O noua viata

4.1K 231 7
                                    

Ma trezesc dimineata din cauza razelor de soare care imi invadau camera,ma uit in dreapta unde ar trebui sa fie sora mea hiperactiva dar nu e .Unde purici mei a disparut copila asta ?Da copila e cea mai mica ,eu sunt cea mai mare ,ea e cu 15 minute mai mica de cat Tay  cu jumatate de ora mai mica ca Day si cu o ora mai mica de cat mine ...

Usa baii se deschide si pe ea iasa sora mea doar in lenjerie intima dansand :))

-Neata si tie raza de soare !

-A, te-ai trezit hai imbracate ,fa dus ,sau ce vrei ,chiar nu vreau sa intarziem,...

-In prima zi de facultate ?o completez eu.

--Exact ,de unde ai stiut?intreaba ea nedumerita.

-Poate pentru tine e prima zi ,dar pentru mine e doar prima zi la o noua facultate ...

-Gata imbracate...

Ma ridic din pat si ma duc la bagajul meu ,aleg o pereche de jeansi negri taiati ,un tricou negru cu scris alb si cu o imagine ''Pentru a opri un nebun ,ai nevoie de o nebuna '',si niste ghete cu toc tot negre cu tinte+accesoriile ,lantul meu cu demonul ,bratarile cu tinte si nelipsita geaca de piele .

Iau toate hainele si ma duc la baie ,fac un dus ma imbrac ma machez cu tus negru ,creion de ochi ,rimel si un ruj visiniu inchis si sunt gata, iau cheile de la ferarry si o strig pe Kay:

-Kay sunt gata !!!!! 

-Nu urla ,nebuno ,sunt in spatele tau !!!!

-Scuze !!!

-Ihhh,hai la A sa imi dea si mie cheile de la ferarry ...

-Ce tare vom merge fiecare cu masina lui ?

-Da ,acum hai ...

Luam cheile si mergem in garaj.Urc in masina si pornesc dupa fratii mei cu Kay in urma .Chiar ma bucur ca a gasit-o ,e cel mai bun lucru care mi-s-a intamplat in ultimi 2 ani ...

Dupa vreo 10 minute de incalcat regulile de circulatie sau condus daca se poate numi asa ,am ajuns ,ii vad pe fratii mei ca parcheaza asa ca parchez langa ei si Kay in spate .Cobor si ma duc la cei doi pampalai care se certau cu alt pampalau .

-Cine sunt curvele alea care au parcat pe locurile mele?(Idiotul)

-Sunt surorile noastre deci ai grija cum vorbesti pana nu spal toate parbrizele cu fata ta !!!(Day )

-Exact sunt sora lui daca ai ceva de comentat legat de faptul ca am parcat pe locul tau poti sa mi-o spui in fata sau tie frica ca iti vei lua bataie de la o fata ?

-Nu mi-e frica de tine ...

-Pai ar trebui ,serios ,mai bine ai tacea ,intervine surioara mea Kay.

-Stai voi sunte-ti gemene si ei sunt gemei?Cate perechi de gemeni sunt in familia voastra ?

-Suntem cvadrupleti geniule (Tay)

-Haide-ti clonelor sa vedem unde avem ore ...(eu)

-OK (toti )

Se pare ca intradevar suntem toti 4 in aceeasi clasa si mai suntem in clasa si cu idiotul din parcare si cu catelusi lui ..

Ma duc in ultima banca aproape tarand-o pe Kay dupa mine si fratii nostri se pun in fata noastre.Nu dupa mult timp apare profesorul care ne spune pe cel mai calm ton ca va trebui sa ne mute sa stam cu cine vrea el nu cu cine vrem noi...

-Taylor cu Jesica,Halan(unul din cateii idiotului) cu Kaytlin tineti hormoni in frau,Satylini?

-Aici toti patru ne-am ridicat si am vorbit in acelasi timp ...

-Sunte-ti ...

-Cvadrupleti ...

-O doamne cred ca imi voi da demisia ...

-Domnule nu va fi asa de rau ...(eu)

-Crezi ?

-Sigur sa fi somer nu poate fi asa de rau ..(eu)

Rasete se auzeau in toata sala ,bineinteles cel mai tare radea Day ,tipic lui...

-Ihnm sa continuam ,Dilan cu Francesca ,Alizeea cu...




******************************

Hai unicornilor am mai postat un capitol sper sa va placa spuneti-va parerea si daca va place lasati si un vot ,Va pupa  :*** curcubeul :>>>>



Bad girl forever(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum