-Aww!!! Ce draguti sunteti!
-Buni!!!
-Ce am zis ceva gresit? Se stramba bunica.
-Pai stai sa ma gandesc...da!!!spun eu furioasa.
-Anaa! Hai pregatestete!! Acus pleca! Striga bunicul din casa.
-Stai !!! Unde plecati! Ma sperii eu.
-O scumpo! Noi mergem pana la iarmaroc si....
-Vrei sa zici piata?
-Da,si Louis va fi dadaca ta pana diseara!
-Ceee!!! Dadaca?!?!?! Cum adica? Sunt destul de mare sa ma descurc si singura!
-Stiu dar doar o sa te supravegheze! Data trecutu tu, Melqior si Carly ati facut o depandada!
-Dar....
-Hai odata femei!!! Striga bunicul nervos.
-Ai mancare in frigider! Pa sa fii cuminte!
-Paa......Ca un copil mic si trist,ma intorc si pornesc in fuga spre camera mea,fara sa imi dau seama ca Louis venea dupa mine.Am inceput sa ma enervez si am aruncat cu o perna intr-un perete. Un ciocanit se aude in usa.
-Intra!
-Hei! De ce esti asa suparata!? Sii pot intra? Spune Louis cam trist.
-Da,intra!
- Deci care e problema!
-Care e problema? Hăh! E ca am dadaca fix pe noul meu vecin care e si un star intetnational!
-Hahaha! De unde tia venit ideea ca eu.....
-Ia stai umpic.Nu ma lua pe mine cu zaharerul. Oi fi eu de la tara si poate i-ai prostit pe bunicii mei dar pe mine nu. Tu esti Louis Tomlinson si faci parte din One Direction!!
-Offf!!! Bine m-ai prins! Dar te rog nu spune nimanui! Se roaga el facand niste ochi de catelus.
-Cu o conditie! Ma rastesc eu.
-Orice vrei!
-Sa nu te bagi in treburile,si viata mea!
-Ooo! Dar asta nu o pot face!
-De ce!?
-Pai sunt dadaca ta.
-Azi nu totdeauna!
-Bine,bine!
-Acum te rog sa ma lasi singura!
-Bine! A da! Inca ceva!
-Ce...?
-Scuze pentru aseara!
-Ce! Tu..tu..ai fost? Arrrrhhh!!!! Tuu!!!!
-Paa!
Netrebnicul!!! El era aseara!!! Arrgg!!! Ma speriart de moarte! Offf!! Dar trebuie sa ma calmez! Ufff!!Peste trei ore
Dupa ce am mancat singura,si imbracat umpic mai suptire caci se incalzise,am iesit afara.Ma intrebam unde e Louis... Dar stii? Nici nu imi pasa! Am sa plec fara sa ii spun. Cand ajung la poarta ,o voce din spatele meu spune:
- Unde crezi ca pleci?
-Louis!!! Nu ma mai urmari!! Spun eu nervoasa.
-Nu te urmaresc,doar vreau sa stiu unde te duci?
-Merg la Melqior! Multumit?
-Da ! Bine,dar ce faci la el?
-O sa mergem sa ne plimbam.Eu cu rolele,el cu trotineta.
-Aa! Bine,vin si eu!
-Nu ! Tu ramai acasa si doar spui ca mi-ai dat voie! Tip eu.
-Ok,ok beyb!
-A da ! Nu imi mai spune asa!La plimbare
-Serios! Dadaca!!! Hahahahaha!
-Taci Melqior! Nu te mai rade! Se presupune ca tu ar trebuie sa ma sustii!
-Scuze,scuze! Dar nu ma pot aptine!
-Oricum! Ma cam scoate din sarite.
-De ce?
Si dupa ce i-am povestit totul,mai ca avea sa distruga coarnele trotinetei.Saraca! Noroc ca ochii nu pot arunca sageti,altfel cadeam cu tot cu role.
-Tia zis beyb?!!?? Ooooo va plati!!!
-Stai linistit! Iam spus sa nu imi mai spuna asa.
-Ok! M-am linistit.
Si in timp ce ne plimbam prin padure,m-am impiedicat de o piatra.Si cand astept sa fac contact cu pamantul,ceva ma prinde. Ciudat era ca nu era Melqior ci...
-Louis!!!! Ce cauti aici?
-Ma asteptam la un multumesc,dar e bine si asa.
-Da mersi! Dar nu intelg ce faci aici?
-Te apar.
-Ia mainile de pe ea!!! Se aude vocea groasa si ameni tatoare a lui Melqior.
Si nici in secunda doi ,vine si se napusteste asupra lui Louis. Dar acesta,ii opreste pumnul la timp.
-Usor tigrule!
-Doar i-a mainele!!!
-Gata,gata! Nu mai pun mana pe gagicuta ta! Isi bate el umpic joc de Melqior.
Arrrggg!! Nesimporcul!!! Cum poate sa se lege de cel mai bun prieten al meu?? Offf!!!!
-Nu!! Sunt gacica lui!!!!! Arrhh!!! Te urasc!!!!
-Maaaggdaa!!! Ma striga Louis dar eu am pus viteza in role si am tulito.
-Uite ce ai facut! Spune Melqior dupa care ma urmeaza.
-Maagdaa! Scuze nu am vrut sa sune asa!! Maagdaa!!!Hei !!!Iata si al patrulea capitol! Sper sa va placa!!! Spor la citit!!!! Pupici!!!! :-) :-* :-* :-*
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Novela JuvenilEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...