Fugară!

122 14 4
                                    

-Louis! Esti nebun?Cum pot pleca in alta tara?
-Nu ! Nu sunt nebun! Doar nu vrei sa ajungi la politie,pentru ascunderea unui hot international?
-Nu! Normal! Dar ce va spune bunica? Ce vor spune prietenii mei?
-Uite! Am avut o discutie cu bunica ta inainte de a veni politia. Ok?In care i-am explicat totul. Ca drept raspuns mia zis sa te protejez!
-Ouououo! Bunica a spus asta?! Intreb eu pe un ton mai certaret.
-Da! Si mai ajuta daca ai sta pe bancheta din spate si ai tacea! Zice Louis pe un ton iritat dar si furios.
-Ok!raspund eu.

Magda Pov.

Si cu asta, tacerea sa lasat intre noi,singurul zgomot fiind soneria politiei si cauciucurile masinei noastre.Oo Doamne! Cat de repede poate sa mearga masina asta?Louis total e foarte furios iar eu am o groaza de intrebari dar mai degraba tac. Nu vreau sa produc o alta cearta asa ca ,Magda tineti gurita.La un momendat,politia nea pierdut urmele iar noi am parcat la o benzinarie din Bucuresti. Mai aveam doar jumatate de ora pana la aeroport. Louis sa dus sa plateasca iar eu am ramas in masina. Credeti-ma,eram foarte speriata,bateria telefonului era moarta iar singurul pe care ma putea baza era Louis. Offf!!!! In ce m-am bagat? Nu puteam sa raman si eu o simpla fata de la tara? Nuuu! Dar viata sia propus sa ma faca o fugara! Minunat!!!In fine! In timp ce stateam pe bancheta din spate jucandu-ma cu un fir de par,am observat politia venind din spate! Ooooo nu,nu,nu! Ca o nebuna am coborat din masina si am dat buzna in benzinarie.

Louis Pov.
In timp ce plateam beniza ma gandeam la ce am ajuns. La ce am devenit! Dar gandurile mi-au fost spulberate de Magda, care a dat buzna in benzinarie foarte derutata. Am platit si am mers spre ea. Era foarte speriata si ii era teama. Puteam citi asta pe fata ei. Singurul in care putea avea incredere eram eu. In ce am bagato? Nici macar nu are 18 ani! Offf!! Dar motivul pentru care a dat buzna asa trebuie sa il stiu.
-Magda! Usor! Ce ai patit?
-Lou...Lou..Louis!
-Da! Spunemi!
-Po...po..politia!.
Nici nu am mai stat pe ganduri. Am luat-o pe Magda de mana si am pornit masina in tromba. Din pacate politia ne prindea din urma. Magda statea pe bancheta din spate lipita intr-un colt. Conta doar pe mine. In timp ce mergeam pe autostrada goala era sa pierd controlul masini iar politia ne ajungea din spate.

Magda Pov.
Statea lipita de bancheta din spate foarte speriata. Nu puteam spune nimic eram muta. Dintro data masina era sa se izbeasca de o alta masina. Puteam sa il aud pe Louis din fata.
-Ou! Fuck!
Nu stiam de ce a tipat asa dar politisti incepura sa trega focuri de arma in masina noastra.
-Magda! La pamant!
Dar eram prea panicata ca sa ma pot misca. La un momendat,politia ajunse in dreptul nostru iar Louis scoase un pistol din buzunar. De unde o fi facut rost de el?
-Louis.... Tu...tu ai un..un pistol?
-Uite! Nu te speria de ce vei auzi! Te rog!
Si nici la un minut ,pistolul lui Louis a inceput sa traga cu gloante. Cum m-am putut indragosti de un hot? Si in timp ce ma invinovateam singura simt ceva ce imi strpunge piciorul. Era un glont de al politiei. Tot ce am vazut era sangele meu curgand din rana facut ca mai apoi sa lesin. Tot ce vedeam era alb.



Peste cateva ore de le incident am deschis cateva secunde ochii. Am vazut doar cateva fete deasupra mea ca mai apoi intuneric total auzind doar cateva voci.
-Doctore! Se va face bine?
Simteam cu viata mi se scurge putin cate putin.
-Magda! Magda! Trezestete te rog!
Toate astea mau invatat ca astazi poti fi in viata ca mai apoi sa disparem cu totul.
-Domnule! Va rog sa va calmati!
-Nuu!!!
Si toate aceste fiind spuse pretuiesteti viata! Maine nu poti sa o mai ai!

Hei!!! Iata si al noualea capitol. Nu va ingrijorati nu e si ultimul. Apropo voi ce credeti? Va trai Magda sau nu? Toate in capitolul urmator. Pareri? Kisess!!! :-) :-* :-* :-* :-* :-* :-*

VECINUL DE ALATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum