Hayatıma Girdiği Gün

201 5 0
                                    

KEMALDEN:

Tanışmadan önce  okulumu bitirmiş sadece 2 gün tatil yaparak çalışmaya başlamış olup her zaman kendimde eşek şansı olduğunu düşünürüm nedenini pek bilmem ama  hiç işlerim düzgün gitmez hayatın bana ters olduğunu düşünürüm.Kendimi bildim bileli okumaktan fazla çalıştığımı bilirim babamın zorlamasıyla endüstri meslek lisesine yazıldım zaten başka bir yerede gidemiyodum benim başarılı olmam mesleğimi öğrenmemle oldu aslında şimdi yıldız silah da çalışıyorum çok iyiymiş filan diyebilirsiniz ama altı üstü makinaya parçayı takıyorum ve düğmesıne basıyorum o kadarda abartılcak bişey değil, yani sevgilim öyle diyo :)

   Şimdi gelelim birbirimizi nasıl bulduğumuza aslında arkadaşımın sayesinde oldu oturuyoruz elinde telefon hiç susmuyo napıyosun filan derken bana ask fm anlattı, beni şu kadar kişi beğendi takip ediyo filan derken, aramızda tabi bi atışma oldu bunun beğenisi yüksekmiş  bunu anlatıyo bana, ben senı 1 haftada geçerim dedim bu imkansız diyordu.Ben ask fmden hesap açma kararı aldım  inat ya onu geçicem her gün girip çıkıyorum sürekli sorular soruyorum birileriyle tanışıyorum bazen buluştuğumda oldu hatta bir tanesi vardı öğle yemeğinde yemeğe götürücem ama nereye götüreyim düşünüyorum tabi ben en iyi iskenderciye götüreyim dedim, kızı aldım gittik lokantaya bi lokma yese canım yanmıcak yemedi anladım bununla olursam açımdan ölüceğimi  başlamadan bitti tabi.

   Ve artık o tanışma gününe gelelim ben ilk resmine baktım ilk gözlediğim benden yaş olarak küçük olmasıydı  ben yinede soru sormak istedim, ilk önce erkekle konuşmuş mu konuşmuşsa neler konuşmuş bunlara bakmak oldu o gün çok şaşırdım ama öyle dikkatimi çekicek bişey yoktu artık soru sormaya hazırdım ilk sorumu dün gibi hatırlıyorum.
Kaç yaşındasın diye anonim olarak  soru sordum 15 demişti 2.soruyu sormıcaktım  çünkü benim yaşım 21 di olmıyacağını biliyodum. Dakikalar geçmeden bana anonim olarak bir soru geldi ve soru şuydu kaç yaşındasın o an şoktaydım ve 21 demiştim 2.soruyu sormaya hazırdım 2.sorum boyun kaç olmuştu gelen cevap beni üzmüştü çünkü 1.63 demişti ve bana aynı soruyu sordu ben 1.60 dedim. Benden uzun olması olmaz diye düşündürdü ama ben sorularıma devam ediyordum günlerce soru sorduğumuzu hatırlıyorum birgün ask fm bakıma girdi ve konuşamıyoduk ben utanarakta olsa facebooktan arkadaşlık isteği yolladım ve işte o günden sonra size 1.5 yıllık bir aşkı anlatmaya hazırım :)

    Facebooktan ilk attığım mesaj ask fme giremiyorum bende ekledim dedim gelen cevap gülücükle birlikte iyi yapmışsın oldu ben onu hiç görmemiştim ama içimde ona karşı bi duygular oluşmaya başlamıştı onunla konuşmak benim için mutluluğun sonsuzluğuydu sanki artık birbirimizden hoşlanmaya başladığımız gün ona açıldım tam 23 şubat 2014 saat 14:48 de teklif ettim

   Ağzımdan çıkan sözcükler beni dahada boğmaya başlamıştı cok heyecanlıydım sanki kalbim yerinden çıkıcak gibiydi ve ben istediğim cevabı almıştım kabul etmişti ben hayatımda o kadar sevindiğimi hatırlamıyorum ama ben onu görmeden sevgili olmuştum aklımda cevabını bulamadığım sorular vardı bunlara cevap bulabılmek için buluşma teklif ettim. Öğle arası saat 12 de okuluna gittim beklemeye başladım bir sağ dönüyordum bir sola dönüyordum karşımdan zayıf bir kız geliyordu kız diyorum çünkü ben alışana kadar yakın olamadım belkide utanmaktan olsa gerek o gün 20 dk sus pus olduktan sonra ilk sorum elini tutabilirmiyim olmuştu bana elini uzattı benim için o kadar sıcak gelmişti ki o eli hiç salmadım gidene kadar, onun gitme zamanı gelmişti gitmek zorundayım zil çaldı demişti ben onu okula girene kadar baktım arkasından ve şimdi bile eve girene kadar hep arkasından bakarım o güvende girince benim içim rahat olur.

O gün ben onu bıraktıktan sonra arkadaşları senden büyük senle oynayabilir diye hep doldurdular bunu ben farklı bi şekilde öğrendim, ben sıkılmaya başladım demesiyle benim için bitmişti. Benden 3 günde sıkılıcak ne yaşadık sıkılıyosan yanımda işin yok demiştim ve bir ilişki benim için bitmiş oldu, yani ben öyle sanıyordum.

Bir Yudum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin