Acasa

2K 126 6
                                    

-Nu aveam de ales Lizz,nu puteam risca sa te pierdem pe tine sip e copil ,asa ca nu te mai purta ca si un copil rasfat si c ear fi sa ii multumesti in loc s ail jicnesti!

-Nu sunt un copil rasfatat si nu l-am jicnit cu nimic ,el m-a ranit si am crezut ca m-am facut destul de clar inteleasa cu nu mai vreau sa il mai vad sau sa mai am dea face cu el !

Si cu asta urc sus in camera mea.

..

-Lizz ,Lizz,deschide usa!(Kay)

-Nu o sa se intample ...

-O sa spargem usa ...(Day)

-Voi o platiti...

-Deschide nenorocita asta de usa si vino sa discutam Lizz,chear imi pare rau ,nu am vrut sa spun ce am spus ,si nici nu ar fi trebuit sa pun pariul ala stupid,esti o fata extraordinara sic hear nu vreau sa te pierd...(Jake)

Lacrimile deja imi curgeau pe fata ,nu pot fi suparata pe el ,nu mai pot ...Deschid usa si ii sar in brate .

-Te iubesc ...

-Si eu te iubesc...

-Noi va lasam .

-Ok,vrei sa intri sa vorbim?

-Sigur .

Dupa ce am vorbit ,mult...Am decis sa mergem la spital sa isi vada fetita.

::::La spital:::::

-Buna ziua ,am venit sa o vedem pe Ira ,din salonul 203.

-Sunte-ti vreo ruda?

-Nu ...

-Atunci nu pute-ti intra.

-Dar...

-Imi pare rau...

-Suntem parintii ei(ne intrerupe Jake)

-Imi pare rau,numele?

-Jake si Alizeea.

-Da pe aici va rog.

Cand ajungem langa patul micut al fetitei noastre ,o lacrima imi curge ,dar Jake are grija sa o stearga.Nu pot sa cred ca am fost atat de suparata pe el...

-Vrei sa o ti in brate?

-Sigur ,dar puneo intr-o patura,nu stai 2 ,mai bine in 3 nu vreau sa o scap...

-Stai calm sunt aici ,te vei descurca...

______:::Dupa 2 luni:''

Azi am adus-o pe Ira acasa ,e asa de draguta ,are ochii lui Jake si parul meu ,nasucul lui Day si formatul fetei al lui Tay ,adica si al meu ...

E asa de mica si de fragila,impreuna cu Jake si clonele am cumparat o casa si una din camera am decorat-o cu roz si fluturasi si cu multe jucari ,pat de printesa ,e perfect ,totul e perfect.

Deodata imi suna telefonul......

_________-

Stiu ca e scurt ,probabil cel mai scurt si mai naspa de pana acum dar nu prea am timp si maine o prietena se duce la Romanii au talent,asa ca as vrea sa ii tine-ti pumnii si sa ma iertati de capitolul asta ....


Bad girl forever(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum