Ece'nin agzindan :
Onur'u karsimda gormeyi beklemiyodum. Kapiyi acar acmaz dedigi sey aslinda biraz hosuma gitmisti ama beni nerden buldu ?
Aklimda cok soru vardi ama ben sadece susuyordum. Iceri girdi kapiyi kitledi kasimi kaldirarak yuzune baktim. "Beni dinleyeceksin Ece Karahan."
"Dinliyorum Onur Akyüz."
"Ben seni ilk gordugum gun seni arastirmaya karar verdim ve Hande'yi buldum. Onunla konustum fakat seninle ilgili herseyi onunla birlikte olursam anlaticani soyledi. Anlattigi tek sey ise senin Berk Sancak'a asik olmandi. Yani herseyi senin icin yaptim benim bi sucum yok aslinda tek bi sucum var oda seni ilk gordugumden beri herseyden herkesden cok sevmem" dedi. Ilk soyledikleri degilde son cumlesi cok ilgimi cekmisti. Benimi seviyodu yani ? Bi anda "Sana aşıgım" dedim nasil oldu bilmiyorum ama dedim. Gozlerime bakti bana daha fazla yaklasti ama opmeyecekti. Nefeslerimiz birbirine temas ediyodu onu kendime dogru cektim duvara yaslandim tam opucektim ki " bes dakika sonra gel" dedim. Ustumu degistirmem lazimdi nolur nolmaz belli olmaz bu hödüğün işi. Ustume kisa bi sort ve t-shirt giydikten sonra onur'u cagirdim. Ayni pozisyona geldim "Nerde Kalmistik?" Dedim gulumsedi. Anlini anlima koydu cok yakindik. Daha fazla dayanamiyordum. O dudaklardan kendimi mahrum birakamazdim. Tam opecektimki vazgectim. Dudaklarimiz degdi ama geri cekildim kosarak havuza gittim. Onurda geldi. Aman Allah'im yurekmi yedin insafsizin oglu bu kaslar ney. Onur'a baktigimda çadırı dikmisti nası zorladiysam cocugu artik kiyamam ya :D ben ona bakip gulerken oda fark etti ve hemen havuza girdi. Havuzda kimse yoktu nerdeyse herkes denizde veya bardaydi. Suyun altina girdigimde birinin dudaklarima yapstigini hissetim onur sanmistim once karsilik verdim ama onur degildi hemen ittim. Yakisikli biriydi ama yazik oldu onur onu gorur gormez patlatti yumrugu suratina. Iyiki ilk opucugum degildi. Onur hemen beni sudan cikartti otelden cikisimizi yapti ve bi eve gittik.