16 : dagje school

151 10 0
                                    

De volgende dag op school, moest ik alles vertellen aan Lottie en haar vriendinnen. We hadden het echt over alles dat we hebben gedaan. "Wauw "," jij hebt seks gehad met Louis " zegt Lottie. "Ja "," hij heeft echt een godelijk lichaam " zeg ik al lachend. Lottie moet ook lachen. De bel gaat en iedereen gaat naar de klas. Als ik en Lottie gaan naar onze rij, vraagt ze wanneer ik nog eens kom. "Vanavond heeft Niall een feestje "," kom je ook?? " vraagt ze. "Ik ben niet zo voor feestjes " zeg ik. "Pleaseee" zegt Lottie. "Okay okay" zeg ik. De dag gaat erg traag voorbij. Zeker bij Economie en die leerkracht wil je echt niet hebben. Wat een oude vieze juf. Ik ga naar buiten en zie Louis wachten op mij. "Louisss" roep ik terwijl ik naar hem ren. Snel loopt hij ook naar mij en we beginnen elkaar kleine kusjes te geven. Lottie moet erg lachen. "Ik heb je zo gemist" zeg ik. "Ik ook jou Lou babe " zegt Louis lief.
Hij geeft me een knuffel. Hand in hand gaan we naar huis. We zeggen vaarwel. "Ik kom vanavond naar het feestje van Niall." zeg ik lief. "Okayy" zegt Louis. "Khou van je" zeg ik. "Khou ook van je " zegt Louis. Hij geeft me een kus en ik ga weg . Wat was het een weer een leuke dag!

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu