Bundan sonraki bolumler hep birilerinin agzindan olucak dikkatli okuyun :)

39 5 0
                                    

Onur'un Ağzından ;
Dun barda tanistigim kizla opustukten sonra okulun bahcesinde dolasmaya karar verdim. O sirada bi kiz gordum. Yuzu gorunmuyodu ama saclari bile cok cekici oldugunu belli ediyodu. Agliyodu sanirim. Onunla konusmaya calistim. Ama beni tersledi. Sonra morali bozuk diye sesimi cikartmadim ve onu rahat biraktim. Bu kizi arastirmaya karar verdim. Ismi Ece Kayahan. Ailesini 2 ay önce ankara girislerindeki trafik kazasinda kaybetmis. Önceden en yakin arkadasi olan hande varmis. Oda istanbulda yasiyomus. Onun yanina gittim. Ece hakkindaki herseyi anlatmasini istedim. Berk Sancak diye birini seviyomus cocukluktan beri. Bunu duyunca icimde firtinalar koptu. Hande'den daha fazla sey anlatmasini istedim. Bana eger benimle birlikte olursan sana Ece'nin sevgilileriyle olan iliskilerini anlatirim dedi. Tabi o iliski askimli felan degil bildiginiz sevismeli. Bunu duydugumda sinirle yerimden kalkftim. Sinifa girdigimde onun yanina oturdum. Cok sinirliydim. Derste onunla konusursam bagirirdim. Ve gercek olup olmadigini bilmedigim seylerle onu suclamak istemiyodum. Zil caldi herkes cikti. Tam cikacaktiki kolunu sıktım gozlerine baktim. Ah be dedim. Bu gozler bu eller benim olsa. Evet ben Ece'ye asik oldum. Hic kimseye asik olmayan ben Ece Kayahan'a asik oldum. Agladi gitti. Bahceye ciktigimda onu birine bagrirken gordum. Ustelik el eleler. Sinirlendim hemen oraya gittim. Biz bagrinca bayildi. Napicami sasirdim ve onu evime goturdum.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin