Ece'nin agzindan :
Sqbah uyandigimda daha iyiydim. Bugun okula gitmeyecektim. Banyoya gidip dus aldim. Ciktigimda aklima Onur geldi. Acaba beni aramismiydi. Telefonuma baktigimda whatsapp'dan 3 mesaj 1 video gelmisti. Video eski arkadasim Hande'dendi. Bide altina o artik benim yazip goz kirpmisti. Videoyu actigimda gozlerime inanamadim. Onurla hande birliktemi olmuslardi. Bana kardesim geldi demisti. Bi anda aglamaya basladim. Diger mesajlarda Onur'dandi. "Ece" "Nasil oldun" yazmisti. Ona hemen cevap olarak "Hemen evime gelmelisin acil." Diye mesaj attim 15 dakika sonra Onur gelmisti. Gozlerimin alti kipkirmizi olmustu aglamaktan. Onurdanda Berktende nefret ediyodum artik. Onura baktim. Bidaha agladim. "Ben sana guvenmistim" dedim. "anlamadim" dedi telefonumu eline uzattim videoyu izledi. "B-ben aciklayabilirim " biraz bekledikten sonra ona "burdan defol" diyebildim sadece. Gercekten cok uzulmustum ve artik siginicak kimsem kalmamisti. Onur gittikten yarim saat sonra hande aradi. Actim. Ses gelmedi. Onur'u aradim. Acti. "Nerdesin" dedim. "Handenin yaninda" dedi. Icime bisey oturdu yine. "Iyi sevismeler" dedikten sonra telefonu suratina kapattim. Benim bu sehirden uzaklasmaya ihtiyacim vardi. Onurdan uzaklasmaya daha dogrusu. Hemen gidip kendime bodrum icin bi bilet aldim babamin adamlari ordan okulda ayarladilar evimde hazirdi ama bi hafta otelde kalmam lazimdi. Yarin ilk ucakla bodruma gidiyodum. Icimde birazda huzur vardi. Esyalarimi hazirladim ve uyudum. Uyandigimda sofor beni bekliyodu. Hemen arabaya binip havaalanina gittim.