07: op weg naar Londen 2

210 13 0
                                    

Ik kan wel gillen van plezier. 2 huizen van mij woont Louis Tomlinson! Dé Louis Tomlinson. Ik stuur een berichtje terug. Achter ik mijn magazines heb betaald heb,stuur ik wat met Lisa. Misschien kom ik haar tegen. Ze woont in het centrum van Londen. De eerste keer dat ik haar tegen kom, is het vandaag. We gaan inchecken en er is geen enkel probleem. Niemand rookt van mijn ouders en ik ben ook niet van plan om te roken. Onze koffers worden gecheckt en we worden ook gecheckt. Geen noodgeval . Samen gaan we naar het inchekplaats nummer 22 . Over 5 minuten vertrek het vliegtuig naar L. A. IK droomde al heel mijn leven om naar Miami te gaan. Het vliegtuig vertrekt naar L. A. en we zwaaien nog eens. Een maar van de mensen zwaaien terug. Met een gelukkig gezicht. "Ik ga even naar het wc" zeg ik. Mijn ouder zitten te zoeken. "Naast ons " zeg ik. "Ik blijf hier wel wachten " zegt mijn vader. "Okayy" zeggen ik en mijn moeder. We gaan naar de wc en komen een winkel van R5 tegen. Zonder twijfels blijf ik staan. Ik ben geen grote fan van R5, maar toch een fan. "Mams? " vraag ik. "Is dat nu een R5 winkel?! " zegt mijn moeder. "Hier wat geld" zegt mijn moeder. Ik krijg 50 euro. Ik ga naar binnen en zie een mega mooie staander van Rocky. Rocky is mijn favo van R5. Net zoals Riker. €25 is de staander. Ik twijfel en ik koop hem . Van mijn vader krijg ik nog 1 van Louis . Ik zie nog een T-shirt in aanbieding. 2 kopen, 1 gratis. Zo staat het op het bord. Ik pas en koop de laatste T-shirts van Riker en Rocky. Daarnaast koop ik een groot spandoek en een bandje van R5 te samen en allemaal apart. Ik heb nog €1 over en geef hem aan de kassa mevrouw. Ze kijkt heel blij naar mij. Ik krijg de grote tas en draag al mijn bandjes. Daarna ga ik me omkleden en die ik mijn Riker T-shirt aan. Ik doe morgen wel de T-shirt van Rocky aan. Ik ga naar mijn ouders en ze kijken naar het bord. "We moeten maar 2 uurtjes meer wachten " zeg ik. "In plaats van 3 uur en en half. " zegt mijn moeder. "Wat goed zeg " zeg ik. Na 2 uren stappen we het vliegen op. We eigen op onze plaatsen en zitten klaar om te vertrekken...

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu