ama o izin vermedi sonra da beni buraya getirdi"kafamı sallayıp t-shirt'ünü çıkardım.Kremi sürdüğümde suratını burusturdu...
Denize doğru ilerlediğinde ayağını suya sokup geri çıkardı.Yavaşça yanına gittiğimde güneş gözlüğümü başıma takıp diz çöktüm simdi aynı boydaydık "sanırım yüzme bilmiyorsun?"kafasını egdiginde elini tutup yavaşça denize yürüttüm.Deniz göğsüne kadar geldiğinde Ürkmüş olacak ki bana sarıldı"sakin ol birşey olmayacak"beni bırakıp kıyıya kaçtığında bende yavaşça kıyıya ilerledim güneş gözlüğümü takıp mayomu düzelttiğimde"anne olmak için çok erken değil mi?"gözlüğümü başıma geçirip"annesi değilim"ellerini sacina geçirip"ne güzel o zaman evli de değilsin"sıkıntılı bir şekilde nefes verip sezlonga ilerledim..
T-shirt'umu ve kot sortumu giyip"biz yaman'la yemek yemeye gidiyoruz"Şeyma gözlüğünü biraz aşağı indirip "biz de az sonra geliriz canım"gözlüğümü takıp yaman'ın elinden tuttuğumda kafasını kaldırıp bana baktı"seni annem gibi hissediyorum"dedigiyle bir. Sure dursam da"ne güzel"kucagima alip kafeye girdiğimizde bir masaya oturdum pizza siparişi verdiğimizde telefonunu çıkarıp sosyal medyama girdim bussuru mesaj ve istek vardı."Yaman fotoğraf cekinelim mi?"kafasını olumlu anlamda salladiginda gözlüğümü sacima taktim bir selfie yaptigimizda çok sirindi gerçekten bende onu oğlum. Gibi hissediyordum.Resmi paylaştığımda telefonu bıraktım.Şeyma ve diğerleri geldiğinde siparişlerin iade gelmişti Şeyma bize bakip"uzun zamandır birşey paylasmiyordun ve sen selfie sevmezdin şimdiyse yaman'la selfie yapip atiyosun sasirdim doğrusu"telefonu elimde döndürdüğümde"insanlar değişir hem yaman'la bir fotoğrafımız yoktu"yaman'a bakarak güldüğümde pizzasıno yiyiyordu .Pars aniden sertce sandalyeyi çekip oturduğunda gözlerini devirdim...
"Naber güzellik"sesin geldiği yöne baktığımızda sahildeki çocuk vardı sarı saçları parıldıyordu"iyidir senden?"yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu"bir limonata lütfen"Şeyma karşımda senden yüz buldu bakışı atınca gözlerimi devirdim...
Sandalye devrilince kafamı soluma çevirdim pars hızlı adımlarla ilerliyordu yanında da yaman vardı.Bende kalkıp peşlerinden koltuğumda herkesin bana baktığınında farkındaydım"yaman"pars elini tutup daha hızlı yürümeye başladığında peşlerinden. Koştum arabanın yanına geldiğimizde yaman'ın kolunu tuttum."O kalıcak"arabanın kapısını açıp yaman"a işaret ettiğinde yaman bana baktı benden cesaret almak istiyordu kafamı olumsuzca sağladığımda "o gitmiyo pars"ilk defa yüzüme bakıp yaman'a yaklaştı"sana sormuyorum"yaman 'ı tutup oturttu ve kendini sürücü koltuğuna geçip son gaz sürdü...Arabanın hızıyla kumlar yüzüme saçlarıma gelmişti...
Alyanın kıyafeti medyada...Begenmeniz dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Body Say
RomanceAynı hikayeleri yasayan insanlar.. Peki bu insanlar asik mi olacaklar? Neden olmasin? Ve ya başka aşklar mi doğacak? Bunu bilmek için bir göz atin derim!!! UYARI:Bu hikâyeyi okurken bilindik diyebilirsiniz ama sonuna kadar okumadan da bilemezsiniz d...