Zor Gün

35 2 0
                                    

Sabah kalkıp işe gitmek üzere evden çıkıcak iken kapıyı açmamla tekrar kapamam bir oldu arkadaş sabah sabah insan da hiç mi şans olmaz yaaa!!!

Selim : Bugün şirkete gitmek için evden çıktım kapıyı açtığımda gördüğüm manzara gülümsememe sebep oldu... Şebnem kapıyı yüzüme kapattı ama cidden bu hali hoşuma gitmedi değil...

Şebnem : Kapı daki bay ukala gittikten (pardon keyfi olduktan sonra) bende evden temkinli olarak çıktım bu nedir arkadaş her sabah böyle olucaksa işimiz var yaa!!!

İş yerine gittim her zamanki işleri halleder iken bay ukala gülümseyerek içeri geldi bu adam dan kurtuluş yok mu ama cidden sıkıldım yaaa!!!

Selim:Şebnem beni görünce yine kendine özgü tepkilerine başladı. Alıştım galiba bu hareketlerine hoşuma gitmeye başladı nedenini anlamasamda...

Şebnem:Sonunda gitti arkadaş hayır anlamadığım her gün her gün neden geliyorsun tamam baban holding sahibi de bu kadar olmaz ki ama ...
Akşam iş çıkışı tam şirket kapısından çıkmak üzere idim ne görsem mutsuz olurdum tabiki de bay ukala ama bu kadar da olmaz ki yanii...

Selim : şebnemi iş çıkışı almak istedim belki bir şeyler yaparız diye umarım bu sefer ters bir tepki vermezsin bayan ukala...

Şebnem : senin burda ne işin var acaba öğrenebilir miyim???

Selim : tabiki seni eğlenirken görmek için bir yerlere götürmeye geldim tabi sende istersen Şebnem hanım ...

Şebnem : teklifine şaşırsam da hoşuma gitmedi değil ama tabiki de bunu belli etmedim ama yinede hayır demiyeceğim böyle bir fırsat bulunca tabi kendimden emin bir şekilde cevap vermeyi tercih ettim bu konuda, Şebnem Gürsoy kendini altta kalmadan bu sorundan da en az zararla kurtarır örneği yine...

Sen beni neden eğlendirmek zorunda hissettin anlamadım ama peki bakalım gidelim ama Şebnem Gürsoy kalitesine göre bir yer olsun bari yoksa asla gelmem haberin olsun.

Selim : hemen itiraz etme diycektim ki kabul edince çok mutlu oldum ve birlikte ona uygun bir yere gitmek üzere yola çıktık açıkçası yolda fazla muhabbet edemedik ama oraya gidince onun mutlu olması hoşuma gitti neden böyle bilmiyorum ama yüzünün gülmesi beni de mutlu etti...

Şebnem : eğlenmeye gittiğimiz mekan çok güzel bir yerdi uzun zamandır gitmediğim kadar güzel ama bu Selim de bir şeyler var galiba sürekli bana bakıp duruyor neden anlamadım ama yüzü hep gülüyor galiba bana bu gece sonu hiç iyi gözükmüyor ama hadi bakalım...

Şebnemi bırakıp lavaboya gitmek için izin isteyip masadan ayrıldım döndüğümde gördüğüm manzara sinirlenmem için yeterli sebep olmuştu bile...

Şebnem : Ya siz benim kim olduğumu biliyo musunuz koskoca Şebnem Gürsoy u rahatsız etmeye utanmıyor musunuz siz derken birinin adamlara rahat bırakın kızı diyip kafa atması ile olduğum yerde kaldım sonra bu adamın Selim olduğunu fark ettim açıkçası onun da yüzü kötü oldu oh olsun diycektim ama beni kurtarması hoşuma gitti gerçi ben kendi başımın çaresine bakardım ama neyse yinede iyi oldu.

Şebnem in Selim diye bağırması ile adamları bıraktım sonrada onun elinden tuttuğum gibi mekandan çıktık tabi bu arada onun bütün atarını sinirini dinlemeden o konuşuyor ama ben yarısını dinlemiyorum ama onun sesini durdurmak için bağırmak zorunda kaldığım da gerçek maalesef ki...

Selim in kolumdan sürüklemesi ile ki aynen yaptığı bu oldu neye uğradığımı şaşırsam da sonunda ne olduğunu anlayıp Selim diye bağırmam ile Selim den hiç beklemediğim bir tepki alıyorum...

Şebnem Selim diyince yeter Şebnem artık sus içerde zaten senin yüzünden kavga ettim desemde o hala konuşmaya devam ediyor du bende belkide hiç yapmamam gereken bir şey yaptım susturmak için başka çarem olmadı maalesef...

Selim desemde beni dinlemedi bende ona kızma ya devam ettim. Yeter artık ya sen benim eğlencemi neden böldün ki ben eğleniyodum sen kimsin de bana bunu yapıyorsun ya bana karışamazsın sen demem ile daha doğrusu Selim in yaptığı şey ile kala kaldım .

Şebnem beni dinlemeyince onu önce kolundan tuttum sonra belinden kendime çekip ona daha yakın oldum böyle durunca hem sustu hemde ilk defa gözlerini bu kadar yakından gördüm ne o ne ben bu anı bozmak istemezcesine öylece duruyorduk ki o an içimden gelen şeyi yapıp ikimizin de dudaklarını birleştirdim onu ilk defa bu kadar hissettim öpüşüme ilk başta şaşırsa da oda karşılık verdi bu halde uzun bir süre kaldık galiba ama bizi ayıran yoldan geçen bir teyze oldu ikimiz de neye uğradığımızı şaşırsak da ayrılmak zorunda kaldık gerçi o da bende hala olayın şokunda idik o halde sessizce arabaya bindik.

Selim in yaptığı şeyden sonra hiçbişey diyemedim neden böyle oldum bilmiyorum ama yol boyunca hiç bir şey konuşmadık sadece eczaneye uğrayıp yüzü için ilk yardım malzemeleri aldık birlikte eve gittik.

Eve geldiğimizde ona yardım etmek istedim ama Selim iyi geceler diyip içeri girdi bende ona iyi geceler diyip eve girdim odaya çıkınca bugün olan şeyleri düşündüm açıkçası hiç beklemediğim bir şey idi ama ilk defa gerçekten hoşuma giden tek şey onun öptüğünde hissettiğim şeyler bu bambaşka bir şey neden mutlu oldum bilmiyorum ama ilk defa huzurlu bir gün geçirdim her ne kadar zor bir gün olsada bu neydi bilmiyorum ama çok başka bir şey di ve bu beni çok etkiledi tabi kimse bilmeyecek...

Şebnem eve girdikten sonra pansuman yapmak için odaya girsem de malzemeleri masaya bırakıp yatağa oturdum bugün olan her şey beni çok etkiledi ama onu öptüğümde hissettiklerim tarifsiz şeyler o anı bozmak istemezdim ama ne diyorum yaa...

Yatmak için yatağa uzan mak üzere iken kapının çalınması ile ilk yardım malzemelerini kenara kaldırdım kapıyı açmamla resmen kalakaldım...

Hayat OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin