YB

33 1 0
                                    

Onurla 1 hafta aynı evde güzel vakit geçirmiştik. Bugun Onur'a güzel bi yemek hazırlamayı ve romantik bir gün geçirmeyi planlıyordum. Onur saat 5 gibi evden çıkmıştı. Bende hemen işe başladım. Onur'a güzel bi yemek hazırladıktan sonra odamıza çıktım. Evet artık odamız diyodum. Hemen üstüme siyah düz bi elbise giyip sade bi makyaj yaptim. Asağiya inip Onur'u beklemeye başladım. Saat geç olmaya başlamıştı. Onur'un gelmeye niyeti yoktu. En sonunda dayanamayıp Onur'a mesaj attım. ''Gelmeyi Düşünmüyomusun ? '' hala cevap yoktu. En sonunda aradım. Telefonu bi kız açtı konuşma sesinden bile bi sürtük olduğu belliydi. ''O-onur nerde ? " "Ayy simdi gelir canıım özel bi gün geciricegizdeeee o seni sonra ararr " evet son harfleri böyle uzatarak söylüyodu. " Siz şuan nerdesiniz?" "Onur'un geldigi her zamanki bardaaa caniiiim" hic bisey demeden telefonu suratina kapattim. Onur o bardan bahsetmisti. Ama asla pes etmek yoktu. Üzerime daha kısa bi elbise giyip makyajımı çoğalttım ve o bara gittim. İçerde çok yakışıklı erkekler vardı. Barmene doğru yaklaşıp bir içki istedim. Gözlerim Onur'u arıyodu. O sırada yanıma oturan yakışıklı çocuk bana ismimi sordu. "Benim adım Ece. Seninki ?" Evet biraz cocukca oldu ama baska nasi sorucaktimki. "Bende Yiğit. Buranın sahibiyim. Seni ilk defa gördüm gelip konuşmak istedim." "Burdaki Herkesi tanıyomusun?" "Evet hemen hemen tanıyorum."
"Onur Akyüz?"
" birazdan gelirler buraya."
"Gelirler ?"
"Yanında bizim mekanın kızlarından biri vardı. Nerdeyse 1 saat oldu en fazla 1 saat durabilirler birlikte."
"Bana uygun bi erkek varmı? Yakışıklı olsun. " bana baktı kısa bi kahkaha attıktan sonra "Sana Can'ı getiriyim." Diyip kalkti yanimdan 5 dakika sonra cok yakisikli bi cocukla yanima geldi. "Can bu ece. Ona istedigi konuda yardım etmeni istiyorum." Diyip gitti. Can yanima oturdu. "Sorun ne ? " dedi goz kirparak. "Sevgilim yada sevgilim diye bildigim cocuk burda ve sizden bi kizla ozel seyler yasiyo. Onun seni benimle görmesini istiyorum."

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin