Okuma sayisi cogaldikca yeni bolumler gelecek. Umarim begenirsiniz :)
Artik daha iyi hissediyodum. Sevdigim adamla resmen sevgili gibiydik. Aksam yemegini yedikten sonra cok yoruldugumun farkina varip yatmaya karar verdim. Onur'a "Ben çok yoruldum Nerde Uyuyucam?" Dedim. Yuzunde hafif bi siritis vardi anlayamamistim. "Sadece tek yatakli oda var burda" dedi hala o sinsi siritisini yaparak. Hic bozulmadan "Iyi sen koltukta yatarsin o zaman" diyip kahkahami attim. Tabi Onur rahat dururmu illaki bozacak beni " Evin sahibi benim ya koltukta yatarsin yada yanimda" dedi ve kahkaha atti. Neyi komikki bunun. Onur'a komikmisin gardas bakisi attiktan sonra "Insallah akilli uyursun" diyip yukari ciktim. Hemen ardimdan Onurda geldi hic eksik olurmu beyfendi. "Bi Müsade?" Dedim anlamsizca Onur'a bakarken. Hic beklemedigim bi cevapla karsilastim. "Bikiniyle her tarafini gordum ve elledim zaten yanimda ustunu degistirebilirsin" dedi. Evet bunu Onur dedi. Yuzum kıpkırmızı olmustu. Ama Onur'u bozmam lazimdi. "Yo ondan degil dayanamayip cadiri dikiyosun ya ondan demistim seni dusundum yani" diyip kahkaha attim. Onur gercekten bozulmustu bunu gordum. Onunla boyle didismeyi seviyordum. Onur hafifce oksurdukten sonra "Zaten karım oldugunda her tarafini gorme firsatim olmicakmi daha fazla uzatma istersen bu meseleyi " dedi. Bu bi evlenme teklifimiydi. Evet evet onur bana evlenme teklifi etti. Ama ben hazir degildim hemde hic hazir degildim. "Ne karisi ? Sen bana oyle bi teklif sunmadin bende kabul etmedim , simdilik etmeyide dusunmuyorum" dedim sinirli bi sekilde. "Ben sana benimsin dedim ve sen sesini cikartmadin. Benim olan kadina tekrardan teklif etmeme gerek yok." Dedi daha sinirli bi sesle. Hic bisey demeden uzerimdekileri cikarttim. Bavuluma egilirken aynadan Onur'un beni suzdugunu gordum. Tabi hic sasirmadim ama belli etmedim. Kirmizi geceligimi giydikten sonra Onurda ustunu degistirmek icin ayaga kalkti. Kisa bir sort giydi t-shirtini yere firlatti. Tabi bende onu suzdum. Of be o kaslar ne oyle. Valla dayanamiyorum ya. Sonra yatagin orda bi cokukluk oldu Onur'un geldigini anlamistim. Sirtim ona donuktu. Beni kendine cekti ve sarildi. Bende kafami onun gogusune koydum ve aklima kaslari geldi. Kaslarinin ustunde ellerimi gezdirirken Onur elimi tuttu. Gozlerine baktim kasimi kaldirdim. "Dayanamiyorum yapma sonum yine banyoda bitecek" dedi. Ve ben kahkahayi patlattim orda. Sizcede komik degilmi bu kadar hassas olmasi.