-Styles!!!! Nu scapi si de data asta!! Spun eu in timp ce fugeam.
-Cine spune ca vreau sa scap? Spune Harry dupa care se opreste.
Eu prinzand viteza,am cazut peste el rostogolindune pana la vale. Ajunsi jos,Harold era deasupra mea uitandu-se fix in ochii mei parca vrand ceva ce nu putea optine.
-Harold!!! Date jos de pe mine!!! Tip eu isterica.
-Si daca nu vreau pisi? Spune el cu un zambet pervers.
-Ai sa te trezesti cu un pumn in nas cretule!
-Ooooo!! Pisicuta are gheare!
-Cu care o sa ramai in piele daca nu te dai jos. Eu sunt cu Louis. ,,Auci de ce am spus asta?"
-Mai poti sa o spui inca o data? Dar cu mai mult dramatism in glas.
-Ce ?!?! Mai inregistrat?
-Da!!! Louis a vrut asa!
-Nu te cred Harold! Si date jos! Ma strivesti!
-Styles! Ia mainile de pe ea! Este a mea! Zice Louis cu un ton gelos.
-Bine frate! Oricum nu ii faceam nimic!
-Magda! Esti bine ? Te-ai ranit? Spune Olly foarte ingrijorata.
-Nu Olive! Dar data viitoare tineti iubitelul sub control.
-Harold Edward Styles! Vino incuace! Stiga Olly la Harry.
-Da beyb! Raspunde Harold ranjind.
-Cere-ti scuze!
-Si daca nu vreau! Ranjeste el pervers.
-Harold!
-Bine . Magda imi cer scuze!
-Scuze acceptate. Louis?
-.....
-Alooo!! Pamantul catre Louis?
-A da! Ce e?
-Esti bine?Te uiti asa in gol!
-A sunt bine.Louis Pov.
In timp ce Olivia o ajuta pe Magda sa se schimbe de role,eu cu Harry am mers umpic mai departe de ele.
-Ai inregitrarea.
-Da! Dar Louis am alta veste umpic cam ingrijoratoare.
-Spune!
-In timp ce eu cu Olly, ne plimbam prin parc am primit un mesaj de la Niall.
-Sii....
-A da scuze ma gandeam la Olive a mea.
-Amorezule!
-Cine vorbeste! In fine! Mia spus ca politia te-a cautat la noi acasa. Dar tot ce au gasit era un bilet de avion.
-Si ce este atat de grav.
-Pai era biletul meu pentru Romania.
-Harry!!!! Ce naiba ai facut?
-Pai am venit cu masina pana aici iar biletul l-am uitat in camera ta! Scuze!
-Offf!! Spune-mi tu cum o sa ii explic Magdei ca trebuie sa plec din tara?
-Nu stiu? O iei cu tine!
-Frate esti nebun?
Si nu am mai apucat sa vorbim caci au venit fetele si a trebuit sa mergem acasa. Stai sa vezi ce morala ne face Magda!!! Dar eu tot o iubesc!Magda Pov.
Ajunsi acasa ne-am despartit intrand fiecare in curtea lui. Dar bineinteles ca Olivia cu Harry au mai stat inca vreo jumatate de ora giugiulindu-se. Intrand in camera,obser doua apeluri pierdute si un mesaj de la Melqior, care imi spune sa trec pe la copacul strmosesc. Daca va intrebati,acolo e locul unde ne-am intalnit prima oara. Nu aveam incotro.
La copac
-Hei Magda!
-Hei Melqior! De ce mai chemat?
-Pai mai intai ia loc!
-Ok.....Ma cam sperii!
-Stii in ultimul timp noi doi am petrecut foarte mult timp impreuna. Stii fazele in care tu mai invitat sa dorm la tine,faza din cimitir cea de ieri....
,,Oooo Doamne! Nu putea sa spuna asta inainte sa fiu cu Louis? Doamne cu ce ti-am gresit?"
-Si deasta am o singura intrebare sa iti spun.
-Pai Melqior, esti cel mai bun prieten al meu si ...si.... Cand observ ca suntem foarte apropiati unul de altul dar un ghinion sa abatut asupra mea. Louis ajunse in tromba pana aici si ma luase pe sus. De unde naiba o fi aflat de locul asta? Da! Bunica!
-Louis! Stai! Ce se petrece!
-Puneti centura!
-Bine! Dar ce se intampla!si nici bine nu apucasem sa ii explic lui Melqior ca eu sunt cu Louis, ca pornise masina cu viteza luminii.
-Magdaaaaa!!! Striga Melqior din spatele masinii.
-Scuzeee!!! Te sun eu!Louis!!!
-.....
-Louis!!! Ce se petrece? Am trecut,de casa mea! Unde ma duci? Si de ce ne urmareste politia?
-Offf! Fuck!!!
-Bine tac! Dar nu trebuie sa injuri!
-Scuze! Dar stii cand tiam povestit despre furt?
-Da?
-Pai politia americana ma gasit si trebuie sa plec in alta tara!
-Ce? Si eu ce voi face?
-Tu vii cu mine!
-Louis esti nebun?Hei,hei,hei! Iata si al optulea capitol! Ieei!!! Ce parere aveti? Va place? Ma gandeam ca ar trebui si nitica actiune. Voi reveni si cu urmatorul Kiseess!!!! :-) :-) :-* :-* :-* :-* :-*
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Teen FictionEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...