-Mellqqiorr!!!! Uite ce ai facut!!!
-Usor Magda! Nu trebuie sa te enervezi asa! Este doar o pata!
-Doar o pata!?!? Idiotule era bluza de la mine!! tipa Carly la el ca o nebuna.
-Hei nu vorbeam cu tine!!! Inca sunt suparat pe tine tradatoareo!!
-Mincinosule!!!
-Tampitule!!!
-Hei gata!!!Incetati!!! Nu va mai certati!!! Multumesc Carly pentru sustinere! Esti cea mai buna prietena!!!!zic eu cu o voce pitigaiata.
-Ooooo!!! Vai ce dragute sunteti!! Norocul meu ca nu sunt atat de sentimental. Spune Melqior cu o urma de dezgust in glas.
-Aww!!! Cineva e geloosss!!!! Ma rad eu de el.
-Ba nu sunt gelos!!! Se apara el.
-Hai Melqior! Stim cu toti cat de gelos esti,nu te mai fa atat!!! Il dojeneste Carly.
-Tu sa taci Carly!!! Se tipa el.
-Ba tu sa taci! Tip eu in gluma si il imping direct langa o cruce.
-Maagdaa!!! Era sa trezesc mortul!!! Se fastaceste el la mine.
-Pai normal cu vocea asta de fata.ma rad eu de el.
-Mai facut cunva fata?
-Da!! Asa e !!! Ma apar eu.
-Lasa ca te prind eu !!! Ma ameninta el si cu un bat incepe sa ma alerge prin tot cimitirul.
-Offf!!! Gata incetati porumbeilor!!! Spune Carly cu dezgust.
-Ce ai zis? Ma opresc eu in fata ei.
-Am zis sa incetati.
-Melqiooorrr!!! Vezi ca tipi prea tare!!!
-Ba nu ! Poate tu! Vrei sa trezesti si morti!
-Poate ca da!! Chicotesc eu.
-Esti nebuna?!? Ma priveste el putin ciudat.
-Da!!!Spui asta deparca nu mai cunoaste!!! Ma apar eu.
-Sunteti niste nebune!! Spune el cu o fata memorabila.
Asa ca am inceput sa ne radem cutoti de situatia in care in aflam.
,,Bunaa!!! Cred ca va intrebati cine sunt eu? Pai sa ma prezint.Numele meu este Nemeceslaus Maria Magdalena si am 16 ani (neimpliniti). Locuiesc in satul Pasateni impreuna cu bunicii mei ,deoarece parintii impreuna cu fratele meu sunt plecati in strainatate pentru un trai mai bun iar eu am ramas in tara pentru a continua studiile la liceul de ,,Arte si Muzica,, din Botosani.Sunt o fire mai nebuna ,calma si creativa. Nebunii de mai sus sunt Carly, cea mai buna prietena a mea din sat.Este o fire mai batausa dar iubitoare si sta la doar zece case distanta de mine.Celalat nebun e Melqior,tot cel mai bun prieten al meu dar si in acelasi timp si vecinul meu. Noi ne intelegem foarte bine incat lumea la inceput credea ca suntem impreuna.Iaacc!!! El cu Carly nu se inteleg deloc,ce nu se inteleg se urasc unul pe altul si pot spune ca doar eu ii tin impreuna.Na ce sa le fac sunt nebunii mei si ii iubesc. Pai cred ca va intrebati de ce sunt suparata pe Melqior. Pai nesimtitul ala,in timp ce cautam stuf prin cimitir(nu intrebati) mia murdarit bluza preferata cu buruieni.Ori a facuto ca stia ca e de la Carly ori din alt motiv. In fine o va plati el!!! Hihihihihi!!!! Deci haideti sa revenim."
-Maagdaa!!! Haide sa mergem !!! Caci vine furtuna!!! Tipa Melqior umpic speriat de ce se vedea pe cer.
-Inca sunt suparata ca mi-ai murdarit bluza!!! Ma rastesc eu.
-O haide!!! Ca arata mai bine!!! Si in plus chiar nu cred ca vrei sa o uzi!!se rade el.
-Bine gata vai Magda!!! Serios se spala!!! Sa mergem ca eu fac mai mult pana acasa!! Se enerveaza Carly.
-Bine!!! Cedez eu intr-un final.In fata casei
-Paaa BFFF!!!!Vise placute ne vedem maine!!! Imi iau eu larevedere de la Carly.
-Paa Magdut!!! Vb maine!!! Iar tu idiotule ,ai grija de ea!!! Il ameninta Carly pe Melqior.
-Hai pa tampito!!! Vezi sa nu te impiedici!!!
-Taci Melqior!! Zic eu si ii dau un cot jucaus.In timp ce stateam amandoi in fata casei lui Melqior (Ce casa!! Chestia asta e un conac!!) eu observ ceva nou la casa parasita de langa casa bunicilor.Ei in locul ei aparuse ca prin magie o vila.
-Meelllqiioo....
-Da!!! Ce e? Oauu!!! Se mira el.
-De unde a aparut si asta! Il intreb eu.
-Pai stai sa iti explic...
-Lumineaza-ma! Zic eu sarcastica.
-Pai natafleata,nu mai tii minte ca cotetul ala vechi si putrezit a fost vandut si s-a construi vila??!?! Ma lumineaza el.
-Aaaa!!! Deasta era paravanul ala!!! Imi aduc eu aminte.
-Maagdaa!!! Hai la masa!!!
-Acum bunica!!! Tip eu.
-Paa pitic!! Vb maine iubire!!
-Pa...ce? Ma mir eu de cele auzite.
-Nimic pa vorbim maine!!!
-Paaa!!!!Hei iata primul capitol,dragi cititori.Sper sa va placa acest capitol si cartea pe care o scriu cu mare drag.Va astept parerile si comentariile. Pupicii!!!! :-) :-) :-* :-*
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Teen FictionEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...