Bendeki Şans

47 3 0
                                    

Sabah uyandığımda güzel bir hava vardı tabi bişey daha; Şebnem!!!
Uyandırma seansı yine uzun ve zor bir şekilde atlatıldıktan sonra Şebnem e kahvaltı hazır dedim ama Şebnem den o cümleyi duymamla resmen kalakaldım...

Şebnem:Almila ben iş arıycam haberin olsun. İşte bu cümle tüm çayı Şebnem in üstüne püskürtme nedenim oldu haliyle

Almila:Şebnem sen ciddi misin? Şahsen sen ve çalışmak bir arada olan şeyler değil ki!!

Şebnem:Artık bir arada canım Şebnem Gürsoy her istediğini yapar ve başarır...

Ama tabiki Şebnem hiçbir işi beğenmedi...
Tabi klasik cümleyi de söylemeden edemedi;iş yerindeki insanlar beni beğeniyor ama ben bi türlü beğenmiyorum Almila!!

Günün kalan kısmında Şebnem in bu ve benzeri klasik laflarını dinlerken aklıma dün Selim denen çocuğun verdiği kart geldi kartı alıp Şebnem e uzatmak ile hayatımın hatasını yapmış olsamda

Şebnem:Almila bu nedir ya allah aşkına!!! Ya sen beni delirtmek mi istiyosun mankenlik ajansı imiş oldu hemde o odun ile aslaaaa!!!

Almila:tamam Şebnem abartma öneri sadece desemde fırça yedim tabi ama bu sırada ilan okuyan Şebnem iş buldum!! diyip evden hışımla çıkmıştı bile.

İş yerine geldim heyecandan ölücem ya inşallah olur derken görüşmek için patronun odasına girdim patron kısa bir konuşmadan sonra işe alındınız tebrikler dedi bende bunun sevinci ile kendimi alışveriş merkezi ne attım Ohh beee!!!

Demek babamın şirketi Şebnem görüşcez oyun daha yeni başlıyor atarlı prenses...

İnşallah iş buldun Şebnem yoksa gerçekten yandık sem daha depresyondan çıkmasın Şebnem!!! Cevap versene!!!

Günün sonunda Almila nın sorularına aldırmadan kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Ah Şebnem ah umarım bu iş senin için iyi olur bakalım görelim zaman ne göstericek bizlere...

Hayatının süprizine hazır ol atarlı prenses çok eğlenicez...

Hayat OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin