Doi baieti ii i-au pe tata si unul pe mama si ii scot in siguranta din camera.Dar ce nu am abservat eu a fos ca un glont se indrepta spre singura zona ne protejata , capul meu ....Am simti ca pic si apoi durere dupa negru....
*********Dupa ceva timp...
Ma trezesc cu o durere de cap in ....spital locul meu "preferat".Langa mine erau nimeni altii decat Day cu Tay si Kay .Oare unde sunt parintii mei?
-Day?
-O doamne esti bine ce ma bucur ,trebuie sa iti spun ceva...
-Unde sunt parintii nostri?(il intrerup)Am fost lovita de glont ,asai?
-Defapt...(Tay)
-Parintii sunt acasa ,au stat aici de cand ...(Kay)
-Am fost lovita de glont stiu...
-Taci 5 minute din gura ,nu te-a lovit nici un glont ,a sarit Jake si te-a impins si.. a incasat el glontul...(Tay)
-Ce ????Nu pot sa red de ce a facut asta ?E bine ,cat tinp am fost lesinata ,de ce am lesinat?
-Te-ai lovit la cap,pentru ca te place ,nu prea inca e in coma,si 4 zile .(Day)
-Eu ii sun pe parinti sa vina ...(Kay)
-Nu l-asa-i sa se odihneasca voi fi aici si maine ,acum vreau sa ma odihnesc si eu ,dar dupa ce il vad pe Jake...
-Ok hai ,salonul lui el chiar langa al tau .(Tay)
Sunt pe coridor si nu stiu care usa stanga sau dreapta?Ma i-au dupa simtul meu si merg la stanga ,apas clanta si intru ....Inauntru era o batranica si cand m-a vazut a inceput sa tipe..
-Cine esti ,nu am bani ,ajutor!!!!(baba)
-Scuze cred ca am gresit salonul...
-A nu e nimic dulceata ,uit o ceocolata si astia sunt sa iti iei i o inghetata (baba imi intinde 10 $,nici nu are bani)
Ies din salon si ma duc spre salonul din dreapta ,da,aici era .Jake era intins pe pat legat la mai multe aparate care confirmau faptul ca e viu.Era palid si lipsit de viata,cred ca si mie imi place de el ,ma aplec si il sarut usor pe buze ,aparatele incep sa bazaie si el imi raspunde la sarut si il adanceste ,limba lui patrunde in gura mea si incepe un joc care e atat tandru cat si pasional si plin de dorinta ,ne despartim cand nu mai avem aer si ma uit in irisi lui superbi,cu siguranta il plac.
-Buna ..(Jake)
-Hei...
-Esti bine?(Jake)
-Cum indraznesti??Sti ce m-ai speriat de ce dracu te-ai bagat in fata glontului?Puteai muri ...(el deja isi scoase toate firele si era in picioare langa mine.)
-Pentru ca altfel nu m-ai puteam face asta .(Jake)
Ma saruta din nou ,dar diferit ,sarutul asta era salbatic si plin de patima,pervers dar totusi inocent ,era perfect.
-Voi chema un doctor sa se uite la tine.(eu)
-Tot ce am nevoie esti tu.(si cu asta ma prinse de mana si ma trase in pat si se puse langa mine .Ma lua in brate si am adormit amandoi imbratisati ascultand bataile inimi celuilalt .Cand lumina soarelui intra pe fereastra si ma enerva m-am trezit .)
-Neata raza de soare(Jake)
-Neata Fat-frumos <3
-Sti...
Usa se deschise si pe ia intrara parintii mei.
-Scumpo cat te-am cautat ,pe unde ai fost?
-Pai,stii,s-a intamplat ,ca ...Mda nu am o scuza plauzibila ,am dormit cu Jake ,s-a trezit cat eram la el...
-Cee???Ati dormit impreuna???(tata)
-Mda ,e bine ,se simte mai bine decat atunci cand a primit un glont incercand sa imi salveze viata (spun eu pe un ton de o ironie de 130%)
-Da cum zici tu ,ma duc sa vorbesc cu doctorul sa vad cand iesiti de aici...(tata)
Dupa ce pleaca ma duc si o i-au in brate pe mama ,Doamen ce dor mi-a fost de ea ..
-Mama esti bine,sunte-ti bine?
-Da scumpo ,suntem bine ...
______________________
Hei lume stiu ca e plictisitor si ca ar fi mai bine sa sterg cartea dar o mai las putin sa vad daca merita ..
Lasati voturi si comm .Mi-a venit o idee ,ce ar fii ca voi sa puneti o intrebare ,sau cate vreti legate de carte si eu sa fac un capitol cu intrebari si raspunsuri.Aspept pareri si intrebari ,cand strang 20 de intrebari fac capitolu.
CITEȘTI
Bad girl forever(in curs de editare)
Teen FictionEa o fata misterioasa in al doilea an de facultate se muta intr-un oras nou dupa ce nu mai suporta sa mai stea in casa parintilor ei .parintii ei sunt morti de 2ani. El bad boy-ul scoli .oare va fi ceva intre ei sau vor purta un razboi infinit? ATEN...