05 : de nablijving

186 12 0
                                    

Ik ga naar binnen en zie iedereen lachen. In de klas zitten ze wel met 3 , Tom, Blondina en ik. Ik kan het geloven dat Blondina hier zit, zo een trut . Ze denkt dat ze alles is. Natuurlijk zit ze weer te flippen omdat haar make-up vuil is. Zoals altijd. Tom is de leider van de pestkoppengroep . Die zot zit toch weer stiekem de sms'en naar zijn lief, Eleanor. De stoefer. Ik zit er mee in. Hoe vertel ik aan mijn ouders dat ik hier zit? Één leugen kan geen kwaad hé. Mevrouw Daverpoort heeft toezicht voor ons. Gelukkig maar. Ze doet niks ,er kijkt alleen naar ons. Best akelig. Ik ga naar voren. "Mevrouw?"," wat kan ik doen? " vraag ik vriendelijk. "Schrijf wat of zo!? " zegt ze lief. "Bedankt " zeg ik. Ik ga terug naar mijn plaats en begin iets te tekenen. Ik teken erg graag. Ik teken nu Kendall Schmidt, die van Heffron Drive. Ik teken graag mensen, zoals Louis. Na een uurtje is mijn tekening af. Ik toon het aan mevrouw Daverpoort, die toevallig passeert. Ze kijkt ernaar. "Prachtig " zegt ze lief. Ze toont hem aan Blondina en Tom. Ze kijken alleen en zeggen niks . Zoals altijd. Het andere uur gaat vrij snel voorbij. We gaan naar huis ,tot Tom me beethoud. "Succes in Londen " zegt hij. "Euh","bedankt Tom" zeg ik op een rare toon . Hij laat me los en gaat weg . "Waarom deed hij zo anders " vraag ik met af. De hele rid met de bus denk ik voor een smoes voor mijn ouders. Ik ga naar huis en als ik binnenkom, hoor ik lawaai. Het zijn mijn ouders die aan het inpakken zijn voor Londen. "Waar was jij daarjuist? " vraagt mijn moeder. "Ze deden een afscheidsfeest" zeg ik nerveus. "Wat leuk zeg " zegt mijn vader. "Het is al 17 uur"," zule' we eten? " vraag ik. "Maak jij anders eten " zegt mijn vader. "Oké " zeg ik . Ik ga naar de keuken en zet het vuur op. Ik maak vandaag frietjes met stoverij . 2 uur later ben ik klaar. Ik en mijn familie eten samen en daarna maak ik zelf ook lijn koffer. Ik gz al vroeg slapen en achter ik een aflevering van Big Time Rush heb gezien , neem ik al mijn boxen mee. Moeten vertrekken we al om 8 uur. Ik stap in mijn bed en snel val ik in slaap ...

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu