ATENTIE!!! Inainte de a citi capitolul,vreau sa va anunt ca este unul mai pervers. Nu cu mult dar cititi pe riscul vostru. Eu v-am avertizat. Deci lectura placuta!!!!
Magda Pov.
E dimineata. Lumina slaba a soarelui face contact cu ochii mei obositi. Tot ce imi mai aduc aminte de ieri a fost ca Harry rasturna-se o masa,iar cand am plecat spre casa eu am adormita in brate la Louis. Ma trezesc leneș din pat pentru a merge sa imi fac un dus scurt. Apa rece face contact cu pielea mea facandu-ma sa ma simt mai relaxata. Dupa dus,imi usuc corpul si parul,imi pun lenjeria intima pe mine,apoi iau din dulap o pereche de blugi gri ,o pereche de sosete deoarece vremea se cam racise,si un tricou rosu cu doua pisicute. Parul mi l-am lasat desprins pe spate. De jos se auzea galagie,semn ca baietii s-au trezit. Ies usor din camera iar in fața mea,in capul scarilor apare o silueta feminina,inlata,cu parul saten si cu ochii sclipitori. E....
-Olive!!!! Tip eu ca o nebuna.
-Maaaaggggdiii!!!!striga ea la fe.
-Cand ,cum ai ajuns?
-Pai draga mea. Vacanta in Bulgaria s-a incheiat si parintii m-au lasat sa mai stau aici cu tine. Dar conditia fiind ca Niall sa aiba grija si de mine.spune ea cu zambetul pe buze.
-Sii....
-A acceptat!!!
-Ieeiii!!!!tipam si incepem amandoua sa sarim imbratisandune.
Stiu suntem doua nebune. Dar ce eu prefer sa spun ca e sora mea din alta mama. Dupa ce Olly si-a lasat si despachetat bagajele la noi in camera,am coborat jos. In clipa in care coboram jos,cretul sare efectiv pe Olive si incepe sa o sarute ca si cum viata lui ar depinde de asta.
-Hei,hei!!! Usor!! Luati-va o camera!!stiga Liam amuzandu-se la care eu chicotesc.
- Nu e vina mea ca mi-a fost dor de ea!se apara cretul.
-Da ! Bine Styles ! Acum ca ai salutat-o ,ea vine cu mine!spun eu scotand limba.
-Iubito? Sigur nu vrei sa ramai cu mine?spune Harry cu o fata de catelus plouat.
-Scuze Harry dar am nevoie de o discutie cu cea mai buna prietena a mea. Dar vorbim noi mai acus.spune Olly aplicandui un sarut pe obraz cretului.
-Apropo nu l-ati vazut pe Niall?intreb eu deviind de la subiect.
-Cred ca e dus la Mall dupa niste burgari sau asa ceva.spune Liam plictisit.
-Dar Louis?
-Ooo! Iti lipseste iubitelul?ma tachineaza Harold.
-Inca un cuvand si iti indrept cretii aia cu placa!il amenint eu pe Harry.
-De parca eu nu pot face si eu la fel cu ai tai!spune el amenintator ,aratand spre parul meu usor ondulat. Da am cateva suvite crete. Dar in rest e aproape drept. Mostenire de familie.
-Macar mie imi sta bine!!! Spun aratand limba. Deci unde e Louis?
-Haha!!! Ce gluma buna!!! E in camera lui probabil vorbind cu Kevin.spune Harry dezinteresat.
-Ok! Mersi!!! Olly te las umpic cu Harry. Eu urc pana sus. Ok?
-Bine .Nu e nici o problema.ma asigura ea.Urc scarile pana in mansarda. Deja am obosit. De ce pisici nu putea sa isi ieie si el o camera la parter? In fine,ma indrept spre penultima camera din capatul holului. Intru in ea asigurandu-ma ca este a lui Louis. Banuielile imi sunt confirmate cand il vad pe Kevin pe noptiera. Ma strecor usor in camera fara a face vreun zgomot. Brusc il vad pe Louis ,in balcon. Si cu o fata diabolica ma furisez pe la spatele lui si ii pun mainele mele la ochi .E cam greu deoarece el este umpic mai inalt decat mine. Tresare pentru o secunda cand mainile mele ii apar brusc pe fata. Si cand incearca sa mi le ia ........
Louis Pov.
Stateam ingandurat pe balcon. Tocmai fusesem invitati la o petrecere acasa la Michel. Un vechi prieten. Ca un dobitoc am acceptat uitand ca vine si Magda iar acolo vor fi si multi betivi. Iar ea este singura fata deci imi e putin cam frica. Si cum stau eu gandindu-ma la ce o sa ii spun Magdei,cand doua maini imi acopera ochii. Cand incerc sa le iau primesc un picior in piciorul meu. Bun hai sa ii dam cu ghicitul:
-Harry?
-Mnu!!spune respectiva persoana incercand sa aiba o voce groasa.
-Niall?
-Neee nu fra... Nu nu e Niall.
Ce naiba se dadu-se de gol. Offf!!! E asa adorabila cand vrea sa joace feste. Dar cu mine nu ii merge.
-Magda?
-Pooate?
Spune si ii iau mainile intrale mele si o intorc cu fata spre mine. Era toata un zambet. Stiam ca daca ii spun ca nu poate veni cu noi din cauza betivilor si altor specimene acest zambet ii va disparea. Dar astept sa imi spuna ce are de spus.
-De unde stiai ca sunt eu?spune ea ridicand o spranceana.
-Pai iubito,nu te pricepi sa imiti voci.
-Aww! Iubito!!! Imi place!spune si imi sare in brate.
-Deci...ce e asa vesela iubita mea?
-Pai a venit Olly! Tipa ea sarind in sus.
-Super!!!
-Deci iubituuleee,ce ai patit.
-A! Da! Am fost invitati la o petrecere sii....
-Da vreau sa vin cred ca si Olly vrea!spune si imi da un sarut apasat dar scurt dupa care paraseste camera lasandu-ma cu gura cascata. Oau!!! De obicei eu ii furam cu greu un sarut dar ea a facuto cu mai multa pricepere. Nu am putut sa nu imi pun degetul peste buze. E asa perfecta.Magda Pov.
Se insereaza iar eu cu Oli ne pregatim de petrecere. Ea e inca la dus,iar eu imi pregatesc hainele pe care le voi purta. Ma bucur ca nu voi fi singura fata de acolo. Cand stau si ma uit dupa niste pantofi,imi aduc aminte de sarutul de adineauri. Cred ca acum cine stie ce crede. Imi pare rau ca l-am lasat asa,dar gandurile imi sunt spulberate de Olive care iese din bae. Cu viteza luminii merg repede si dau drumul dusului. E atat de bine!! Dupa dus,imi pun lenjeria,imi spal dintii ,fata si imbrac o rochie albastra,deasupra genunchilor,bufanta si clipitoare. Machiajul e unul strident adica putin ruj roz si rimel. In picioare imi voi lua pantifii. Pe Olly o vad imracata intr-o rochie rosie,bufanta tot ca amea,parul il avea bucle,probabil vrand sa fie ca a lui Harry,in schimb eu il am cu placa facut.In picioare avea niste botine negre,iar machiaj era data cu putin fard verde,mascara si putin glos. Unghiile ni le-am facut amandoua negre. Cand ajungem jos baietii erau gata.Liam era la costum, Niall sport,tipic lui, Louis avea un tricou negru mulat,o pereche de jeans gri si tenesi iar parul ii era zburlit dandui un aer destul de dragut,iar Harry purta un compleu negru iar in picioare tot tenesi. Pregatiti am imbarcat si am plecat spre petrecere.
La club
Ajunsi in club,lumea deja era muta. Alti erau beti,alti pe jumatate dezbracati si alti adormiti pe jos. Eu cu Olly ne uitam ingrozite si ne tineam de mana. Cica e petrecerea unui tip Micke dar eu nu prea am fost atenta deoarece imi era frica sa nu calc pe cineva. Dupa jumatate de ora toti baietii erau beti deabinelea,singurele treze eram noi. Minunat!!! De data asta voi incerca sa nu mai beau. La un momendat suntem chemate in living sa jucam Adevar sau Provocare. Provocarile le pune Niall,apoi Liam dar de ei am scapat usor deoarece Liam a fost provocat sa mearga sa sio traga cu o bruneta pe jumate beata,iar Niall a fost provocat sa mai bea doua pahare dupa care a iesit afara si a dormit pe un sezlong. Am ramas doar noi patru. Perfect!!! Harold era cel care trebuia sa provoace. Pe Olive a provocato sa bea un pahar de vin,dupa ce la baut sa cam strambat. Cand vine randul meu ,aleg provocare. In acel moment,Harry cu zambetul pe buze,se duce la Louis care era pe jumatate beat si ii sopteste ceva si acesta ranjeste.
-Te provoc sa urci sus pana la etaj si sa astepti acolo pana te strigam noi.spune cretul dregandusi vocea.
-Ok.Mi se pare simplu.spun eu urcand scarile.
Cred ca stau de ceva timp aici si la un momendat vad pe cineva venind spre mine si dau sa fug. Nici doi pasi nu fac si o mana ma prinde de incheietura. Inghit in sec cand acea persoana ma intoarce spre ea. Si dau de Louis, dar nu unul treaz ci unul pe jumatate beat. Cand fetele noastre se intersecteaza,simt cum ma lipeste de perete. Se apropie de mine,periculos de aproape,si incepe sa ma sarute. Incepe cu saruturile pe gura,ca mai apoi sa continue cu cele pe gat la care eu scancesc. Incerc sa il dau jos de pe mine,dar e prea greu. Stiu ca nu ar fi in stare sa ma raneasca dar fiind beat nu stiu de ce e in stare. Ma saruta apoi pe lobul urechii,corpul lui fiind presat de al meu. La un momendat imi sopteste la ureche:
-Te vreau!
La auzul acestor cuvinte,il lovesc unde il doare cel mai tare lasandu-l lat la pamant. Nu imi vine sa cred ce voia sa imi faca. Am actionat din instinct si am fugit jos pe scari. Jos am vazut-o pe Olly care fugea de Harry care habar nu am ce vrea sa ii faca,dar cred ca stiu deja. Am luat-o de mana fara ca ea sa ma refuze. Si ea vroia sa plece cat mai repede de acolo. Ca doua nebune am inceput sa fugim pe strada si am luat primul taxiu si am plecat spre casa. Ajunse acasa,Olivia patise aproape ce patisem si eu. Aproape. Nu stiu ce crede ea dar mie imi este frica de Louis in acest moment. Cred ca si Oliviei la fel de Harold. Amandoua ne-am schimbat de haine,ne-am demachiat si ne-am bagat in pat incuind usa si adormind cu frica. Nu cred ca vom mai iesi de aici prea curand. Spun in gandul meu si adorm.Hei,hei,hei!!! Iata si capitolul 17. Oau!!! Insfarsit un capitol pervers. Nu ma credeam in stare. Si iata ca am facuto si pe asta. Pareri? Sper sa va placa. Kises!!!!:-* :-* :-* :-) :-) :-)
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Dla nastolatkówEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...