Ik word helemaal door elkaar geschud. "Opstaan ! " fluistert mijn moeder. Ik zet me recht en kijk naar de klok! 7:36 zie ik staan. Ik zet me meteen recht en kleed me om. Ik controleer mijn koffer eens. Alles zit erin. Ik neem mijn koffer en zeg vaarwel tegen mijn kamer en tegen mijn staander Louis. Die mocht niet mee natuurlijk van mijn moeder. In Londen zullen ze er vele mooiere hebben. Daar wonen de jongens ook. Ik ga in Doncaster wonen, een paar huizen verder van Louis. Ik ga nog 1 keer naar de wc en ga in de auto gaan stappen. Ik kijk nog eens naar mijn huis en dan vertrekken de met de auto. Wat is het hard om je huis te verlaten. We rijden naar het vliegveld nu, want over 4 uur hebben we een vliegtuig richting Londen. Dan is het maar 10 minuten stappen tot Doncaster. Huistraat 20 A hebben we. Ik heb geen idee waar Louis woont. Het zal niet ver zijn, want hij wonnt in mijn straat. Ik vraag het toch maar eens aan Lisa, een vriendin in Londen die ik heb leren kennen door een schoolreis vorig jaar. Ik stuur een sms'je via Facebook en Twitter. "Mams"," mag 1D op? " vraag ik . "Natuurlijk schat " zegt mijn moeder blij. Ik leg de cd 'four' voor haar. Ze steekt de cd in de player en ik begin luid mee te zingen. "Evrebody steal my girl! " zing ik door de auto heen. Wat boeit het als iedereen mee kijkt en zo. Ik ben een proud directioner. Na 2 cd 's zijn we op de luchthaven. We hebben nog ruim 3 uur voor we ons vliegtuig hebben. We gaan wat eten in de Panos en ik koop een Joepie en een Hitkrant. En dan krijg ik een berichtje terug van Lisa. "Louis woont 2 huizen naast jou aan de linkerkant " stuurt ze. "Wat leuk zeg ! " denk ik. Wacht! 2 huizen OMFG!
JE LEEST
I'm a Louisgirl
FanfictionKaat word erg gepest op school omdat ze fan van Louis Tomlinson is. Kaat gaat naar een andere school in Londen waar ze niemand kent. Daar ontmoet ze Lottie, de zus van Louis Tomlinson! Als Lottie het verhaal aan Louis verteld, schiet Louis snel in h...