Süpriz :)

85 3 0
                                    

KEMALDEN:

Issız biyerde onu bırakamazdım bana bağırsada git desede bırakmayı asla düşünmedim.Ya bir şey olsa nasıl kendimi affederdim ki, ona kızgınlıkla gidiyorum dedim ama arkasından gizlice takip etmeye başladım.
"Git birisi görücek biterim anlamıyomusun?" dedi.
Ama ben gitmedim ne olursa olsun gitmeyecektim.
"Eve girdiğinde gidicem sende beni anla ve arkana bakmadan devam et" dedim. Eve girdiğini gördüğümde içim rahatlamıştı. Eve dönebilirdim.
Ve asla sevgilinizi o durumda bırakmayın nederse duymayın inat edin eve huzurlu girin.

YÜKSELDEN:

Eve gelmiştim artık. Beni çok merak etmişti, korkmuştum ona oyle davranmak istememıştım. Onunla olduğum vakitler çok çabuk geçiyordu, o gün hemen bitiyordu ve ben onu yine özlemiştim :( Sadece pazarları buluşabiliyorduk.Pazar günü olana kadar hayatım hep sıkıcı geçiyor pazarın nasıl bittiğini anlamıyordum birde bana süprizi varmış. Bana ne aldığını çok merak ediyorum.

Ve yarın pazardı...

Sabah olmasını sabırsızlıkla bekliyordum hemen sabah olsun diye erkenden uyuduk.
Alarm sesiyle uyandım ve hemen mesaj attım :)
"Günaydın aşkımmm :) " dedim ve aninda mesaj geldi.

"Günaydın sevgilimm :) " dedi o hep benden önce kalkardı duşa girip saçını yapardı bana mesaj atmazdı mesaj sesinden uyanırım diye düşüncelii sevgilimm benim :) Ve her sabah beni arabasıyla almaya gelirdi ben hazır olunca söylerdim. Ve ben mesaj attım.

"Hazırım bitanemm gel istersen :)" dedim o da mesaj atti.

"Çıkıyorum hayatımm " dedi. Hemen son kez aynadan kendime baktım saçımı düzelttim ve çıktım. Arabasını gördüm sevgilim gelmiş bilee dedim hemen yanına gittim sarıldık aynı anda çok özlemişim dedik. Ve tabiki bn süprizi çok merak ediyordum.

"Koltuğun altına bak :) " dedi. Hemen koltuğun altına baktım ve kırmızı bir kutu vardı üzerindede bir tane kırmızı gül daha sonra içini açtım :) İçinde bir sürü şey vardı ilk gözüme çarpan içinde küçücük bir pembe ayıcık vardı üzerinde de bir not vardı notta da şu yaziyordu:

Geceleri korktuğunda yalnız kaldığında bu seni koruyacak onu bulduğumda sahipsiz ve kimsesizdi ona bir isim koyar mısın? Yazıyordu :) Çok mutlu olmuştum ve içinde küçük sarı bir kutu daha vardı onu açtım ondan da bir kolye çıktı kolyeyi cok beğenmistim çok zevkli biriydi.

"Kolyeyi takar mısın?" dedim o da

"Tabiki takarım." dedi ve kolyeyi taktı ve kutunun icinde birsürü çikolata ve jelibon vardı :) Çok mutlu olmustum hemen sarıldim tesekkur ettim o da önemli değil dedi. Daha sonra hemen bi cafeye gittik kahvalti yaptık ben ona yedirdim o bana sonra burnunu çikolata yaptimm o da benimkini yapti :) Daha sonra birbirimizin yüzünü temizledik.Cafeden cıkıp el ele gezmek istiyordum. Onunla beraberken çok eğleniyor hep onun yaninda olmak istiyordum.Parka oturmak istedim. Olur dedi.
Oturduk.
Sarılıp beni hiç bıraksın istemiyordum. Beni annesiyle tanıştırıcağını söyledi ama utanıyordum gidip ne diyecektim ki ona, oyalamaya çalışıyordum ama tanıştırıcam diyordu evlerine doğru yürümeye başladık çok fazla heyecanlıydım daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. Ve evlerine geldik napıcağımı bilmiyordum çok heyecanlıydım ve zile bastı, annesi kapıyı açtı.

" Hoşgeldiniz " dedi.
" Hoşbulduk " dedik ve içeriye girdik, oturduk sonra annesiyle muhabbet ettik ortama az da olsa alışmıştım yani galiba alışmış sayılırım :)
Çünkü çok konuşan biri degilimdir hep annesi sordu bn cevapladım. Annesi çok sıcak kanlı biriydi sevmiştim onu annesi kalkıp bize çay pasta getirdi yedik ve daha sonra annesine yardım ettim bardakları tabakları falan mutfağa götürdüm daha sonra kalktık ve evden çıktık.
Kemal bana bakıp gülüyordu çok komiktin diyee bende ona vuruyordum beni eve bırakacaktı, artık gitme zamanım gelmişti arabaya bindik beni evin yakınına bıraktı her zaman benim eve girdiğimi görmeden gitmezdi ve eve geldim hemen mesaj attım :)

"Bugün çok güzeldi :)" o da hemen mesaj attı.

"Senin yanımda olduğun hergün güzel :)
Mesaja bakıp gülümsedim. Çok romantik biriydi ama ondan bugün ki yaptığı gibi bir süpriz beklemiyorum sadece kolye falan alır diye düşünmüştüm hediyeyi görünce şok oldum ve çok sevindim :)
Onunla vakit geçirmeyi çok seviyordum onu hemen özlüyordum.

Telefonuma mesaj geldi.

" Aşkımm ben geldim eve merak etme seni seviyorummm bitanemm :* " bende mesaj attım.

"Bende seni seviyorummm hayatımmm :) " dedim artık 1 hafta daha bekleyecektik buluşmak için acaba haftaya ne yapariz ki diye düşünmeye başladım ve uyumuş kalmışım.

NOT:Tabakları toplamayıp yerinden kalkmadı annem mutfağa gittiğinde kaş göz ederek uyardım yapamam utanıyorum dedi ben zorda olsa kaldırdım. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Yudum AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin