08 : de dubbele verassing op het vliegtuig

188 13 6
                                    

...tot opeens Lisa en Silke naast mij komen zitten. Lisa is het nieuwe lief van Liam en Silke het nieuwe lief van Harry. "Hallo! " zegt Lisa. "Hallo" zeg ik lief terug. "Hoe heet je? " vraagt Silke. "Ik heet Kaat " zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. "Wat is er?? " vraagt Silke. "We verhuizen naar hier omdat ik gepest word "," hard gepest! " zeg ik triestig. "Waarom " vraagt Silke. "Omdat ik fan van Louis ben. " zeg ik. "Wat verschrikkelijk " zegt Silke. "Ze pesten je omdat je fan van Louis bent! " zegt ze. "Dat is echt superslecht ! " zegt Lisa. Ik kijk naar de grond. "Ik vind dit echt erg! " zegt Lisa. "Wil je wisselen met mij? " vraagt de man die naast mijn ouders zit. "Nee hoor" zeg ik. Ik kijk vriendelijk naar de man en ik zie een look-like van Misha Gabriel. "Misha Gabriel zal dat niet zijn " denk ik. De man lacht wat.
"Wacht!"," ben jij Misha Gabriel? " vraag ik. "Dat ben ik " zegt Misha. "Ik ben Kaat" zeg ik beschaamd . Misha komt naast me zitten. Ik krijg een grote knuffel en een handtekening en een mooie troost tekstje en ook tickets voor zijn optreden vanavond. Ik ben super blij tot mijn vader moet flauwvallen. Dat gebeurde nooit, dus ik en mijn moeder freaken wat . Snel halen we mensen die toevallig dokters zijn en alles komt in orde. Tot we landen, gebeurt er niks speciaal, ik hoorde alleen Ryan Guzman via de telefoon. Die heeft echt een grappige stem. Ik zeg vaarwel aan Misa en we nemen een taxi...

I'm a LouisgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu