Sabah mutlu bir güne uyandım. Heyecandan yerimde duramadığım bir gündü.
Erken kalkıp kahvaltı hazırlamaya koyuldum işte tam o sırada sinirli sinirli gelen bir Almila ile karşılaştım.Şebnem sabah sabah ne bu ne şşş... şe-şe-şebnem bu ne demek oluyo sen iyi misin?
Ay tabi ki Almila iyiyim Şebnem Gürsoy her zaman iyi olmalıdır ki iyiyim de hayırdır senin bu halin? Yüzün bembeyaz oldu ya :)
Şebnem sen erken kalktın bide kahvaltı hazır bunlar kıyamet alameti yahu bunları sen yapmışsın daha enteresan bir şey var mı ki...
Bende birşey oldu sandım Almila ya neyse sen kahvaltını yap ben işe gideyim. İlk günden kötü izlenim yaratmak istemem ki Şebnem Gürsoy her zaman en iyisi olmalıdır ki ben kaçar tatlım...
Hadi bakalım Şebnem o zaman sana kolay gelsin "umarım iş yerinde de güzel bir gün geçirir" derken bende kahvaltı yapmaya çalıştım.
Selim : Bugün şirkete babamı ziyarete gitmeye hazırım artık bakalım bugün nasıl geçicek bence çok eğlenceli bir gün olucak ama neyse....
Ve şirkete geldiğim gibi hemen masama oturdum ve hazırlıklarımı tamamladım artık işe başlayabilirim...
Tam bu sırada şirkette hareketli şeyler oluyordu çalışan herkes çok telaşlı idi bende merak ettim ve sordum küçük bey geliyormuş da gelsin nolcak dedim ama olmaz Harun bey oğlunu çok sever de o gelince onun için dünya dururmuş da neler neler sanki nedir yahu derken bi anda kapı açıldı ama gelen kişiyi görünce ben çok şaşırdım. Ama tabi ki karşımdaki bay ukala gülümseyerek babam içerde ise onunla görüşücektim diyip içeri girince bende bütün sinirim ile arkasından bir ton laf ettim. Ya arkadaş başka insan mı yok da bu bay ukala Selim bey bide benim patronumun oğlu çıkıyo yaaaa!!!
Selim : Eminim Şebnem içerde sinirden deliye dönmüştür. Şu an benden mutlu insan yoktur daha çok sinir edicem seni Şebnem Gürsoy merak etme :)
Ben içimden iltifat ederken küçük beyimiz görüşürüz Şebnem Gürsoy diyip çıktı allahım sen sabır ver yaaa!!!
Neyse sakin sakin olmaya çalışıp mümkün olduğunca tabi eve gittim iş saatimi tamamlayıp Şebnem Gürsoy kuralları gereğince iş saatleri aksatılmaz aksatılması teklif edilemez idi ki bende tam olarak öyle yaptım.
Eve gittiğimde Almila ile otururken yan daireden bir ses geldi o kadar gürültü yaptılar ki kızmak için tam kapıyı açtığımda Almila ile adını bilmediğimiz bir kişi ile karşılaştık:
Arkadaşım azcık sessiz olun ya işten gelmişiz burda ya biraz saygı lütfen !!! Derken Almila nın bakışları benim kızdığım kişide takılı kaldı Almilaaaaa!!! diye bağırdım zorladı olsa onu içeri alırken noluyo diyen kişiyi görmemle orda öylece kaldım ya bu kadar olmaz arkadaş ya!!!
Selim:Noluyo bu.. vay Merhaba bayan ukala hayırdır yine noldu desemde Şebnem in karşımdaki haline gülme den edemedim.
Şebnem:Arkadaşın ve sen çok fazla gürültü yapıyorsunuz ve ben çok yorgunum oldu mu bay ukala...
Selim : Olmadı bayan ukala kusura bakma ev taşıyoruz burda bizde hadi görüşürüz diyip kapıyı kapattım.
Şebnem : Arkadaş birde suratıma kapıyı kapatıyor ukala şey sen kendini ne sanıyorsun ya bende Şebnem Gürsoy isem benden kork bakalım Selim İnan görüşücez!!!
Kendi kendime sinirlendikten sonra yatağıma uzanıp uykuya daldım sonunda...
Selim : Eminim şu an deliye döndün Şebnem hanım ama daha çok eğlenicez bu daha başlangıç görüşücez...
Diyerek mutlu bir şekilde uykuya daldım daha çok güzel şeyler olucak hadi bakalım...