03 : bespreking 02

234 13 6
                                    

Ik ga met de fiets naar school . Ik hoef niet mee te gaan met mijn ouders. Vandaag is het 1 dag voor de herfstvakantie. Ik ga naar binnen in mijn T-shirt van Rocky Lynch , mijn andere hottie . Iedereen lacht me uit, maar in ga naar mijn kluisje. Daarna ga ik rustig vooraan zitten. En zit toch niemand in de klas, behalve mevrouw Daverpoort, onze Geschiedenis leerkracht . Ik zit op de bank en huil wat. Mevrouw Daverpoort komt naast me zitten. "Wat is er ?" vraagt ze. "Ik ben al 4 jaar gepest en het word erger en erger " zeg ik verdrietig. Ze geeft me een dikke knuffel. Ze is heel lief, maar ook soms gemeen tegen anderen. Maar ik ben braaf en stil. De bel gaat en iedereen stormt de klas binnen. "Waarom zit je nu weeral op mijn plaats " zegt Lottia, een van de gemeente mensen ooit op school. "Ga jij maar elders anders zitten" zegt ze en iedereen lacht mee . Mevrouw Daverpoort staat recht en stuurt ze naar de achterste rij. De hele les krijg ik geen briefjes. Misschien omdat Mevrouw Daverpoort zo streng is. Na de les ren ik naar kunst met mevrouw Beucke. Hier zit gelukkig Lottia niet. Iedereen komt ik de klas. Nou ja, we zijn met 3 in de klas. Alle 3 zijn we stil, net zoals we in een wereld zonder kleur zitten. "Mevrouw "," ik ben klaar" zeg ik. Mevrouw Beucke komt me naar me toe en kijkt naar mijn schilderij. "Waar is je schilderij? " vraagt ze. Woedend loop ik buiten. "Voorzichtig " roept mevrouw Beucke. Ik heb ze bijna te pakken, tot plots iemand me een kamer intrekken. "Kan dat wat rustig aan " vraag ik. "Goedemorgen " zegt de directeur. "Ik was echt verschoten" zeg ik. "Jou ouders en ik hebben over al dat gepest gepraat en jullie ouders vinden het beter om in Londen te gaan wonen " zegt de directeur. Ik moet me inhouden van gegil. Ik ben zo blij. Het was altijd mijn droom om naar Londen te verhuizen...

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu