...

49 5 0
                                    

Evet cok sert davranmistim. Ama canim yandi. Bidaha onu dusunmek istemiyodum. Aglayarak kabtine gittim bi su alip oturdum. Kafami kaldirdigimsa o geliyodu. Hayir hayir Onur degil. Berk. Neye ugradigimi sasirdim. Ellerim ayaklarima dolandi resmen. "Aglamak icin fazla guzelsin" dedi. Sinirliyim tabi hic yavsayamam. "Canimin yandigini anlamayacak kadar okuzsun" dedim. Once sasirdi. Boyle bi tepki beklemiyodu tabi. Sonra siritti. "Bahceye cikalim" dedi. "Istemiyorum sen git" dedim. Evet Berk'i umursamadim ben ilk defa. "Birlikte gidicez " dedi. Iyi olurdu aslinda tamam anlaminda basimi salladim. Ayaga kalktik. Elini tutmam icin uzatti. Noluyoz lan. Sevgilim degil bisey degil. Tutmadim tabiki. Sonra geldi kendi tuttu. Elimi cekmeye calissamda olmadi. O sekilde bahceye ciktik. Ama icimdeki kelebekleri oldurmustu. Bisey hissedemiyodum ona karsi. El ele bi banka oturduk. "Elimi birakcanmi" dedim. "Oyle bisey dusunmuyorum" dedi elimi daha fazla sıktı. "Sevgilin gorucek" dedim. Duraksadi. "Benim sevgilim yok" dedi. "Gecen gun kantinde öpustugun kiz?" Dedim evet ben dedim bunu. "Anlamiyomusun gerizekali. Sana asigim. Cocukluktan belli. Aklimda hep sen varsin. O kizlarin hepsi gozunu boyamak icindi."

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin