Deci nu ajunsesem in dreptul portii ca fanele nebune si sarisera pe masina. Foarte speriate,eu cu Olivia tipam la Harry:
-Porneste masina!!! O sa ne omoare!
-Ori cat de mult as vrea,nu merge!
-De ce?!?! Ma isterizez eu
Si cu un zambet trist spune:
-E moarta bateria.
-Oo nu!!! Si acum ce facem?
La care Oli:
-Am o idee! Stam aici pana vine cineva sa ne salveze,inchidem usile si......
-Da Olive! Sigur o sa vina Battman! Spun eu sarcastica.
-Battman? Pe altcineva nu gaseai? Se oftica Harold.
-Taci si considerate norocos ca nu te-am dat la nebunele alea! Pe tine te vor nu pe noi! Tu esti vedeta!
-Offf! Gata incetati! Tipa Olly la noi.
-Bine ,bine! Ma imbufez eu.Dupa doua ore
Magda Pov.
In timp ce stateam in masina atacata de fanele alea nebune si obsedate ,cautam o ocupatie. Eram giga,mega ,extra plictisita. Cu Olivia nu prea aveam cum sa vorbesc deoarece era cu Harry facandu-si poze. Minunat!!! Pe Magda ,cea mai buna prietena a ei a uitat-o! Bun! Lasa ca o sa vada ei amandoi! Moahahahahah!!!!evil face.
Cum stau eu si ma pozeaza niste fane dinalea,observ cum toate incep sa se care. Aleluia!!! Multumesc Doamne! Mi-ai auzit rugaciunea.In spatele masinii opserv patru barbati masivi,imbracati in negru,cu ochelari pe fata impingand masina. Da! Aia erau bodygorzi! Ce bine! Salvare! Daca mai stateam mult, il aruncau pe unul dintre ei. Ca mam saturat! Sper ca nu o sa vina Harold si la noi in camera din cinci in cinci minute.
Ajunsi in curtea casei,Niall ma luat in brate controlandu-ma sa vada daca nebunele alea mi-au facut ceva.
-Oo gata Niall! Sunt bine! Zic eu.
-Bine! Fiuuu! Credeam ca te-au ranit!
-Aa nu! Altfel ca se trezeau cu un pumn in nas!
-Asa te vreau.ma incurajeaza Niall.
-Acum pot merge sa ma schimb?ma oftic eu.
-Sigur surioara.
Cand intru in casa,ma sperii de Lou,care era dupa usa ,cu Kevin(porumbelul)pe umar,plus un morcov in gura. Aww cat de dulce ee,dar tot ma sperie.
-Aaaaa! Louis!!!
-Oo Magda! Scuzama daca team speriat! Apropo am auzit ce ai patit! Esti bine,ranita?
-Nu,doar obosita multumesc de ingrijorare! Spun asta pupandul usor pe obraz,apoi luando la guana pe scari spre camera mea si a Oliviei.
Ajunsa sus deschid usa si ghiciti peste cine dau? Olly cu Harry !!! Minunat sa mutat aici!!!
-Urggg!!!!! Mam saturat! Eu plec! Daca vrei sa stai cu el! Stai!
-Magda! Usor doar ma ajuta cu telefonul si cu noua cartela! Ma calmeaza Olive.
-Nuuuu!!!!! In masina nu mai bagat in seama,la mall la fel! Stii ceva ,sa iti fie cretul si iubit si cmbff! Ca eu demisionez! Se pare ca iubitul tau conteaza mai mult decat mine!
-Mag! Stai! Stiga Olly dar eu eram iesita deja.
Imi pare rau ca am spus alea,dar era din cauza furiei. Dar nu mai suportam..... Cand merg spre noua mea camera din fundul holului ma intalnesc cu Liam.
-Hei Magda! Ce faci cu bagajele?
-Nee! Probleme cu Harry si Olly! Nimic important! Eu nu sunt importanta! Spun eu cu lacrimi in ochi.
-Ououou! Gata nu plange! Spune Liam luandu-ma in brate,dar eu ma desprind si fug in camera cea mai intunecata din casa.Ajunsa in camera,am inceput sa imi aranjez lucrurile. Dupa ce am facut un dus,mam pus in pat ascultand o melodie trista ce ma facut sa plang mai tare. In timp ce plangeam,se aude un bocanit in usa,dar am ignorat totul. Pe usa intra Louis cu Niall si ei la fel de tristi dar si ingrijorati.
-Magda! Imi pare rau! Spune Niall trist.
-Pentru ce? Zic eu printre suspine.
-Pentru ca Harry si Olive si....
-Uite Niall ,nu e vina ta! Ok? Eu sunt mai singuratica si asta e situatia! Tu esti fratele meu mai mare si te iubesc! Spun si il iau in brate.
-Bine! Ma bucur ca esti mai bine! Eu trebuie sa merg pana jos,e ok?
-Da bine! Spun eu mai calma.
Dupa ce Niall plecase,am ramas doar eu cu Louis. Ciudat e ca inchisese usa si se aseja pe marginea patului tacand. Asa ca nu am ezitat si am spus:-Louis? Esti bine?
-Cred ca eu ar trebui sa te intreb. Uite e numai vina mea ! Ok? Eu ti lam bagat pe Harry in relatia ta cu Olivia! Vreau sa imi cer scuze si...
-Louis! Nu e vina ta! Poate o mica parte din mine ar crede asta dar nu e adevarat. Tu nu esti de vina cu nimic. Eu sunt de vina ca tin tristetea in mine.
-Dar eu sunt...
-Cel mai frumos lucru din viata mea. Pana sa apari tu viata mea era plictisitoare. Tu esti cel care ma invatat sa vad lumea cu alti ochi! Te iubesc Louis Tomlinson! Mai mult decat orice pe lume! Mai ca tip asta si simt cu el ma trage spre el intr-o imbratisare lunga si calda.
-Si eu te iubesc morcoveata! Zice Lou,dupa care ma saruta incet dar pasional pe buze dar momentul acesta nu putea tine la nesfarsit caci......Hei,hei,hei!!!! Uitati si nexxtul!!!! Scuze ca nu e atat de captivant dar depinde si de starea mea de suflet. Imi pare rau dar capitolul urmator va fi mai captivant. Promit!!! Hei ce spuneti de momentul de la sfarsit? Nu e asa ca fac un cuplu dragut? Mie da!!! Pareri? Ce spuneti sa mai fac si next-ul? Kiss!!!! :-* :-* :-*
CITEȘTI
VECINUL DE ALATURI
Teen FictionEa: O fata simpla de 16 ani,cu vise mari si dorinta de cunoastere. El: O vedeta internationala ce incearca sa fuga de trecut dar acesta din pacate il ajunge din urma. Haideti sa urmarim impreuna minunatele aventuri ale acestor doi intr-o minunata po...