A mers?

2K 123 19
                                    

Ambulanta ajunge si o duce la spital ,iar eu sunt cu ea ,deoarece doar unul putea intra in ambulate ,sper ca e bine.Ca sunt bine...Drumul spre spital a fost unul rapid ,ajungand in 5 minute.Doctorii au dus-o de urgenta in sala de operatii.Tot ce sper e ca ,copilul sa supravietuiasa ,de cezarina nu se poate pune vorba ,copilul fiind prea mic sunt sanse de 90% sa nu supravietuiasca...In legatura cu Lizz nu imi fac grij ,e puternica nu va murii.

Stau deja de 5 ore si bat holurile spitalului si nici un doctor nu s-a deranjat sa vina sa ma anunte in legatura cu orice !!!

Simt ca sunt gata sa intru peste ei in sala de operatii doar sa o vad pe sora mea...

Usa Sali de operatii se deschide pe ea iesind doctorii si Lizz.

-Domunle ...

-Da ?

-Ce sunte-ti pentu doamna...

-Domnisoara!

-Scuzati ,pentru domnisoara..

-Frate ,sunt fratele ei!

-Ei bine ,am vesti bune si vesti rele...

-Sa le aud!

-Vestile bune:-Copilul a supravietuit.

-Operatia a reusit.

Vestile rele:-glontul a patruns atat de adanc incat i-a perforat coloana vertebrala ,avand nevoie de un transplant de maduva cat de urgent ,altfel sunt riscuri sa moara amandoua.

-Ceee?

-Imi pare rau!

-Pai ,am putea face teste ,eu si fratii mei ,suntem cvadrupleti ,ar trebui sa fim compatibili...

-Pai sunt sanse sa aveti derptate...

-Ii sun acum sa vina si ei pentru analiza...

Dupa ce suntem toti si analizele analizele sunt la laborator ,tot ce mai putem face e sa asteptam sa aflam care dintre noi e compatibil...

___A doua zi ___

-Analizele sunt gata...

-Si care e rezultatul?

-Imi pare sincer rau ,dar nu sunte-ti compatibili ,nici unul ,ea avand o grupa extreme de rara K+(pe asta am inventat-o eu ,nu exista).

-Iar noi ?

-V3(inventata)

-Si acum ?

-Va trebui sa gasi-ti un donator,compatibil...

-Dar cine are grupa K+?

-Eu ,eu am K+(...)

-Tu ,ce cauti aici?

-Am auzit de accident si am vrut sa ajut cu ce pot ,si acum aflu ca pot fi un real ajutor...

-Daca afla ,ne va omora pe toti...

-Atunci nu va afla...

____

Voala ,sper ca va place :* Sa vedem ghiciti cine e misteriosul donator?

Cine ghiceste are dedicatie la uramtorul capitolJ

As vre sa ii multumesc mult lui BlairEdwards79 pentru coperta ,sper ca si voua va place lafel de mult ca si mie J

P.S. stiu ca e scurt dar cel putin 5 persoane imi tot spuneau Next asa ca m-am grabit si l-am facut scurt ...


Bad girl forever(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum