Eu si Niall su..su..suntem frati?

125 13 2
                                    

Magda Pov.

Dintr-o data am redeschis ochii. Dar ciudat! Nu eram eu. Eu sunt pe patul de spital. Oo nu! Eu sunt sufletul din mine? Da cam asa ceva! Deci cum spuneam am redeschis ochii si am inceput sa ma uit prin jur. Trupul meu rece se afla pe patul de spital conectat la mii de aparate. Dupa fisa mea se pare ca am pierdut mult sange. Langa pat era multa lume dar am reusit sa ii recunosc. Erau : Liam,Niall, Harry,Olivia... Cum a ajuns oare aici ? Si..... Louis? Unde e Louis? Sub forma de stafie am inceput sa il caut trecand prin ziduri si oameni. Dintr-o dat il zaresc pe hol stand pe niste scaune bolborosind ceva. Curioasa ,sufletul meu sa asezat langa el.Acum pot auzi ce spune:

-Oo Doamne! Nu pot sa cred ca ea e ranita si sta pe patul ala. E numai vina mea! Numai a mea. Eu trebuia sa fiu acolo! Nu ea! A incasat-o pentru mine! Sunt un prost ,un dobitoc!
-Ooooo!!! Ba nu Louis nu e vina ta! Spun si il imbratisez.
Dar de ce nu ma simpte? A da! Sunt doar un suflet gol si rece. Nu ma poate simti. Dar gandurile mi.au fost spulberate de doctorul care a iesit din cabinetul meu.
-Domnule doctor....cum se simpte?
-Pai pacienta e in stare critica si a pierdut mult sange,dar....
-Dar ce? Tipa Louis mai ca luand doctorul de gat.
-Dar va supravietui datorita donarii de sange a fratelui ei.

-Ce? Ionuț e aici? Cum am putut sa nul vad? Stai ce se intampla?Ceva ma trage inapoi! O nu sunt trasa inapoi in trupul meu rece ,plin de julituri...

-Stati se trezeste! Aud o voce foarte mirata.
-Louis!!!!
-Daa!!!
-Vino!!! Se trezeste!!!

Am deschis ochii. Totul la inceput imi era neclar dar cat de curand ohii mi se obisnuira cu lumina.Am reusit sa scot cateva cuvinte:
-Hei baieti!!!
-Ee treaza!!! Tipa Olive sarind pe mine.
-Usor iubito! E inca in perfuzi! Si nu vrem sa io luam inainte lui Louis! Spune Harry . Pana si cand e cineva pe patul de spital ,are chef de glume.
-Magda.... Esti bine? Cum te simti? E numai vina mea! Te rog sa ma ierti!
-Louis? Gata te rog linistestete si imbratiseza-ma ca sa ma simt mai bine.
-Aww! Normal ca te iau in brate!

-Hei! Dar fratiorul tau ,care ti-a salvat viata nu merita o imbratisare? Se supara Niall.
-Ce? De cand suntem noi doi frati? Eu stiu ca am doar unul.
-Baieti va rog sa ma lasati pe mine sa ii explic. Sunt cea mai buna prietena a ei si va intelege.
-Ce sa inteleg? Spun eu dupa care privesc cum pleaca cu toti.
-Nu te ingrijora surioara. Vom fi cutoti pe hol.

-Uite Mag te rog sa nu ma intrerupi din ce iti voi povesti. Ok?
-Ok.

-Pai de cand am auzit de accidentul tau de masina,nici nu am ezitat si am zburat pana aici.
-Stai dar...
-Te rog,nu ma intrerupe!
-Bine continua.
-Asa. Doctori au zis ca ai nevoie de urgenta de o transfuzie de sange,asa ca cu toti ne-am oferit cu Louis in frunte. Dar grupele de sange nu corespondeau pana cand la chemat pe Niall in camera de transfuzie. Doctorul nea explicat ca voi doi sunteti frati din aceiasi parinti numai ca el a fost dat spre adoptie dupa nastere.
-De ce?
-Nu stiu. Sa ii intrebi pe parintii tai.
-Oauu!
-Daca ai stii ce tambalau a facut Louis cand a aflat ca nu sunteti compatibili.
-Aww!!! Ce dlagut.
Si discutia noastra a fost spulberata de Niall care intrase in camera.
-Olive! Ne lasi umpic singuri? Ne spune Niall.
-Ok. Aveti grija.

-Deci Niall...noi doi suntem...
-Da! Frati de sange! Spune el bucuros.
-Oau! Nu ma gandeam ca mai am un frate. Dar tu si cu mine de ce nu avem acelasi nume?
-Pai eu am fost adoptat.
-Auci!
-Dap. Si acum nu merit si eu o imbratisare surioara?
-Normal fratiorule! Vino incua!! Niall?
-Da?
-O intrebare?
-Da?
-In ce spital suntem?
-In Londra.
-Ce?

Hei guys! Ce mai faceti? Iata si next-ul. Pareri? Kisess!!!!:-* :-* :-* :-* :-*

VECINUL DE ALATURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum