KEMALDEN:
O sözleri duymak beni yıkmıştı. Ben sevmeye başlarken nasıl diye bilirdim ki herşeyi yoluna koyarız diye, sürekli düşünmeye başladım beynim beni yiyordu sanki, sıkılıcak ne yapmış olabilirdim ki ona bi yandan da iyi oldu ilerde bitse daha kötü olurdu diyodum. Saatler geçerken telefonum o kadar sessizleşmişti ki o sessizlikten huzursuz olmaya başlamıştım. Tam 12 saat sonra akşam 18:00 da telefonuma mesaj geldi kısa bi yazı ile selam, mutlumu olmalıydım yoksa neden diye düşünmelimiydim, bilemedim ilk aklıma gelen bekletmek oldu az beklettikten sonra dayanamadım selam yazdım. Bana hata yaptığını beni sevdiğini söylüyodu ben ise artık olmıyacağını diyordum ama içim hiçde öyle demiyodu.Ben sadece ona tek bi soru sormuştum. Beni seviyomusun beklemeden cevabı vermişti evet seviyorum yoksa geri dönmezdim demişti.Çok mutlu olmuştum ama belli etmiyodum şimdi bi ömür için varım dersin yada çeker gidersin diye mesaj attım ve cevap geldi bn seninle bi ömüre varimm dedi nasil mutlu oldum anlatamam aklımdan geçen sadece onu tekrar görmekti. Pazar günü buluşabilirmiyiz dedim. Onunda aklındam o geçiyo olmalı ki kabul etti pazar gününü bekleyiş başlamış oldu.
Pazar günü tek tatilim olsada erkenden kalktım hazırlanmaya başladım. Saç duş derken saatler gecmeye başladı evden cıkmam gerekiyodu artık. Sürekli aynaya bakıyor kendi kendime gülüyordum, aşık olmayamı başlamıştım? Evden cıkma vakti gelmiş beni bekliyodu arabaya bindiğim gibi yanına gittim, o an aklımdan arabaya bindiğinde sadece ona bakıp sarılmak istiyordum. Otobus durağına vardım ama arabaya binmiyordu zorda olsa onu ikna edip bindirdim ama ne ona bakabilmiş nede sarılabilmiştim. Cok utanıyor olmalıydım şuan bunu nasıl yapamam diye şaşkınım. Birlikte cok iyi vakit gecirmeye başlamıştık. Sanki dakikalar saniye gibi geçiyordu. Sürekli onu güldürmeye dudağında o gülümsemeyi her gördükçe mutlu oluyor kalbim heyecandan hızlı atmaya başlıyordu. Alışmaya başlamıştım artık elini tutarken sadece heyecan değil mutluluk hissediyordum. Dakikalar saniye gibi geçerken akşam olmuştu gitmesini istemiyor ama gitmek zorunda olduğunu biliyodum arabadan inmeden önce son kez sarıldım o an kaç dakika sürdü bilmiyorum ama uzun sürdüğünü hatırlıyorum. Arabadan inme zamanı gelmişti artık indikten sonra az bekledikten sonra yavaş yavaş eve girene kadar arkasından takip ettim. Güvende olduğunu görünce uzaklaştım ama kokusu elimde üstümdeydi o an tek düşündüğün onu tekrar görücekmiyim. Hemen pilanlar kurmaya başlamıştım sürekli düşünüyor birşeyler bulmanın çabasındaydım. Sonunda aklıma gelmişti öğleyin yanına gidicektim mesajdan söyledim ama olmaz hocaların görmesinden korkuyordu. Ben vazgecmedım ama onu görmem gerekiyodu okulun çıkış saatinde gittim ama haberi yoktu. Çıkış kapısında arabayla beklerken göremedim mesajdan otobuse bindiğini söylüyordu arabaya atladığımla otobuse yetiştim. Otobusun bi arkasına bi önüne geçiyor ona bakıyordum şuan bunlar delilik gibi geliyor o ayrı, evine kadar gittim yüzünü gördükten sonra evine girince bende eve döndüm sürekli mesajdan görüşüyor, öyle yatıp onu hayal ediyordum.
Sabahlara kadar konuşup uykuya direniyorduk. Sabah uyanıp ikimizde cok uykumuz var diyor ama her gece bunu yapmayı çok seviyorduk. Karşılıklı bi aşk doğmuştu. Pazar günü geliceğini söyledi çok sevinmiştim. Pazar pilanları kurmaya başladık ilk birlikte kahvaltı yapıp sonra sinamaya gidicektik aksam ise köye gidicekti.
Sabah erkenden gelmiş, ilk kahvaltımızı yapıyorduk. Bu senin bu benim diye bişey yoktu o benim çatalımı kullanıyor ben onunkini kullanıyordum. Zayıf olduğu için sürekli bişeyler yedirmeye çalışıyor 2 lokma yemeden doydum diyordu inanin kuş daha çok yerdi galiba kahvaltimizi bitirdik sonra sinamaya yetişmeye çalıştık en guzeli oydu, tam 2 saat boyunca birbirimize sarılıp o gürültüde anlamsızca dönüp birbirimize bakmaktı. Film bitmiş aksam olmuştu o hafta köyde kalıcağı için köy otobusune binmesi gerekiyordu. Biz durağa gidine kadar otobus gitmiş 1 saat sonra yeniden geçicekti bunu ailesine söyliyemezdi, saat 7 olmuş hava kararmıştı. Bırakmayı teklif ettim ama birisi görürse ailesine söylemelerinden korkuyordu bende köye gelmeden bırakırım dedim o şekilde ayarlamıştık vardığımızda burda inicem dedi ama ıssız, karanlıktı o şekilde onu bırakamazdım ve o gün ilk kavgamızı yapıyorduk aslında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yudum Aşk
RomansHiç Gerçeğe Dayanan Abartılmadan Tamamı Yaşanmış Olup Yaşanmaya Devam Eden Aşk Okudunuz mu?