Magda Pov.
In timp ce eu cu Louis aveam un moment mai ..... se trezeste cineva sa ne intrerupa. Minunat!!! Pe usa ce am uitat sa o inchid,a intrat Harold cu o fata trista. Oare ce mai vrea acum? Aici nu e Olivia daca o cauta! Nonono!!! Ce as vrea sa ii spun acum ceva,mai ales ca inca sunt suparata pe el,dar Lou imi lua el apararea:
-Uite Harry! Nu vreau sa tip la tine dar te rog sa iesi afara! Magda nu vrea sa vorbeasca cu tine! Spune Louis evident enervat de prezenta lui Harry
-Uite frate vino o secunda! Spune Harry.
-Magda,te rog asteapta o secunda.Ok?
-Bine. Spun eu trista
Dupa ce a plecat pe hol cu Harold,am ramas singura cred ca vreo jumatate de ora. Oare ce indruga atata? Cand vreau sa ies,pe usa intra Harold dar singur. Dar Louis? Ce naiba io mai fi facut si lui? Dar nervoasa intreb cu calm:
-Harry,unde e Louis?
-Louis a avut niste treaba jos si ma rugat sa iti dau cutia asta.
-A! Bine mersi! Acum poti pleca daca ai terminat tot ce ai avut de spus. Spun eu surprinsa de micul cadou pe care il voi deschide,dar mai tarziu.
-Pai mai am ceva sa iti spun. Uite! Vreau sa imi cer scuze pentru tot comportamentul meu oribil fata de tine. Zice Harold luandu-mi mainile in ale lui.
-Harry,uite....
-Shhhh! Lasa nu am terminat! Ma opreste el punandu-mi degetul pe buze.
-Daca nu o sa til iei,ai sa ramai fara el.
-Ok. Si doresc sa iti spun ca nu te voi mai tachina si nu ma voi mai baga intre tine si altcineva. Dar sa fie clar. Olly va fi tot iubita mea. Nu? Se milogeste el privindu-ma cu ochii aia verzi ,ca de catelus.
-Aww!!!! Ce dragut Harold! Vino incua! Spun eu si il iau in brate
-Oaw!!! Mai luat in brate! Deci poti fi si adorabila cand vrei!
-Da! Dar sa fie clar! Tot continuam cu tachinarile! Da?ranjesc eu,
-Normal!
-Pai,mersi. Pa cretule!
-Pa tacanit-o!
Dupa ce Harold pleaca,ma uit sa vad ce e in cutia pe care Lou mia dato. Si in ea am gasit o rochie rosie sclipitoare,o pereche de sandale albe cu toc senzationale si un biletel. Ce un bilet? Sa vad? Sa nu vad? Nee mai degraba ma uit.
,,Daga Meg,te rog imbracate cu hainele primite si coboara jos peste jumatate de ora.
Cu drag Lou."Aha! Bun ! Am sa o fac si pe asta.
Niall Pov.
Stiam ca Magda e suparata,asa ca Louis a cumparat acel cadou in speranta ca o va face sa se simpta mai bine. Ei bine eu,m-am gandit sa ii facem si o petrecere surpriza dar si de plecare. De ce de plecare? Pai Olly pleaca maine in Bulgaria in vacanta si deaceea. Saracii Magda si Harry. Dar asta este. Sa revenim la pregatirile cu petrecerea. Liam se ocupa de mancare,ca nu au incredere in mine,Olivia cu decoratiunile,Haz cu activitatile iar Louis a zis ca vrea sa ii faca ceva surpriza. Offf, Tomlinson! Ai grija sa nu faci o prostie. Stiti ma bucur ca Mag la iertat pe Harold,deoarece ma gandeam ca nu o va face insa....
-Hei,baietii!!!! E gata! Trebuie sa coboare!!! Stiga Harry din capatul scarilor,asa ca ne-am ascuns cu toti.Magda Pov.
Dupa ce m-am spalat si imbracat ,am coborat jos. Ciudat lucru e ca era intuneric. Noroc de telefon! Cobor usor scarile pana in living,dar nimic si dintr-o data....
-Suuurpriizaaaa!!!!! Striga toti in cor.
-Dar nu e ziua mea! Ce se intampla? Spun eu emotionata.
-Pai draga surioara,ne-am gandit ca o mica petrecere ti-ar ridica putin moralul. Spune Niall venid spre mine.
-Aww!!! Cat de frumos din partea voastra! Vino incuace!
-Ai grija Horan! Lasa-mio si mie o clipa.spune Lou cel gelos.
-Atunci o imbratisare de gruup!!! Propun eu si cu toti ne strangem intr-o imbratisare mare si calda.-Aacuuum!!!! Sa peetreeceeemmm!!! Stiga Liam la um megafon.
-Iuuuhuuu!!!!! Stigam cu toti.Peste jumatate de ora cum toti baietii bausera bine ,bine singurele treze am ramas doar eu si Olly. Cred ca va intrebati daca am iertato? Pai bine e CMBFF a mea si nu mas putea supara pe ea. Acela a fost doar un acces de furie si sunt umpic suparata ca maine pleaca cu primul avion.
-Ooolllyyy!!!!
-Daaa!!! Tipa ea din cauza muzicii date la maxim.
-Te distreezii!!!
-Daaa!!! Tuu!!!
-Noormall! Numai ca baietii sunt muti de beti iar acum vorbeste bautura din ei!zic eu
-Stiu!!!
-Maria!(sughit) ma stiga Niall
-Da fratioare!!!
-Haide ! Iao si pe Olly (sughit) si veniti sa jucam adevar sau provocare!! (Sughit)
-Ok!
Si asa am ajuns sa jucam Adevar sau Provocare. Iar acum o voi lua mai pe scurt. Ei bine ca si provocare inainte de a incepe baietii mau pus sa ma imbat. Si ei bine asta am si facut! Cred ca am baut o sticla intreaga cu nu stiu ce era aia fiindca totul pare a fii i..iin....ceata...........A doua zi dimineata,ora 9:30
Magda Pov.
E dimineata. Aaaaa!!! Ce bine am dormit! Dar ciudat! De ce ma simpt uda? Staii!!! Cand deschid ochii ma trezesc in cada din baie inca imbracata. Ce bine!!! Si acoperita cu spuma si morcovi? What? Ce am facut noi aseara? Buimaca ma scol din cada si dau de Louis care doarme pe un morman de morcovi si cu Kevin pe spatele lui. Pasere stupida!!! Ma duc spre camera mea si dupa ce imi fac un dus rece si ma imbraca lejer gasesc un biletel.
,,Draga Magda,
A fost o super petrecere,dar pacat ca teai imbatat. Sper ca Louis nu a facut si altceva inafara de scena aia de aseara! :))) Eu sunt plecata. Te rog ai grija de Harry sa nu intre in belele. Pa!!! Te ubesc BFF!! Puup!!"Ce am facut eu cu Louis aseara? In fine,stie el. Offf! Imi e dor de Olly deja! Deschid usa si cobor jos ca sa iau micul de jun. Dar dar de altceva jos. Ceva umpic cam ciudat,dar ce nu se intampla ciudat cand stai cu cei de la One Direction. Jos il gasesc pe Liam in piscina pe un colac in forma de tanc iar peste tot linguri. Auci! Aici a fost un razboi! Niall cu parul vopsit roz! Ooo Doamne! Ce o fi facut aseara? Iar Harry,mai ca mor de ras! Hahahahahahahahahah!!!! E imbracat intr-o fusta mini si un sutien dormind pe juma de canapea cu un sprei roz in mana. Auuu ce bataie isi ia de la Niall cand se va trezi!!! Acum nu mai sunt decat eu blonda!!! Bravo Styles!!!
Cand intru in bucatarie vad ca nu am cu ce sa imi fac micul de jun asa ca trebuie sa merg la cumparaturi. Iau banii,o sacosa,telefonul si merg la supermarketul de vizavi. Intru in magazin si ma opresc la standul de cereale si fructe. Pornesc apoi spre standul cu carne cand cineva imi pune mainile la ochi. Cine naiba? Cand imi iau mainile de la ochi....
-Zayn??Hay!!! Iata si al paisprezecelea capitol!!!! :))) Cum vi se pare? :) :** :)))
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Teen FictionEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...