"Bunu bana nasil yaparsin ? Bana asik oldugunu soyledin bir kere bile opmedim seni ama sen o cocukla resmen opustun nasil karsilik verirsin ona" dedi ve beni duvarla arasina sıkıstirdi."Onur ben onu sen sandim." Dedim. Biraz olsun siniri gecmisti. Elini duvara vurdu. "Sen benimsin lan bunu kabul etsende etmesende benimsin" dedi bagirarak. Hosuma gitti. Duvara vurdugu elini elimin arasina aldim diger elini kalcama koydum dudaklarina yaklastim. Dudaklarimiz birlesti tam opucektiki "ilk öpüsmemiz boyle olmasin. Boyle kalalim ama opusmeyelim " dedim.
Kafasini salladi. Ve ayni pozisyonda durduk. Tabi Onur'un cadir yine dikildi ve kızlığimda sert bisey hissetmemle gulmeye basladim. Onur'a baktigimda banyoya kosuyodu ama ben gulmeden duramiyodum. Onur ciktiginda hep senin yuzunden diye mirildaniyodu ama aldirmadim. En sonunda yuzmeye karar verdik bahcede bi havuz vardi. Sanirim ilk opucum burda olucakti. Siyah bikinilerimi giydim. Ve bahceye ciktim Onurda geldi ben kaslarini suzerken yanina gittim. Onune gectim yine opucekmis gibi yaklastim yaklastim. Vucutlarimiz birbirine yapismisti. Ve bam cadir kurulur :D Onur bana kizdi. Ama onu hemen banyoya gonderdim geldiginde hemen havuza girdi bende girdim. Artik opucektim onu suyun icindeyken dudaklarina yapistim. Napiyim abi dayanamiyorum daha cocugada yazik hem. Suyun icinde fazla opusemicemiz icin suyun yuzeyine ciktik eliyle kalcami kavradi ve Onurla olan ilk opusmem cok guzel gecmisti.