Ben Berk'e dikkatli dikkatli bakarken yanına bir kiz geldi ve direk dudaklarina yapisti. Bu ne ya okulun ortasinda. Ben cocuga bakinca dayanamiyor o sürtük geliyo dudaklarina yapisiyo. İcimdeki butun mutluluk bi anda yok oldu. Midemdeki kelebekler artik ucmuyordu. Ben burda bunlari dusunurken Berk hala o kizla opusuyodu. Tabi ben ne bekliyodumki gelip benle konusmasinimi sacmaliga bak bi benim tipime bak bide su kizinkine. Ben kendimi icten boyle ezerken gozlerimden yaslar istemsizce akmaya basladi. Dayanamayip disari ciktim. Bir banka oturup dizlerimi kafama kadar cektim ve usul usul agladim. Omzuma degen bir elle irkildim. Kafami kaldirip baktigimda hic tanimadigim biriyle karsilastim. Kaslari t-shirtten belli oluyodu Saclari havada esen ruzgarla sallaniyo gozleri zaten gel beni ye diye resmen orda bagriyo ve son olarak hafif cikan sakallari onu dahada cekici yapmisti. Gercekten cok yakisikli biriydi. Ben onun suratina anlamsizca bakarken " Bu kadar süzdüğün yetermi " dedi ukalaca gulerek. Ben tabi kendimi hic bozmadim cool kizsin sen ece erime hemen. "Süzmekle alakası yokta tanımadığim biri karsima dikilince mecburen baktim" dedim biraz sert bi sekilde. "Seni burda bu sekilde yanliz birakamadim" dedi. Hey noluyo alttan alttan sulaniyomu bu bana canim sen hayirdir ya.
"Yanliz kalmak istiyorum git burdan" dedim. Kalkip gitmesini beklemiyordum tabi. Hic bisey demeden gitti. Kabul ediyorum cok bozuldum neden tum yakisiklilar boyle okuz oluyo anlamadim. Kendimi biraz sakinlestirdikten sonra sinifa ciktim. Zilin calmasina 2 dakika vardi.