Deci nu stiu cat e ceasul,dar nu vreau sa ma mai trezesc.,,Hapciiuuu!!!" Ce naiba e asta?!?" Ceva ma gadila la nas,asa ca am aruncat cu o perna,si pot sa jur ca am auzit un ,,auu!!!!!". Cand deschid ochii il vad pe....
-Meellqqiiorr!!!! Ce mama zmeilor faci? Si ce cauti aici? Ma urlu eu la el inca somnoroasa.
-Usor! Nu are voie omul sa isi viziteze cea mai buna prietena? Zice Melqior.
- Ba da,dar nu la prima ora a diminetii!
-Scuza-ma daca iti stric visele dar e ora 11!
-Ceee??? Cat Doamne iartama am dormit?
-Pai nu ma mira ca ai dormit atat,daca azinoapte ai trezit tot satu!!!
-Pai si normal !!! Daca pe tine te apuca glumele proaste la doua de noapte!!!
-Tin sa te dezamagesc ca nu am fost eu! Ma dejamageste el.
-Aww.... aaaaaa....scuze ca te-am invinuit pe nedrept Melqi!!!
-Scuze acceptate dar nu imi mai spune asa!!! se stramba el.
-Mai taci! Si ii arunc o perna direct in fata , oar el face la fel.
Si ei dragilor asa incepe o adevarata bataie cu perne.
-Maagdaa!!! Hai odata!!! Avem musafiri!!! Ma striga bunica in gura mare.
-Acuummaaaa!!!! Nici eu nu ma las prejos.
-Deci trebuie sa imi pun mainile la ochi ,nu? spune Melqior. Si jur ca puteam sa ii vad dezamagirea in ochi.Pișicherul.
-Nu fiindca voi folosi dulapul cu cabina.il inveselesc eu.
In timp ce imi alegeam hainele,ma gandeam cine a venit azinoapte.Daca nu a fost Melqior, atunci cine? Imediat incep sa ma grabesc sa ma imbrac stiind ca am musafiri.Nu am ales nimic extravagant decat un tricou lung la spate mov,o pereche de colanti negri si o bluza lunga ca o trena de culoare maro deoarece afara ploase si era frig.Am iesit pieptanandu-mi parul si am strigat:
-Melqior!!! Stii ca te iubesc!!!
-Hai spune odata ce vrei!! Ma perie el.
-Poti te rog sa mergi sa vezi cine a venit?
-Sigur puteai sa spui asta fara sa te lingusesti atat,si eu te iubesc.
-Ca pe o prietena,nu!?
-Ăă...da!!!Dupa ce ma termin il caut pe Melqior. Cand il gasesc il vad holbandu-se pe geam cu gura cascata.Ma uit si eu si vad pe cineva care sta langa bunica.Stai!!! Ochi aia,parul ala...e...eee...ee Louis Tomlinson?!?!
-Eee Louis Tomlinsoonn!!!! Din One Direction!!! Aici in curtea mea!!!! Tip eu si cred ca ma cam auziy.
-Hei mai usor! Era sa imi spargi timpanele!!! Se urla Melqior.
-Oo! Scuze! Dar ce sa caute el la noi aici in sat?Fix aici?
-Pai gagauta e noul nostru vecin!! Ma informeaza el.
-Aha! Deci deasta.Dar inca nu pot sa cred ca iubirea vietii mele este aici! Trebuie sa o sun pe Carly!! Zic eu ca o fana nebuna si opsedata.
-Ouououou!!! Usor!!! Unu: Carly e plecata la Brasov ,la niste rude si nu are semnal,si mia zis azi la doua sa iti transmit ca tu ai telefonul inchis.Si doi: Ce iubirea vietii tale!?!? Nu pot sa cred ce aud.
-Offf semnal tamp.Pacat ca nu o sa pot vorbi cu ia. Si sincer am parut ca o obsedata nu? Chiar nu stiu sa vorbesc cu un baiat!!! Incep eu sa bocesc.
-Heii!!! Ma jignesti! Sunt si eu baiat,si nu iti fa grij eu voi fi mereu alaturi de tine. Ma alina Melqior luandu-ma in brate.
-Multumesc mult Melqior!! Esti cel mai bun prieten al meu!
Si stergandu-mi lacrimile am iesit cu Melqior afara.M-am asezat aparte pe o banca pentru trei.Langa mine s-a asezat Melqior iar un loc a ramas liber.Bunici mei au inceput sa povesteasca despre mine iar eu mai ca intram in pamant de rusine.Si mai ales ca Louis se uita la mine cu un zambet ce ma facea sa rosesc cea ce a atras o mutrita cam urata din partea lui Melqior. Geloosuuul!!!
-Si Magda... Tot nu ati facut cunostinta,nu? Ma deranjeaza buni.
-Nu buni,nu inca!!! Poate el nu vrea sa faca cunostinta cu mine! Ma rastesc eu.
-Da poate nu vrea nici ea doamna.ma intrerupe Melqior.
-Melqior!!! Hai sa maturi scarile!!!
-Acuuum mama!!! Ai grija baiete!!!!il ameinta el pe Louis.
-O dar mi-ar face mare placere sa te cunosc.
-Aa pai ok. Zambesc eu.
-Louis Tomlinson !!! Incantat sa te cunosc! Si imi acorda un mic sarut pe mana.
-Magda Nemeceslaus! La fel de incantata! Ma balbai eu.
-Aww!!! Ce draguti sunteti amandoi!!!
-Bunii!!!!Heii!!! Ce faceti pisicute? Iata si capitolul trei.O intrebare.Va place capitolul? Ce parere aveti? Pupiciii!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Teen FictionEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...