04 : de voorbereiding

232 12 2
                                    

We gaan naar binnen in mijn huis. "We zullen over dit weekend vertrekken naar Londen" zegt mijn moeder. We zijn nu donderdag, dus nog 1 dag te gaan. Een laatste dag dat ik gepest word. Zwaar gepest. Ik kijk naar een aflevering van Big Time Rush en ga slapen. Vannacht zal ik weer dromen over Kendall en mij. Nu gaan we trouwen misschien. Ik ga vast slapen en na 10 uren sta ik op. Vandaag had ik een nachtmerrie over Londen. "Die zal nooit uitkomen" denk ik. Ik ga lachend naar school. Iedereen staat me stom aan te kijken. Ik stop midden in de gang en pak een megafoon. "Jullie gaan een ander pest slachtoffer moeten vind! " roep ik door de megafoon. Iedereen staat raar te kijken . Opeens word mijn megafoon afgepakt door de directeur. "Jij"," nablijven achter school " roept de directeur. Iedereen zit hard te lachen, ookal draag ik mijn Misha Gabriel T-shirt. Niemand mocht me op deze school. Ik ga naar mijn kluisje en ik neem mijn boeken. Als ik alle mensen passeer, staan ze gewoon te kijken. Ze doen niks . Ik ga naar gym en we leren een achterwaarste salto. Ik ga mijn leerkrachten echt missen . Zelf mevrouw Eikel, van Frans. Wat voor een raar mens was dat . Altijd keek ze naar mij en naar iemand anders. De hele les door . Gelukkig hadden we ze maar 1 week. Het kan zelf dat zij haar volgend haar hebben. Ik ga zo met hun lachen als dat gebeurt. Na de 6 andere lessen en een gewone lunch, moet ik dus nablijven.

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu